Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 11 ... 22 23
esims5.0

Nee ze waren alle drie even onterecht. Minstens achter een van die drie zat jij, om je reactie in perspectief te zetten. Overigens mag Maxim mij hierover bellen.

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims5.0
Nee ze waren alle drie even onterecht. Minstens achter een van die drie zat jij, om je reactie in pe...

Tja, dat is precies het punt, je hebt geen enkele zelfreflectie, natuurlijk waren ze allemaal terecht, en nogmaals, ik doe niet aan bruinhemderij, nog nooit gerapporteerd. Maar de vraag is: dit is een wielersite, en ik geloof niet dat ik jou ook maar ooit heb zien reageren op wielertopics en artikelen. Wel duizenden haat-reacties in andere topics. Waarom?

esims5.0
kraamhol
Tja, dat is precies het punt, je hebt geen enkele zelfreflectie, natuurlijk waren ze allemaal terech...

Je bent met naam en toenaam genoemd door WF.

kraamhol
esims5.0
Je bent met naam en toenaam genoemd door WF.

Ja joh? Wat zeiden ze allemaal?

Veenbrand

Waar gaat dit nu nog over?

esims5.0
Veenbrand
Waar gaat dit nu nog over?

Nergens meer. kraamhol begon ook te reageren met dat het hier niet om mij draait, maar nu probeert hij mij uit te horen. Ik vond wel dat ik het recht had om te reageren op de miskleun van Maxim.

esims5.0

Wat ik me nog afvroeg is of Plank werkelijk geband is (wat eerder hier werd opgemerkt), en of dat te maken heeft met zijn "ik wacht wel even in de woonkamer" bericht? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar ik houd ondertussen overal rekening mee.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen
Poeksel
Lijkt me terecht dat je daar geen antwoord op krijgt. 

Ik heb 10 renners gesproken die juist altijd meteen naar de commentsectie gaan, omdat ze daar de meest relevante informatie halen, of  zich soms stuk lachen over wat daar wordt gezegd.

Maar ik ga die namen uiteraard niet noemen.... dat lijkt me meer dan terecht, toch?

Ik vind dat als je argumenten gebruikt als "er is een renner die niet met ons wil praten vanwege de commentaren", dat je dan ook gewoon man en paard moet noemen. Anders lul je wat mij betreft gewoon wat in de ruimte, of is op geen enkele manier te verifieren of het daadwerkelijk gaat om een hele sneue renner die zich aantrekt over wat er over hem of haar wordt gezegd, of dat het weer eens een kulargument is vanuit Maxim&Co om te zeggen hoe schandalig wij ons gedragen in de commentsectie. Zodat ze niet naar hun eigen rol hoeven te kijken.

kraamhol

Het blijft trouwens verdacht stil vanuit wf. Also het hele zaakje niet gebeurd is. 

Puddingbenen
kraamhol
Het blijft trouwens verdacht stil vanuit wf. Also het hele zaakje niet gebeurd is. 

De gouden tip: blijf doodstil zitten als je wordt geschoren!

Of zou Maxim een ban gekregen hebben van Martin? Zou wel terecht zijn in mijn ogen.

Romāns Vainšteins

Je kunt natuurlijk ook zélf op onderzoek gaan en op basis van deductie uitvinden welke renner níet terug te vinden is in een eigen content interview de afgelopen 3 jaar. 

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
Je kunt natuurlijk ook zélf op onderzoek gaan en op basis van deductie uitvinden welke renner...

Zouden het Evenepoel en Lefevere zijn? En dan is het allemaal de schuld van die ku(ns)tschilder!

kraamhol

Wat mij betreft gaan we met het hele zwikkie naar idl.

SprintMaster

Maxim heeft op pagina 7 kort gereageerd op een lang bericht van Poeksel. Denk dat het daarmee wel klaar is en dat het geen zin heeft om er steeds weer op door te gaan. Ik vind trouwens dat een aantal (veel)posters ook wel eens naar zichzelf mogen kijken, er zijn een aantal die duidelijk de grenzen opzoeken. Laten we er vanuit gaan dat het een goede les is geweest en dat het beleid op een aantal punten wordt aangescherpt. Het is iig duidelijk dat de moderatie dit jaar flink versloft is. We gaan het volgend jaar zien.  

Laatst gewijzigd
kraamhol
SprintMaster
Maxim heeft op pagina 7 kort gereageerd op een lang bericht van Poeksel. Denk dat het daarmee wel kl...

