Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 93 ... 104 105
oli4g

Vandaag alles op de vlucht met Wout cap en 2 extra ploeggenoten.

Coureurs du Courage
Daan Brakenhoff
#2295
Om hier even op in te gaan, Wout redt zo wel even de Vuelta van Kuss zeg. Zou me niets verbazen als...

En wat dacht je van uitdiebroek? Echt suf dat mensen straks nog 'beloont' gaan worden om hem gekozen te hebben terwijl ie totaal niet presteert puur en enkel omdat hij teamgenoot is van WvA. Hij staat in puntenklassement inmiddels boven Carapaz, Yates en Crod en maar enkele puntjes van Landa. Bizarre ronde..

Zitvlees
Coureurs du Courage
#2302
En wat dacht je van uitdiebroek? Echt suf dat mensen straks nog 'beloont' gaan worden om hem gekozen...

Hoezo is dat suf?

Dat is toch juist onderdeel van het spel?

Ik had hem mede gekozen om de team punten van van Aert. Dure knecht, dat wel.

En die punten in scorito, die gaan er vanuit dat je hem elke dag opstelt, wat je niet doet, dus dat vertekend.

Wiwawout
Lexhaak
#2300
Hoe is mcnulty eraan toe na de val van gisteren? Uit eerste bericht van UAE bleek er niet veel aan d...

Lijkt me niet dat hij meezit, of in ieder geval voor de winst gaat. Wellicht valt het lichamelijk mee, maar denk dat je ook wel even schrikt als je een paar meter naar beneden kukelt. En dan met een finish na een afdaling vandaag lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij daar volle bak met risico's naar beneden gaat om voor de winst te gaan

KissMyAce2.0

Weten jullie wat het toppunt van sufheid is?

Hay
Coureurs du Courage
#2302
En wat dacht je van uitdiebroek? Echt suf dat mensen straks nog 'beloont' gaan worden om hem gekozen...

? De teampunten van Wout zullen wellicht een van de redenen zijn dat ze Cian hebben genomen. Overigens heb je al die punten pas als je hem ook elke etappe opstelt (meestal 6 punten, bij winst 16 en vanaf nu 12 punten zolang Wout niet wint en eerste blijft in beide klassementen)

Coureurs du Courage

Fair enough zitvlees. Maar geef toe, die bergtrui punten nu zijn wel echt een 'bonus'. Overigens ook waar dat je hem dan elke dag moet opstellen, wat je ook weer niet doet. En ik heb zelf matig presterende Kuss die hetzelfde doet, dus mag niet te veel klagen. 
Ben wel benieuwd wat het toppunt van sufheid is KMA2.0?!

Sean Chiappucci
KissMyAce2.0
#2305
Weten jullie wat het toppunt van sufheid is?

Nou ?   Dat continue de "d" en de "t" omgewisseld worden ?

BigMig
KissMyAce2.0
#2305
Weten jullie wat het toppunt van sufheid is?

Klagen over de spelregels (die je van tevoren gewoon kent bij het samenstellen van je team)

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
Hay
#2306
? De teampunten van Wout zullen wellicht een van de redenen zijn dat ze Cian hebben genomen. Overige...

Teampunten van Wout spelen absoluut een rol in de keuze hem te nemen. Daar 100% mee eens. Maar, die teampunten zouden 'normaal' gesproken in ritten als vandaag 6 zijn, met een uitschieter naar 16 mocht Wout winnen. Die 6 'extra' punten voor de bergtrui had niemand vooraf verwacht. Maakt overigens de keuze voor Cian niet in een keer goed, want hij zal toch echt eigen punten moeten gaan scoren mocht hij zijn geld waard willen zijn. Bovendien staat hij nu qua totale scorito-punten hoger dan een heleboel klimmers, maar die klimmers hoef je niet elke rit op te stellen voor hun behaalde punten. Waar Cian elke rit een plekje 'kost', al zijn dat in ritten als vandaag wel plekjes die je kunt weggeven voor 12 (22) punten. En voor 500k minder had je natuurlijk een 'veel' betere keuze in Kuss kunnen hebben. 

Aanklampen
Coureurs du Courage
#2302
En wat dacht je van uitdiebroek? Echt suf dat mensen straks nog 'beloont' gaan worden om hem gekozen...

Suf? Man man, je betaalt er 3,5m voor hè en geen eigen punten. Misschien je druk maken over andere zaken... liever affini dan een Cian die ik geens seconde heb overwogen 

Coureurs du Courage
Aanklampen
#2311
Suf? Man man, je betaalt er 3,5m voor hè en geen eigen punten. Misschien je druk maken over a...

