Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 95 ... 104 105
Bozenik
Sjasfriet
#2348
Ik zit in hetzelfde straatje zonder Roglic en twijfelde tussen Mas, Rodriguez en skjelmose.(Geen Lan...

Nu lijkt deze Vuelta alles mogelijk, maar ik kan jullie moeilijk volgen. Mas vandaag banken voor Lafay? En (@Oerdewai) je zegt dat het vandaag voor de AK-mannen is, maar van Landa, Rodriguez en Mas moet je er twee op de bank zetten?

 

Touretapper

Cian uijtdebroeks dns

Michielenwaaier

Uijtdebroeks naar huis met Covid. Tot zover zijn teampunten van Wout. Jammer voor de Cian-kiezers! Bij wie zou hij op de kamer hebben gelegen?

Sjasfriet
Bozenik
#2351
Nu lijkt deze Vuelta alles mogelijk, maar ik kan jullie moeilijk volgen. Mas vandaag banken voor Laf...

Neeneee :p

Het ging over een twijfel tussen Mas, skjelmose, rodri als kopman ;) die staan er voor de rest gewoon in hoor.

Al lijkt Mas op de bank zetten voor Miquel mss geen slechte keuze ;) (grapje)

Bozenik
Sjasfriet
#2354
Neeneee :p Het ging over een twijfel tussen Mas, skjelmose, rodri als kopman ;) die staan er voor d...

Ah! 🤣 My bad! Zou zelf voor Mas gaan. Die reed zich iets over de kop vrijdag, maar lijkt van die drie wel duidelijk de beste tot nu.

Ruderick

Poole Aert Soler Riccitelo Carapaz Kuss

4 plekjes voor 6 man

Rog/Mas/Lan/Rodr/Skjel

beetje luxe probleem

 

 

Coureurs du Courage

Uitdebroeks = uitdevueltas

Mijn klaagbede is gehoord ;-) dikke vinger naar alle profiteurs hier :-p

Wel balen voor die jongen, maar komen nog genoeg kansen andere jaren.

De Tourminator

Tiberi, Arensman en nu Uitdebroeks, 3 jongeren met potentie, 3 jongeren met een waarde van 3,5M, 3 jongeren eruit met Covid!

ProScoritoManager

Oei, sta op dik brons en zat gister eens omhoog te kijken en het staat serieus dicht bij elkaar. 100 plekken boven is maar 15 puntjes en zou ruim zilver betekenen. Op die manier doet dat uitvallen van Uijtdebroeks wel zeer :(

Daan Brakenhoff
De Tourminator
#2358
Tiberi, Arensman en nu Uitdebroeks, 3 jongeren met potentie, 3 jongeren met een waarde van 3,5M, 3 j...

En ook 3 jongeren die overpriced waren.

Sambonhof

Ik ben nu heel erg aan het twijfelen tussen Poole en Yates. Ik wil niet weer Yates op de bank hebben en dat hij dan opeens de ettappe wint, maar Poole maakt denk ik een kans als het weer voor de vlucht is

Pieter Bijl
Daan Brakenhoff
#2360
En ook 3 jongeren die overpriced waren.

Makkelijk zeggen achteraf. Tiberi leek voor zijn zonnesteek toch prima in vorm

encanto
Ruderick
#2356
Poole Aert Soler Riccitelo Carapaz Kuss 4 plekjes voor 6 man Rog/Mas/Lan/Rodr/Skjel beetje luxe p...

Wat een luxe. Ik moet affini al opstellen..;)

 

zou sowieso kuss en carapaz opstellen. 

de andere plekken is afhankelijk waar je in het klassement staat. Sta je hoog zou ik voor van aert sowieso gaan. En dan gokken. Anders twee van de aanvallers

Valvuillerdemoz

Poole, mcNulty of van Aert. Plek voor twee van de drie. Wie op de bank. Ik denk nu McNulty, omdat die nogal onbetrouwbaar is in zijn prestaties, maar Poole heeft in bergetappes ook nog niet veel opgeleverd. 

Villa
Valvuillerdemoz
#2364
Poole, mcNulty of van Aert. Plek voor twee van de drie. Wie op de bank. Ik denk nu McNulty, omdat di...

Ik zou mcnulty op de bank laten vandaag dan

stiffupperlip2

2 plekken over voor Poole, Woods, v Aert. 100 scenario's spoken door mijn hoofd met op de achtergrond de constante angst voor bankpunten. Ik sta vrij hoog dus van Aert is "logisch" maar beide andere heren maken grote kans ALS de vlucht het haalt.

Wie komt met het verlossende argument?

Daan Brakenhoff
Pieter Bijl
#2362
Makkelijk zeggen achteraf. Tiberi leek voor zijn zonnesteek toch prima in vorm

Over Tiberi's vorm ben ik het met je eens. Al waren die steile aankomsten wel iets wat hem goed ligt en heeft hij geen 'zware' bergetappe uitgereden. 

