Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 10 11 12 13
Ab Normaal

Dit topic is dus duidelijk niet overbodig, Het heet verbeterpunten reageerders.

En ik heb hier nog niemand de hand in eigen boezem gestoken. Maxim is hier, terecht, aangevallen. Maar mensen; als er al 6x is aangegeven dat hij de privacy regels heeft overschreden dan is dat denk ik wel duidelijk. Het is typisch Nederlands dat iedereen hier zijn zegje wil doen. Maar dezelfe opmerking van nummer 7, 8, 9 en verder voegt echt helemaal niets toe.

 

Ik ben zo'n WF gebruiker van lang geleden die zijn heil elders is gaan zoeken en hier slechts sporadisch kijkt. En dat komt aan de ene kant door de content en het gebruikersgemak (of eigenlijk het ontbreken daarvan) van het forum, maar aan de andere kant ook door het niveau van de reageerders de afgelopen jaren. Sommige zijn louter negatief, constant aanvallend en soms ronduit onbehoorlijk. Dat is alleen maar om ruzie te creeëren. Dat voegt niets toe en ik snap wel dat Maxim cs. dergelijke types niet serieus nemen.

 

Verder heeft Pietje Precies gelijk met zijn reactie van dagen terug. WF is veranderd van een hobby site naar een product waar de heren hier geld mee proberen te verdienen. En dat snap ik wel. Dan zijn advertentie inkomsten, en dus clicks, erg belangrijk en de community iets minder. Adverteerders hebben liever veel verschillende bezoekers dan mensen die 10x per dag komen. Voor de community niet leuk, maar denk ik wel de waarheid. WF maakt deze site niet speciaal voor die frequente bezoekers die als stank voor dank ook nog eens alles afkraken. Wat niet betekent dat je overal de feesttoeters voor uit de kast hoeft te halen, helemaal niet, maar hoe serieus zouden jullie mensen nemen als ze alleen maar commentaar hebben? Iets gaat er op deze site toch ook goed, anders zitten jullie hier niet zo vaak?

 

Misschien dat de crew van WF eerst hier maar eens eerlijk over moet zijn.  Alle teleurstellingen van mensen zitten namelijk in verwachtingen. Je bent niet zozeer teleurgesteld in de ander, maar in jouw eigen verwachting die je van die ander had.

 

Om er dan nog maar eens een cliché in te gooien: met stroop vang je meer vliegen dan azijn. Maxim weet inmiddels echt wel wat hij verkeerd gedaan heeft. Misschien dat als je daadwerkelijk in gesprek wilt met WF dat je dat op een positieve manier aanpakt. "Dit is gewoon bagger, dat doe je niet goed" klinkt anders dan: "Oke, jullie doen dat altijd zo, maar waarom niet een keertje zó proberen?"

 

En als laatste terugkomen op het onderwerp van dit topic: het zou een aantal van jullie sieren als jullie eens zelf in de spiegel kijken en je eigen soms onnodig negatieve reacties teruglezen en je eens indenken hoe jij het zou vinden als je dit soort reacties krijgt, of dan bij jou de hakken ook niet direct in het zand gaan?

 

Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

Wheely

Je hebt een punt Ab, al kunnen we iemand die zich profileert als dat irritante konijn natuurlijk niet al te  serieus nemen. (waarom in hemelsnaam heet jij Ab Normaal. Ik haat dat beest echt)

Maar goed... Laat me zeggen dat ik me ook af en toe onbedoeld schuldig maak aan het maken van een flauw grapje of opmerking ten koste van een artikel of de redactie. Ik snap dat dat superirritant kan zijn en het is voor ons als reageerders simpelweg makkelijk scoren, een comment staat er ook voordat ik er erg in heb. Laat me proberen er op te letten maar ik kan niks beloven. Ik bedoel er in ieder geval niks vervelends mee.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Wheely
Je hebt een punt Ab, al kunnen we iemand die zich profileert als dat irritante konijn natuurlijk nie...

BREAKING wheely, er is een livechat woerden!

Puddingbenen

Appie,

Ik heb voor de fun nog eens even het verbeterpuntentopic geopend, en gekeken wat de verbeterpunten van een jaar geleden waren:

  • te veel artikelen
  • clickbait titels
  • waardeloze moderatie, waardoor de sfeer verziekt

We zijn een jaar verder, en waar zijn we nu:

  • te veel artikelen
  • Clickbait titels
  • waardeloze moderatie, waardoor de sfeer verziekt.

Verder ben ik ook nog eens gaan kijken hoe er toen gereageerd werd door Maxim. En ook dat is niet echt veranderd: weinig inhoudelijke reacties op bovenstaande thema's, veel beloftes als "ik kom er op terug" om vervolgens weer over te gaan op radiostilte. En bovenal: een boel persoonlijke aanvallen op enkele forumleden, als ze te veel kritiek uiten op de werkwijze van WF.

