Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 75 ... 104 105
Ferumbras
Smarty
#1849
Heeft iedereen Wout van Aert gisteren de benen stil zien houden? Nou dan weet je wel hou laat het is...

Klopt. Etappe 8 is hem op het lijf geschreven... 😇

Georgeske

Groves opstellen vandaag wordt de grootste vraag hier... Na gisteren denk ik ook dat de GC-mannen stevig aan de bak gaan vandaag. Ik zit op dit moment met Yates, Carapaz en Mas op mijn bankje ipv Groves...

Rob94

Gaat echt helemaal ruk deze Vuelta. Op naar de Giro!

Wicked Wout
Rob94
#1853
Gaat echt helemaal ruk deze Vuelta. Op naar de Giro!

Vergeet het klassiekerspel niet 😉

hjjanssen1973
Rob94
#1853
Gaat echt helemaal ruk deze Vuelta. Op naar de Giro!

Herkenbaar ;-) ... nog slechts 8 maanden te gaan. Intussen is er best wat te doen op Scori Pro.

ditisdavid
oli4g
#1842
In de uitslagen van dezelfde finale in 2021 vinden we renners als Cort, Bagioli, Matthews en zelfs R...

Ten opzichte van 2021 is er deze keer geen beklimming direct voor de slotklim en een langere afstand van de top naar de finish, dus op papier zou het deze keer minder selectief moeten zijn. Dus valt er voor de klassementsrenners denk ik niet meer te halen dan bonificatieseconden op de top, weet niet of een Bora daarvoor de boel uit elkaar wil trekken. Zo niet, dan moet Groves dit gewoon kunnen overleven.

zomaareens

Tarling voor een solo, ja toch

ditisdavid

Kron DNS...

dr klaas

1e uitvaller helaas, K(r)on een mooie puntenpakker worden na zijn 14e plek, bergtrui moniquet en wellicht nog etappes en wit voor Lenny.

 

kwarc
ditisdavid
#1858
Kron DNS...

Ai ai ai, hij was zo goed in orde. Jammer.

geelinlatourette
ditisdavid
#1858
Kron DNS...

Baseer je dit op het artikel startend met 'Lotto Dstny verliest nu ook Andreas Kron'? Dan zou ik als ik jou was even het artikel aanklikken :)

 

Branco

Marit en Bittner of Kuss en Affini voor de zekere teampunten en eventuele winst Wout?

ditisdavid
geelinlatourette
#1861
Baseer je dit op het artikel startend met 'Lotto Dstny verliest nu ook Andreas Kron'? Dan zou ik als...

Nee, dit baseer ik op de Twitter van Lotto.

Ferumbras
geelinlatourette
#1861
Baseer je dit op het artikel startend met 'Lotto Dstny verliest nu ook Andreas Kron'? Dan zou ik als...

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/deelnemers-rugnummers-en-uitvallers-vuelta-a-espana-2024-exit-andreas-kron-en-rigobertu-urn

Hersenschudding

the scout

heeft er iemand info over mc nulty??????please

the scout

hij kwam in de laatste groep binnen,misschien is hij ziek ???

 

 

geelinlatourette
ditisdavid
#1863
Nee, dit baseer ik op de Twitter van Lotto.

Ah, excuus. Ik kon het verder nergens vinden. Erg zonde, had nog wel veel van hem verwacht in de overgangsetappes.

Punchen of verzuipen

Volgens mij verwar je het comment-veld van dit forum met de zoekbalk van Google the scout.

Heel jammer van Kron, met zijn vorm en de komende twee weken had ik hem nog wel een paar keer willen opstellen. Als ze hem nu niet meer laten starten vanwege een hersenschudding dan vraag je je wel af wat voor hersenschuddingprotocol er gisteren is doorlopen en waarom hij de etappe dan heeft uitgefietst.

Ragnar Lolbroek

Opstellingsplan "geen flauw idee"

Van Aert(c)

Groves 

Strong

Vacek

Narvaez 

Lafay

Schmid 

Van Eetvelt 

Roglic

Bank: Almeida, Yates, Kuss,Mas, Carapaz, Skjelmose,  Martin, Poole, Affini, Marit, 

kwarc

Helft voorbeschouwingen vindt het te zwaar voor Groves, de andere helft niet. Dus mooi parcours zo. 

Ook ik nog op zoek naar info over McNulty, en daarnaast Schelling. Beiden finishten gisteren +27.

Ragnar Lolbroek
Ragnar Lolbroek
#1869
Opstellingsplan "geen flauw idee" Van Aert(c) Groves  Strong Vacek Narvaez  Lafay S...

Van op die bank kan ik nog redenen bedenken om ze toch op stellen.

Almeida: wat truipunten 

Carapaz, Martin, Poole: een aanval...ergens 

Kuss, Affini: teampunten Wout

Skjelmose: meesprintende AK mannen dus Skjelmose doet ook maar mee, traag is ie niet

Marit: geraakt op magische wijze WEL over de bobbel.

Of toch maar gewoon bij mijn eerste keuze blijven en van opstelling afblijven 

Sjasfriet

De meeste sprinters zullen dit vandaag wel aankunnen zeker?

Ik zet wel Marit op de bank (zal je zien dat die punten pakt)

Verder:

Woutje (c)

Groves - strong - Canal - Miquel

Narvaez (veeg die 0 maar weg)

O'conner - lafay - van eetvelt

oli4g

Zonde van Kron. Was in uitstekende vorm en ook mijn kopman voor etappes als vandaag.

Björn Again

Iemand ergens iets kunnen vinden over hoeveel schade Riccitello heeft overgehouden aan zijn valpartij? Ik kan nergens iets vinden en ik heb geen Twitter\X.

RemmertW
Ragnar Lolbroek
#1869
Opstellingsplan "geen flauw idee" Van Aert(c) Groves  Strong Vacek Narvaez  Lafay S...

Schmidt tot nu toe niet in de top 100 buiten de tijdrit.
Twijfel of de vorm er wel echt is. Anders goede etappe voor hem,  Ik heb hem hierdoor toch gebankt ipv Kuss voor iets meer zekere punten. 

1 2 ... 75 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.