Tja, dat is precies het punt, je hebt geen enkele zelfreflectie, natuurlijk waren ze allemaal terecht, en nogmaals, ik doe niet aan bruinhemderij, nog nooit gerapporteerd. Maar de vraag is: dit is een wielersite, en ik geloof niet dat ik jou ook maar ooit heb zien reageren op wielertopics en artikelen. Wel duizenden haat-reacties in andere topics. Waarom?
Ik heb 10 renners gesproken die juist altijd meteen naar de commentsectie gaan, omdat ze daar de meest relevante informatie halen, of zich soms stuk lachen over wat daar wordt gezegd.
Maar ik ga die namen uiteraard niet noemen.... dat lijkt me meer dan terecht, toch?
Ik vind dat als je argumenten gebruikt als "er is een renner die niet met ons wil praten vanwege de commentaren", dat je dan ook gewoon man en paard moet noemen. Anders lul je wat mij betreft gewoon wat in de ruimte, of is op geen enkele manier te verifieren of het daadwerkelijk gaat om een hele sneue renner die zich aantrekt over wat er over hem of haar wordt gezegd, of dat het weer eens een kulargument is vanuit Maxim&Co om te zeggen hoe schandalig wij ons gedragen in de commentsectie. Zodat ze niet naar hun eigen rol hoeven te kijken.
Maxim heeft op pagina 7 kort gereageerd op een lang bericht van Poeksel. Denk dat het daarmee wel klaar is en dat het geen zin heeft om er steeds weer op door te gaan. Ik vind trouwens dat een aantal (veel)posters ook wel eens naar zichzelf mogen kijken, er zijn een aantal die duidelijk de grenzen opzoeken. Laten we er vanuit gaan dat het een goede les is geweest en dat het beleid op een aantal punten wordt aangescherpt. Het is iig duidelijk dat de moderatie dit jaar flink versloft is. We gaan het volgend jaar zien.
Toch lijkt het me een broodnodige eigenschap om, als (hoofd)redacteur zijnde, om te kunnen gaan met deze types SprintMaster. Hoewel soms uit de bocht vliegend kan je als discussieforum niet zonder. Dan beter het vizier op 'pakhaas!', 'kutbelg!', 'lekker wijf' & 'de nieuwe motor van Max'.
Je kunt het ook overdrijven, zoals met "de meest waardeloze artikelen". Er zit echt nog wel voldoende kwaliteit op deze site.
Terwijl je zelf op een aantal onderwerpen heel ongefundeerd een grote bek hebt en als je daar dan op gewezen wordt ga je gewoon stug door. Voor jou is alles vaak zwart/wit. Daarmee overschreeuw je jezelf. Wat je dan krijgt is een wisselwerking waarbij ook anderen best wat grof gebekt zijn/worden.
Een citaat in een artikel van De Telegraaf na die eerste grote zege van de BBB begin vorig jaar. Over waarom links zo'n hekel heeft aan de BBB en hoe de PvdA altijd reageert na een verkiezingsnederlaag:
In een van de laatste berichten van Maxim:
Maar het mag duidelijk zijn, dat we (en ikzelf in het bijzonder) er onvoldoende in slagen om dat aan jullie terug te koppelen.
Het was eenrichtingsverkeer van Maxim. "We zijn daar echt niet doof voor" is een gotspe. Nog nooit iets van gemerkt namelijk.
Ik had er in mijn vorige bericht nog bij willen zeggen: die hekel van links aan de BBB, beschreven in De Telegraaf, is hier heel herkenbaar op WF. Overigens maakte ik een vergelijking met de PvdA, niet met de BBB.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.