Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 92 ... 104 105
Ferumbras
Frank Visser
#2275
Zelfde ervaring hier, ik heb alleen Roglic, Skjelmo, Kuss en Carapaz nog voor klassement, maar ben l...

Als de AK mannen elke dag een groep vluchters laat gaan zoals ze al de hele week toestaan, kun je het nog steeds ontzettend goed doen. Beetje hopen dat je overgebleven AK mannen hoog eindigen aan het eind voor de eindafrekening.

ditisdavid

Vandaag dus (vrijwel) geen punten voor de klassementsrenners. Schmid gaat me ook weer een stukje hoger brengen in het bankpuntenklassement.

John McBennett

Vanochtend WvA en Fortunato eruit en Nulpunty en Riccitello erin. Iets te aggressief achteraf

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Brokenpiloten voorin met Woods en Vine, en dan valt McNulpunty hard.... weg ritzege

Branco
Aanklampen
#2279
Brokenpiloten voorin met Woods en Vine, en dan valt McNulpunty hard.... weg ritzege

Gvd daar ging mijn topklasering .....

BigMig
Ton Pelo
#2273
Ah een lotgenoot! Hier ook Groves op moeten stellen door het uitvallen van Arensman, Eettent en Alme...

Cheers mate! 

Hier dezelfde uitvallers inderdaad. Nou heb ik op zich rekening gehouden met twee uitvallers (10e klimmer plus puntentrui), maar dan moet de rest van het team natuurlijk wel naar verwachting/hoop presteren. Dat valt enigszins tegen. Gelukkig is daar altijd Wout nog.

PB

Zal hier zeker niet over bankpunten beginnen. Maar het frustreert toch enorm dat Woods er zin in heeft op precies de dag dat ik m'n vertrouwen in hem verloren was, na nulpunters in etappes  6, 8, 10, 11 en 12  

Blijft een renner die ik de etappe enorm gun, en dat is uiteindelijk toch belangrijker dan Scorito ;)

 

Ragnar Lolbroek

Schmid op de bank 😤

LucaCoppi

Hij doet het! Vanochtend nog zwaar getwijfeld om Woods op de bank te zetten, maar gelukkig niet gedaan. Alleen geen kopman gemaakt, maar dat terzijde. 

John Bon

geen punten vandaag behalve wva en truipûnten maar een Kuss gezien die ok is een Rodriguez die erdoor aan het komen Landa die Landa is, Mass die er plots wat doorzakt (en die ik nt heb) is dus ziet er niet slecht uit voor mijn klassementsrenners 

Dekkerony
PB
#2282
Zal hier zeker niet over bankpunten beginnen. Maar het frustreert toch enorm dat Woods er zin in hee...

Heb ook elke keer Poole en Narvaez niet of verkeerd opgesteld maar dit was toch echt een rit voor Woods. Had eerder hier gezegd dat hij mee zou zijn en in de laatste km zou worden ingehaald door de favorieten groep. Daarom Roglic Cap gemaakt maar dat ze wederom zoveel tijd aan de vluchters geven is na de Giro en Tour ongekend en of dat elke etappe zo blijft is een gok maar wel leuk. Sta trouwens in de middenmoot door een slechte start dus is meer voor de lol nu per etappe..

Bozenik
ajvs
#2269
Erg flauw 😅 Maar nee, klassiekerspel hou ik nooit bij

Klopt! 😅 Vond je reactie wat uit de hoogte, maar nu ik hem nog eens lees valt dat ook wel weer mee. Ben het grotendeels nog met je eens ook. Goed bezig in ieder geval met je scores!

Laatst gewijzigd
Zitvlees
ajvs
#2267
Ik ben het hier eerlijk gezegd niet mee eens, bekertjes winnen is niet per se een kwestie van geluk...

Ben wel benieuwd hoe je team er dan helemaal uitziet, met zoveel flaters zo hoog!

Ik ben zelf erg tevreden met m'n 95%, maar vrees wat klassementsmannen tekort te komen zonder Almeida, v eettent en met uitebroeks die uit het klassement is.

Ecko

Ik heb er genoeg van, die AK-mannen die niks geven om de dagzege. Voor morgen neem ik alleen Roglic en verder Narváez, Poole, Van Aert uiteraert en alles dat op meer dan tien minuten staat en niet kan sprinten. 

Laatst gewijzigd
ajvs
Bozenik
#2287
Klopt! 😅 Vond je reactie wat uit de hoogte, maar nu ik hem nog eens lees valt dat ook wel weer mee....

Dat was uiteraard niet mijn intentie. Iig bedankt voor de opheldering. 

@Zitvlees

AK: Roglic, Almeida, DFM, Mas, Kuss, Landa, Carapaz, Skjelmose, Van Eetvelt & Poole

Sprinters: WvA, Groves, Canal, Vacek, Aberasturi, Marit & Miquel

TT/aanval: Tarling, Narvaez & Hermans

Willempie94

Geoghegan en Ricitello hebben bij mij nog niks laten zien. Zul je net zien dat het vandaag hun dag is..

Laatst gewijzigd
kontador

Weet iemand waarom sepp maar 12 punten oplevert gisteren? Dat zou toch 2x 8 moeten zijn voor de truien van wout?

Poule d'Or
kontador
#2292
Weet iemand waarom sepp maar 12 punten oplevert gisteren? Dat zou toch 2x 8 moeten zijn voor de trui...

Sjonge Jonge
kontador
#2292
Weet iemand waarom sepp maar 12 punten oplevert gisteren? Dat zou toch 2x 8 moeten zijn voor de trui...

Je moet naar de teampunten kijken. 

Van Aert zelf krijgt 2x 8 punten voor zijn truien, zijn teamgenoten krijgen 2x 6 punten voor de truien van van Aert.

Daan Brakenhoff
kontador
#2292
Weet iemand waarom sepp maar 12 punten oplevert gisteren? Dat zou toch 2x 8 moeten zijn voor de trui...

Om hier even op in te gaan, Wout redt zo wel even de Vuelta van Kuss zeg. Zou me niets verbazen als Sepp uiteindelijk meer punten pakt dan een Landa die derde wordt, terwijl hij zelf misschien als 9e eindigt. 

kontador

Ah check, niet goed gekeken inderdaad!

kontador
Daan Brakenhoff
#2295
Om hier even op in te gaan, Wout redt zo wel even de Vuelta van Kuss zeg. Zou me niets verbazen als...

Ja, en zelfs affini opstellen wordt wel interessant met etappes als vandaag

encanto
kontador
#2297
Ja, en zelfs affini opstellen wordt wel interessant met etappes als vandaag

Staat er bij mij nu in..Wout wil in de kopgroep..zal wel weer 15 minuten krijgen en uit 18 man bestaan...dan levert een affini meer op dan een landa of mas vandaag.

 

en in tegenstelling tot gisteren kan Wout dit gewoon winnen 

Laatst gewijzigd
Sambonhof

WvA of Narvaez cap vandaag? 

Lexhaak

Hoe is mcnulty eraan toe na de val van gisteren? Uit eerste bericht van UAE bleek er niet veel aan de hand te zijn, maar of die vandaag gewoon weer meezit in de ontsnapping?

1 2 ... 92 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.