Een goede les??? Wf is één grote gatenkaas wat betreft bescherming van de privacy, is één groot roddelblad geworden met de meest waardeloze artikelen. Wat voor les?

Raul Alcala
Puddingbenen
Ik heb 10 renners gesproken die juist altijd meteen naar de commentsectie gaan, omdat ze daar de mee...

Alsof iemand hier jou ook maar enige verantwoording schuldig is. De grootste overtreder van wf en omstreken. Altijd ern grote bek daarna altijd in de slachtofferrol

Romāns Vainšteins

Toch lijkt het me een broodnodige eigenschap om, als (hoofd)redacteur zijnde, om te kunnen gaan met deze types SprintMaster. Hoewel soms uit de bocht vliegend kan je als discussieforum niet zonder. Dan beter het vizier op 'pakhaas!', 'kutbelg!', 'lekker wijf' & 'de nieuwe motor van Max'. 

SprintMaster
kraamhol
Een goede les??? Wf is één grote gatenkaas wat betreft bescherming van de privacy, is...

Je kunt het ook overdrijven, zoals met "de meest waardeloze artikelen". Er zit echt nog wel voldoende kwaliteit op deze site. 

Terwijl je zelf op een aantal onderwerpen heel ongefundeerd een grote bek hebt en als je daar dan op gewezen wordt ga je gewoon stug door. Voor jou is alles vaak zwart/wit. Daarmee overschreeuw je jezelf. Wat je dan krijgt is een wisselwerking waarbij ook anderen best wat grof gebekt zijn/worden. 

Laatst gewijzigd
esims5.0

Zelfreflectie is een eigenschap waar jij ook niet veel van hebt SprintMaster. Zodra jij weerwoord krijgt, schuw je het niet om op de man te spelen, om vervolgens met weinig of helemaal niets te komen. Of zelfs verzonnen feiten.

kraamhol
SprintMaster
Je kunt het ook overdrijven, zoals met "de meest waardeloze artikelen". Er zit echt nog wel voldoend...

Natuurlijk zit er veel kwaliteit ook in artikelen, dat maakt de huidige weg van wf ook zo schrijnend. Verder volstrekt eens met wat esims hierboven zegt!

kraamhol

Maar ik denk dat de flitsers in dit topic voldoende kritiek hebben geuit, waar wf mee verder kan, als ze zouden willen. Zelf heb ik nog graag dat Martin zich hier komt melden, om de zorgen over de privacy weg te nemen.

esims5.0

Een citaat in een artikel van De Telegraaf na die eerste grote zege van de BBB begin vorig jaar. Over waarom links zo'n hekel heeft aan de BBB en hoe de PvdA altijd reageert na een verkiezingsnederlaag:

’Wij zijn fatsoenlijk, wij weten wat er moet gebeuren, wij hebben de wijsheid in pacht, maar we slagen er maar niet in om jullie ervan te overtuigen dat er maar één onweerlegbare waarheid is: de onze. Dus moeten we het jullie nóg beter uitleggen.’

In een van de laatste berichten van Maxim:

Op korte termijn zullen we onze plannen aangaande de reacties en ons moderatiebeleid toelichten. Ik zal dan ook reageren op de terugkerende kritiek en wat we daarmee doen. We zijn daar echt niet doof voor.

Maar het mag duidelijk zijn, dat we (en ikzelf in het bijzonder) er onvoldoende in slagen om dat aan jullie terug te koppelen.

Het was eenrichtingsverkeer van Maxim. "We zijn daar echt niet doof voor" is een gotspe. Nog nooit iets van gemerkt namelijk.

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims5.0
Een citaat in een artikel van De Telegraaf na die eerste grote zege van de BBB begin vorig jaar. Ove...

Ja, ook eens (vanzelfsprekend buiten het politieke stukje:), maar beter laten we het rusten tot we eindelijk de beloofde terugkoppeling krijgen. Dan zien we verder...

Romāns Vainšteins

Een stelletje tijdrekkende, halfdooie koeien zoals BBB vergelijken met de redactie van wielerflits? Je moet maar durven Esims.

esims5.0
Romāns Vainšteins
Een stelletje tijdrekkende, halfdooie koeien zoals BBB vergelijken met de redactie van wielerflits?...

Ik had er in mijn vorige bericht nog bij willen zeggen: die hekel van links aan de BBB, beschreven in De Telegraaf, is hier heel herkenbaar op WF. Overigens maakte ik een vergelijking met de PvdA, niet met de BBB.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 11 ... 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.