Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 64 ... 104 105
nasibal
Ben Nihilisty
#1573
Haha sterke reactie, zijn we in één klap van die rare verdeeldheid op de afgelopen pag...

Haha ik heb echt bergen aan respect voor iedereen die het hele jaar door zo gefocussed op scorito kan blijven. Wat mij betreft nog vele malen knapper dan die 11 gouden wielrenbekertjes op mijn plank :)

Canyon72
Mas Nada
#1550
Ik tel er 5 ;) het wordt er niet makkelijker op. Maar ik denk dat je moet afgaan op welk scenario he...

Ik ga er van uit dat er geen vlucht draagt tot het einde

Willempie94
nasibal
#1576
Haha ik heb echt bergen aan respect voor iedereen die het hele jaar door zo gefocussed op scorito ka...

Haha, bekijk het zelf als een verslaving, een van de weinige positieve verslavingen. Al zal mijn vrouw hier wat anders over zeggen vermoed ik^^

Karperdrol

Ik zit nog steeds te dubben.. Arensman of V. Eetvelt 

Scoritop

Iemand een idee waar je nu al de etappe kunt zien? 

rodelantaarn1
Scoritop
#1580
Iemand een idee waar je nu al de etappe kunt zien? 

Volgens mij nergens nog. Pas vanaf 14:30 op Eurosport.

Je kunt wel via live tracker op de vuelta site de race in de gaten houden https://racecenter.lavuelta.es/en/ 

Coureurs du Courage
Scoritop
#1580
Iemand een idee waar je nu al de etappe kunt zien? 

Niet op HBO Max?

Scoritop
Coureurs du Courage
#1582
Niet op HBO Max?

Heb ik helaas niet. Dan maar even wachten op Eurosport 

Coureurs du Courage
Scoritop
#1583
Heb ik helaas niet. Dan maar even wachten op Eurosport 

Never mind, zie net dat die uitzending 'pas' om 14:30u begint.

Willempie94
Coureurs du Courage
#1584
Never mind, zie net dat die uitzending 'pas' om 14:30u begint.

En nog steeds niet echt begonnen is....

 

Zag op PCS een melding van een val van:

  • de plus
  • o Rodriquez
  • Arensman
  • C Canal

Geen idee hoe ernstig deze val is.

Coureurs du Courage
Willempie94
#1585
En nog steeds niet echt begonnen is....   Zag op PCS een melding van een val van: de plus...

Canal en De plus zijn bij de dokter geweest, de anderen niet. Ik vind het ook belachelijk dat ze dan niet direct met verslag beginnen. Ik zit nu al bijna een half uur te kijken naar allerlei gewauwel... en daar betaal je dan € 5,- voor per maand.

"Goh Alberto (Contador), Roglic als favoriet??"

donderstraal op en laat me koers zien 😄

Laatst gewijzigd
Eddix
Coureurs du Courage
#1586
Canal en De plus zijn bij de dokter geweest, de anderen niet. Ik vind het ook belachelijk dat ze dan...

Is dat dus bij HBO max met een sport addon? Precies de rede dat ik het niet genomen heb. Dan moet ik HBO afsluiten mét extra sportaddon van 5 euro per maand én dan krijg je ook nog eens advertenties ÉN ze laten niet eens de hele race zien.

ditisdavid
Coureurs du Courage
#1586
Canal en De plus zijn bij de dokter geweest, de anderen niet. Ik vind het ook belachelijk dat ze dan...

Vooropgesteld dat HBO erg duur is en het eindeloze gewauwel niets toevoegt, maar in dit geval is het probleem dat de Spaanse televisie verantwoordelijk is voor de uitzending en die starten de boel bij de meeste etappes pas na ongeveer een derde van de rit op, precies wanneer de vlucht altijd al weg is.

Coureurs du Courage

Het scheelt dat ik al een HBO max abonnement heb, dus dan is de stap iets kleiner. Gelukkig nu wel koers: Karsten en Jeroen zijn even smalltalk over de thuissituatie aan het doen.

Wat denken jullie? Vlucht kansrijk?

Ik zie gecontroleerde vlucht die aan de voet van de slotklim ingerekend gaat zijn. RB stemt positief over Roglic als kopman. Wel lekker voor de Van Eetvelt opstellers (heb ik ook) dat je alvast wat teampuntjes kan bijschrijven :-).

Ben Nihilisty
Coureurs du Courage
#1589
Het scheelt dat ik al een HBO max abonnement heb, dus dan is de stap iets kleiner. Gelukkig nu wel k...

