Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 76 ... 104 105
Canyon72
Ragnar Lolbroek
#1869
Opstellingsplan "geen flauw idee" Van Aert(c) Groves  Strong Vacek Narvaez  Lafay S...

Ik zet Wout ook kapitein en stel mijn andere 3 VLab´s op, voor de extra punten als Wout wint. Of slecht idee?

kwarc
Björn Again
#1874
Iemand ergens iets kunnen vinden over hoeveel schade Riccitello heeft overgehouden aan zijn valparti...

Op X niks over te vinden. Het lijkt een stevige valpartij te zijn geweest, normaliter heb je daar vandaag wel last van.

Björn Again
kwarc
#1877
Op X niks over te vinden. Het lijkt een stevige valpartij te zijn geweest, normaliter heb je daar va...

Thanks. Was niet van plan hem vandaag op te stellen. Maar voor morgen zou het een optie kunnen zijn. Dus vandaag even kijken waar hij eindigt. Ik hoop vooral dat hij er niet te veel last van heeft en later nog wat punten voor me kan pakken.

Pim Todcock

Naast Kron ook Caruso erlangs.

Jommelb

Toch vooral AK mannen lijkt het. Als je die allemaal hebt opgesteld kan je een mooie slag slaan.

ditisdavid

Vacek, musthave!

Miquel helaas ook...

Bankpunten met Poole en Carapaz, maar alle heuvelrenners opstellen was gewoon noodzaak vandaag.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

DennisdeMenniss

Kan wel janken 🙈😭🙈

KV

Niet te begrijpen dat Narvaez (en eigenlijk ook onze Sterke sprinter) er niet bij zaten. Begin mij echt aan Narvaez te irriteren. 
Gelukkig wel de top 3 vandaag!

ditisdavid
KV
#1884
Niet te begrijpen dat Narvaez (en eigenlijk ook onze Sterke sprinter) er niet bij zaten. Begin mij e...

Allebei in dat groepje dat net niet terugkwam, dus iig allebei niet in beroerde vorm.

Over beroerde vorm gesproken: wat is er met Schmid gebeurd sinds de tijdrit?

Ragnar Lolbroek
Canyon72
#1876
Ik zet Wout ook kapitein en stel mijn andere 3 VLab´s op, voor de extra punten als Wout wint....

Dat bleek achteraf zeker geen "flauw idee"😅

John Bon
DennisdeMenniss
#1882

Is bij iedereen wel denk ik. Ik heb 6-7 renners die punten pakken op de bank. 

KV
ditisdavid
#1885
Allebei in dat groepje dat net niet terugkwam, dus iig allebei niet in beroerde vorm. Over beroerde...

Kan allemaal wel goed zijn maar was wel vandaag dat Strong zijn punten moest pakken natuurlijk voor de non-Groves ploegen ;-)

Blaagstra

Woutje, the man! Wat doet die lipo nou weer weggeven van de witte...manman boraploegleiding weer falen

Blaagstra
DennisdeMenniss
#1882

Merde,puta de hijo

kevinraar

214 punten  gehaald  punten met van aert vacek van eetvelt en mas en bank punten met poole carapaz en skjelmose sta op 56.5

 

voor morgen heb ik nu dit

van aert

narvaez

rodriquez

mas

kuss

van eetvelt

carapaz

landa

skjelmose

 

bank

arensman

yates

martinez

poole

fortunato

paret paintre

vacek

canal

groves

marit

Laatst gewijzigd
Georgeske

Narvaez, Yates of Del Toro opstellen morgen?

Valvuillerdemoz

Narvaez begint wel een hele dure te worden zo!

Daan De Jager

Poole of kuss morgen?

Sjasfriet
Georgeske
#1892
Narvaez, Yates of Del Toro opstellen morgen?

Bij mij is t al iedere dag:

Narvaez opstellen: 0 punten

Narvaez niet opstellen: bankpunten

Morgen stel ik hem niet op. Doe er je voordeel mee ;)

tour barbaar

Gelukkig in mijn opstelling rekening gehouden met het scenario dat de AK-renners en Wout aan de meet zouden geraken. Toch lekker 270 puntjes gepakt.

Matisse du Point

Ik kan het wel waarderen, het bankpuntenspel dat de Vuelta heet. Veel beter dan de teampunten Giro van eerder dit jaar. 

Vandaag alleen bankpunten voor Poole, Tiberi en Skjelmose dus ik ben redelijk gespaard. 

Voor morgen ben ik geneigd al mijn aanvallers op te stellen, maar ik zie dat al weer misgaan. De laatste twijfel is tussen Hermans, Pelayo of Kuss. 

Mas Nada

Ik moet nog wel even wennen dat C. Rodriguez 5e staat in het klassement, ik had eerder de andere C. Rodriguez verwacht. Scheelt maar 3,5 miljoen.. 

Vandaag met WvA, Vacek, Hermans, Van Eetvelt toch nog wat bij elkaar gesprokkeld. Die Pau Miguel werd hier wel genoemd, hij doet het goed. 

Dekkerony

Eigenlijk echt slecht dat als de ak mannen(Roglic) aangaan op een klim van 10% dat er 3 mannen van +/- 80 kilo mee kunnen..dat ze het daarna op het vlakke afmaken is logisch. 

Wat een vreemde koers tot nu toe..

ditisdavid
KV
#1888
Kan allemaal wel goed zijn maar was wel vandaag dat Strong zijn punten moest pakken natuurlijk voor...

Kwam Groves niet vlakbij of zelfs voor Strong boven op de klim? Zo ja, dan was Strong zonder val nog steeds niet ingelopen.

1 2 ... 76 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.