Maar hij (en Arensman en Cian dus ook) is vooraf 500k duurder dan Mas en Kuss. 1mil meer dan Landa en Carapaz. En zelfs 1,5mil duurder dan Skjelmose. En in mijn ogen heeft hij nergens laten zien dat hij deze verschillen in prijs waard zou kunnen zijn. 

Goed bezig was hij zeker, voor de pickers is zijn uitvallen absoluut vervelend maar hij was vooraf gezien gewoon overpriced. 

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
stiffupperlip2
#2366
2 plekken over voor Poole, Woods, v Aert. 100 scenario's spoken door mijn hoofd met op de achtergron...

Woods. Die zou ook nog prima omhoog fietsen als hij in t peloton zit terwijl Poole vanuit peloton echt niet met de beste 20 omhoog gaat atm.

Coureurs du Courage
Daan Brakenhoff
#2367
Over Tiberi's vorm ben ik het met je eens. Al waren die steile aankomsten wel iets wat hem goed ligt...

Lijkt mij haast dat de prijs van deze gasten geknipt en geplakt is uit de afgelopen Giro waar ze ook allemaal aan t vertrek stonden en ik meen hetzelfde kosten. Alleen is het grote verschil dat ze toen bij de betere AK mannen hoorden en dat ze in dit deelnemersveld eerder bij de outsiders hoorden. Daarmee dus overpriced, want niet eens de grootste kanshebbers op wit.

Pieter Bijl
Coureurs du Courage
#2369
Lijkt mij haast dat de prijs van deze gasten geknipt en geplakt is uit de afgelopen Giro waar ze ook...

Wie was vooraf gezien dan de grootste kanshebber voor het wit? Volgens mij was dat moeilijk om in te schatten 

Villa
Pieter Bijl
#2370
Wie was vooraf gezien dan de grootste kanshebber voor het wit? Volgens mij was dat moeilijk om in te...

C rodriguez en anders lipowitz denk ik

Bozenik
Pieter Bijl
#2370
Wie was vooraf gezien dan de grootste kanshebber voor het wit? Volgens mij was dat moeilijk om in te...

Rodriguez wat mij betreft met daarachter Arensman, Tiberi en Uijtdebroeks die het eerder al hebben laten zien en dan had je nog Del Toro, Skjelmose en Lipowitz. Wel een dusdanig grote groep dat je vooraf weinig zekerheid had.

Laatst gewijzigd
John McBennett

Ik lees met toch wel wat jaloezie de reacties dat mensen puntenopvullers kunnen (lees: moeten) opstellen. Hier nog iedere dag keuzestress, vandaag Castrillo, McNulty en Fortunato op de bank gehouden. Ik hoop niet dat Castrillo weer met de volle mep aan de haal gaat vanuit de vlucht. De vorige keer had ik hem uiteraard ook op de bank

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Ben het er zeker mee eens dat de 3.5M jongeren overpriced waren. Maar dat gold eigenlijk ook voor Almeida, Yates, DFM en een hele rits sprinters. En je moest dat budget toch érgens aan besteden. Volgens mij kun je het beter omdraaien: Mas, Landa en Pats waren te goedkoop. Al zie je dat niet per se terug in hun pickrates, dus misschien heeft de stagiair de prijskaartjes qua 'populariteit' wel correct ingeschat.

Ik koos mede voor Broekuit vanwege de relatief zekere truipunten via Wout. Als Cian dan zelf ergens op plek 10-15 AK zou rijden, was dat prima voor plekje 8/9 in je bergteam. Nogmaals: normaal gesproken geef je daar geen 3.5M aan uit, maar het budget was ruim genoeg.

Ik baal er wel stevig van dat hij nu uitvalt. Ervan uitgaande dat Wout beide truien behoudt, zijn dat 7x12 + 2x18 = 120 punten down the drain voor mijn toch al flink gedecimeerde team. En dat is dan nog exclusief ritzeges van Wout en/of eigen punten van Cian. Nu ga ik natuurlijk wel andere renners op dat plekje opstellen die de schade kunnen beperken. Maar dan hebben we het over het zoveelste gokje op Del Toro of een paar vaste sprokkelpuntjes.

Dekkerony

Dat Vine voor de bergtrui zou gaan was wel duidelijk maar als hij de eerste 3 bergen als 1e boven komt heeft hij evenveel punten als van Aart. Maar heeft hij de trui dan? Ervan uitgaande dat de kopgroep niet het einde haalt..krijgt de hoogste in het klassement hem omdat Soler m nu heeft?

Edit: Scorito zegt van Aart nog..maar wat is de criteria?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 95 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.