Als de AK mannen elke dag een groep vluchters laat gaan zoals ze al de hele week toestaan, kun je het nog steeds ontzettend goed doen. Beetje hopen dat je overgebleven AK mannen hoog eindigen aan het eind voor de eindafrekening.
Cheers mate!
Hier dezelfde uitvallers inderdaad. Nou heb ik op zich rekening gehouden met twee uitvallers (10e klimmer plus puntentrui), maar dan moet de rest van het team natuurlijk wel naar verwachting/hoop presteren. Dat valt enigszins tegen. Gelukkig is daar altijd Wout nog.
Zal hier zeker niet over bankpunten beginnen. Maar het frustreert toch enorm dat Woods er zin in heeft op precies de dag dat ik m'n vertrouwen in hem verloren was, na nulpunters in etappes 6, 8, 10, 11 en 12
Blijft een renner die ik de etappe enorm gun, en dat is uiteindelijk toch belangrijker dan Scorito ;)
Heb ook elke keer Poole en Narvaez niet of verkeerd opgesteld maar dit was toch echt een rit voor Woods. Had eerder hier gezegd dat hij mee zou zijn en in de laatste km zou worden ingehaald door de favorieten groep. Daarom Roglic Cap gemaakt maar dat ze wederom zoveel tijd aan de vluchters geven is na de Giro en Tour ongekend en of dat elke etappe zo blijft is een gok maar wel leuk. Sta trouwens in de middenmoot door een slechte start dus is meer voor de lol nu per etappe..
Ben wel benieuwd hoe je team er dan helemaal uitziet, met zoveel flaters zo hoog!
Ik ben zelf erg tevreden met m'n 95%, maar vrees wat klassementsmannen tekort te komen zonder Almeida, v eettent en met uitebroeks die uit het klassement is.
Dat was uiteraard niet mijn intentie. Iig bedankt voor de opheldering.
@Zitvlees
AK: Roglic, Almeida, DFM, Mas, Kuss, Landa, Carapaz, Skjelmose, Van Eetvelt & Poole
Sprinters: WvA, Groves, Canal, Vacek, Aberasturi, Marit & Miquel
TT/aanval: Tarling, Narvaez & Hermans
Om hier even op in te gaan, Wout redt zo wel even de Vuelta van Kuss zeg. Zou me niets verbazen als Sepp uiteindelijk meer punten pakt dan een Landa die derde wordt, terwijl hij zelf misschien als 9e eindigt.
Staat er bij mij nu in..Wout wil in de kopgroep..zal wel weer 15 minuten krijgen en uit 18 man bestaan...dan levert een affini meer op dan een landa of mas vandaag.
en in tegenstelling tot gisteren kan Wout dit gewoon winnen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.