Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 8 9 10 11 »
esims5.0

Nee ze waren alle drie even onterecht. Minstens achter een van die drie zat jij, om je reactie in perspectief te zetten. Overigens mag Maxim mij hierover bellen.

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims5.0
Nee ze waren alle drie even onterecht. Minstens achter een van die drie zat jij, om je reactie in pe...

Tja, dat is precies het punt, je hebt geen enkele zelfreflectie, natuurlijk waren ze allemaal terecht, en nogmaals, ik doe niet aan bruinhemderij, nog nooit gerapporteerd. Maar de vraag is: dit is een wielersite, en ik geloof niet dat ik jou ook maar ooit heb zien reageren op wielertopics en artikelen. Wel duizenden haat-reacties in andere topics. Waarom?

esims5.0
kraamhol
Tja, dat is precies het punt, je hebt geen enkele zelfreflectie, natuurlijk waren ze allemaal terech...

Je bent met naam en toenaam genoemd door WF.

kraamhol
esims5.0
Je bent met naam en toenaam genoemd door WF.

Ja joh? Wat zeiden ze allemaal?

Veenbrand

Waar gaat dit nu nog over?

esims5.0
Veenbrand
Waar gaat dit nu nog over?

Nergens meer. kraamhol begon ook te reageren met dat het hier niet om mij draait, maar nu probeert hij mij uit te horen. Ik vond wel dat ik het recht had om te reageren op de miskleun van Maxim.

esims5.0

Wat ik me nog afvroeg is of Plank werkelijk geband is (wat eerder hier werd opgemerkt), en of dat te maken heeft met zijn "ik wacht wel even in de woonkamer" bericht? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar ik houd ondertussen overal rekening mee.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.