Edit: never mind... ik merk 'slechts' op dat ik het suf vind dat hij veel punten scoort terwijl hij totaal niet meedoet deze Vuelta. Kennelijk is dat voer voor velen om gepikeerd op te reageren. Ik zal mijn opmerkingen wel voor me houden...

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Edit: truipunten regel geeft extra element. Alleen maar goed. 

Laatst gewijzigd
Georgeske

Is dit een rit voor Hermans?

snoek1974
RJezus
#2262
Onder het motto: gerommel in de marge: - Poole. Narvaez, Del Toro, McNulty, Riccitello: welke twee...

@rjezus jij hebt die keuzes nog mijn 7de , 8ste en 9de man zijn al van Aert , Narvaez en Groves en dan is mijn 6de man al Zana die ik niet opstel al die 6de wordt en die ik wel opstel ipv Schmidt als die 2de wordt en in die gekozen voor Zana 

uitvallers : Almeida , Ciccone , de Plus , van Eetveld , Tiberi en tijdrijder Tarling , ook behoorlijke aderlating in laatste etappe 

vandaag op het bankje : Schmidt , Vacek , Strong ,Marit en Miguel 

ProScoritoManager
Coureurs du Courage
#2302
En wat dacht je van uitdiebroek? Echt suf dat mensen straks nog 'beloont' gaan worden om hem gekozen...

Ik heb hem mee als enige van de dure jongeren, exact om die zekere teampunten. Ik had erop gerekend om hem in 11-12 bergachtige etappes op te stellen waarin hij kans op eigen punten maakt. Daar 6 teampunten plus 18 eindpunten pakken gaf 80-90 'gratis' punten. Vervolgens rijdt ie zó ongekend beroerd rond dat ik m nooit heb opgesteld omdat ik nooit eigen punten verwachtte. Dat ie nu een paar ritten 12 puntjes mee gaat pakken is leuk meegenomen, maar ik kan je verzekeren dat ik me in z'n totaliteit eerder bekocht dan beloond voel voor die 3,5 miljoen europunten xD 

Daan Brakenhoff
snoek1974
#2315
@rjezus jij hebt die keuzes nog mijn 7de , 8ste en 9de man zijn al van Aert , Narvaez en Groves en d...

Ik zou toch zeker 2 en misschien 3 van die namen maar opstellen vandaag

Frank Visser
KissMyAce2.0
#2305
Weten jullie wat het toppunt van sufheid is?

Wout in je team opnemen omdat hij zoveel punten gaat halen?

Oerdewai
snoek1974
#2315
@rjezus jij hebt die keuzes nog mijn 7de , 8ste en 9de man zijn al van Aert , Narvaez en Groves en d...

Jij hebt ook nog best wat te wisselen mien jonk

Zitvlees
ajvs
#2290
Dat was uiteraard niet mijn intentie. Iig bedankt voor de opheldering.  @Zitvlees AK: Roglic,...

Mooi team! Heb grotendeels zelfde gc mannen,maar dan met crod en de genoemde uitebroeks.

Je hebt wel opvallend veel sprinters, wat was daar de reden voor?

Ik heb meer aanvallers, met het risico dat je ze verkeerd opstelt natuurlijk maar het zijn toch vaak dezelfde die meezitten

Zitvlees
ProScoritoManager
#2316
Ik heb hem mee als enige van de dure jongeren, exact om die zekere teampunten. Ik had erop gerekend...

Precies zelfde gedacht, de vrij zekere wout-punten maken uitebroeks impliciet een stuk goedkoper. Daarnaast had Visma hoge verwachtingen en heb ik hoge verwachtingen van Visma 

ditisdavid

Dit was niet het scenario dat ik in gedachten had toen ik 6 aanvallers + Kuss en Affini opstelde...

Dekkerony
ditisdavid
#2322
Dit was niet het scenario dat ik in gedachten had toen ik 6 aanvallers + Kuss en Affini opstelde...

Dat wordt sprinten met een gereduceerd peloton. Dus vooralsnog mits je wva hebt opgesteld en groves er op het einde niet meer bijzit zit je nog goed..

Ruderick

Je weet niet meer wie je per dag op moet stellen

NOAD1912

Dit word echt het record bankpunten vermoedelijk.. Groves, Strong, Vacek, au, maar dat zal voor velen gelden waarschijnlijk.

1 2 ... 93 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.