Door je bericht over V Eetvelt ging ik even naar Lotto en bijbehorende percentages kijken op Scorito. Good old Thomas de Gendt heeft een pickrate van 12%. Dat is enerzijds een deel dat 'm een mooie cultpick vinden denk ik, maar anderzijds geeft t ook zeker een beetje prijs dat ook de Vuelta niet gevrijwaard is van tante Truus die de droneshots altijd zo mooi vindt. Niet erg overigens uiteraard hè, gewoon even een korte analyse

Ferumbras
Ben Nihilisty
#1590
Door je bericht over V Eetvelt ging ik even naar Lotto en bijbehorende percentages kijken op Scorito...

Dit zijn altijd van die heerlijke uitspraken, want je weet nu gewoon dat hij een overgangsetappe gaat winnen :P!

Michielenwaaier

Interessante statistiek in de PCS liveticker: het is sinds Denis Menchov in 2007 geleden dat de winnaar van de bolletjestrui ook het AK wint. Is dus niet zo vanzelfsprekend in de Vuelta als in de andere rondes. Die dubbele teampunten lijken dus niet zo waarschijnlijk.

Smarty
Coureurs du Courage
#1586
Canal en De plus zijn bij de dokter geweest, de anderen niet. Ik vind het ook belachelijk dat ze dan...

Ik geef je 100% gelijk CdC!

ditisdavid
Michielenwaaier
#1592
Interessante statistiek in de PCS liveticker: het is sinds Denis Menchov in 2007 geleden dat de winn...

Dit heeft er in aanzienlijke mate mee te maken dat Pogacar en Vingegaard allebei nog geen Vuelta op hun naam hebben. Buiten die twee heeft sinds 2007 alleen Froome (Tour 2015 en Giro 2018) beide klassementen tegelijk gewonnen in een grote ronde. Met andere woorden, voor de niet-aliens is het sowieso bepaald niet vanzelfsprekend.

Ben Nihilisty
Ferumbras
#1591
Dit zijn altijd van die heerlijke uitspraken, want je weet nu gewoon dat hij een overgangsetappe gaa...

Haha ja die noteren we vast! Is hem van harte gegund, dus dan heb ik daar toch maar mooi m'n steentje aan bijgedragen ;)

ProScoritoManager

Uit het liveblog op de frontpage:

"De voorsprong van de koplopers loopt op tot over de drie minuten. De koplopers verdelen de bergpunten en bonificatieseconden. De winnaar van de rit zal hoogst waarschijnlijk de bergtrui dragen."

De auteur is schijnbaar in de veronderstelling dat er dubbele punten op de slotklim worden uitgedeeld?Sterker nog, het moet gek lopen wil Moniquet niet gewoon de bergtrui aanhebben morgen.

hjtimmer

Laat die slotklim maar komen dan weten we allemaal een boel meer over onze teams ☺️

Guido Maltempi

RE: nasibalgate. 

Toen ik hier in 2020 begon te posten werd de sfeer bepaald door een harde kern van forumleden met veel wieler- en scoritokennis. Naast Nasibal heb ik ook heel veel opgestoken van bijvoorbeeld Pietje Precies, Starlight, Jori, Ludi en nog een hele hoop andere namen. Volgens mij heeft de uitrol van het vermaledijde Gamecenter uiteindelijk geleid tot een uittocht van deze harde kern - ze vonden elkaar in hun kritiek op Scorito, wat resulteerde in een eigen discord en volgens mij ook de subleague Terug Naar De Tekentafel (correct me if I'm wrong!). 

Nasibal is een van de laatsten der Mohikanen die hier nog steeds af en toe inhoudelijke bijdragen plaatst. Terecht dus dat daar veel waarde aan wordt gehecht. Tegelijkertijd lijkt het mij nooit verstandig om blind achter één profeet aan te hobbelen. Die verafgoding wekt logischerwijs ook weer wat stekeligheid op, maar daar kan Nasi natuurlijk niks aan doen. Het huidige niveau op dit forum nodigt mij persoonlijk niet echt uit om nog inhoudelijke discussies aan te zwengelen, dus extra mooi dat hij deze ondankbare taak zo nu en dan nog steeds op zich neemt. Want uiteindelijk is het wél heel leuk om met gelijkgestemden te filosoferen over de vraag of je vandaag nou Carapaz, Almeida of Wout moest opstellen ;)

Behatzailea

Riccitello op de bank hoor. Had m later verwacht deze ronde.

NielsH97

Niet goed gekozen blijkbaar.. geen Mas, Roglic, Riccitello en Gall. Verschrikkelijke Vuelta gaat dit zo worfen

1 2 ... 64 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.