Dan is het leuk als we als flitsers thuis allemaal een spiegel ophangen. Maar je moet dan ook gewoon zo eerlijk zijn om te zeggen dat er eigenlijk geen klap is gedaan met alle feedback. En dat het ook niet echt is gelukt om het actieve deel van de community mee te nemen in het wielerflits-verhaal. Dat mag je de afzonderlijke flitsers verwijten, maar ik denk toch ook dat dit wordt veroorzaakt door WF zelf.

 

Poeksel

" Maar je moet dan ook gewoon zo eerlijk zijn om te zeggen dat er eigenlijk geen klap is gedaan met alle feedback. "

Dat kun je niet stellen. Je kunt alleen stellen dat de door ons gewenste actie niet is ondernomen aan de hand van de feedback. Blijkbaar vinden ze b.v. dat de opbrengsten van clickbaits (meer clicks) belangrijker zijn dan de irritatie die het opwekt.

 

Ik ga verder hierover in het topic verbeterpunten WF, want daar is het meer op zijn plaats.

esims5.0

Clickbait is doorgaans enkelvoud volgens mij. Waarmee meer dan een artikel bedoeld kan worden.

Wheely

Het lukt me blijkbaar toch nog niet helemaal me te gedragen, maar ik werk er aan.

 

Dank voor de melding in ieder geval.

Romāns Vainšteins

Klinkt letterlijk 'nogal Bot'

Puddingbenen

Wat heb je fout gedaan, wheelz?

Vond het allemaal wel meevallen in de chat.

Wheely

Ik zocht toch weer de randjes op he. 

Puddingbenen

Bedoelde je dat vlaggetje? Ook al ben ik daar geen fan van, dit is allemaal wat overtrokken

Of was het wat anders? Te veel emoties bij Wheely????

Laatst gewijzigd
Wheely

Het vlaggetje of de potcast, het gebruik van emoticons, wellicht de combinatie? Het signaal is duidelijk in iedergeval. Vind het oprecht wel een goede feature zo'n ban.

Puddingbenen

Zo'n tijdelijke ban is prima. Maar ik heb ergere dingen voorbij zien komen in de chat. Stemming was opperbest, dus als scheids mag je gerust ook de wedstrijd een beetje aanvoelen.

Of moet ik wat meer in de spiegel kijken als reageerder?

Klootje Kriekeljon

3u ban, de chat is dicht. Uiteindelijk loopt het allemaal met een Iserbytje af.

Raul Alcala

Had die ban dan aan mij gegeven, ik lokte het onbewust uit, met m'n gestotter op de chat. Wilde alleen m'n complimenten uitdelen voor de sfeer, na alleen meegelezen te hebben

Puddingbenen

Ieder uur 1 frikandel eten wheely, en als je er 3 op hebt dan weet je wanneer je ban is opgeheven. Niet dat je denkt dat je 4 uur geband bent.

Puddingbenen
Raul Alcala
Had die ban dan aan mij gegeven, ik lokte het onbewust uit, met m'n gestotter op de chat. Wilde alle...

Ze doen het ook niet snel goed op de WF redactie...

Raul Alcala

Lesbische vrouwen potcast woordgrap van mij weggeflitst zie ik nu. Ok

🥰

Robertje

Volgende week blijkt wheely een schorsing te hebben van 3 chats

Romāns Vainšteins

Voorlopig maar lekker uit de chat wegblijven, een soort combi van Noord Korea & kutgrappen dus...

 

SprintMaster

@Romans: het ging zo te lezen best goed. Alleen aan het eind wat flauwe grappen en vlaggetjes. 

Ab Normaal
Wheely
Je hebt een punt Ab, al kunnen we iemand die zich profileert als dat irritante konijn natuurlijk nie...

Lang verhaal. Die bijnaam heb ik niet zelf verzonnen maar kreeg ik van vrienden. Heeft te maken met mijn achternaam en de activiteiten die ik 30 jaar geleden veelvuldig bezigde. 

Ab Normaal
Puddingbenen
Appie, Ik heb voor de fun nog eens even het verbeterpuntentopic geopend, en gekeken wat de verbeter...

Hi Puddingbenen,

 

Dat klopt wel, maar daarom had ik het ook over de verwachtingen. Ik vermoed dat de belangen van de WF crew meer ligt bij een constante inkomstenstroom en de bestaanszekerheid van deze site als inkomstenbron dan bij het tevreden houden van de kritische (kleine) community.

 

Heel eerlijk; ik denk dat als puddingbenen, kraamhol, esims en nog een paar anderen hier, morgen verdwijnen van dit forum en deze site, Wielerflits daar precies 0 seconden wakker van ligt. Verdwijnen er adverteerders, dan wel.

Nogmaals; moeten we dan alles voor zoete koek maar accepteren en alles geweldig vinden? Nee, zeker niet. Maar wees dan constructief. Zorg dat je een vertegenwoordiging van de community aanwijst en vraag om een constructief gesprek met de crew van Wielerflits om de zorgen uit tespreken. WF kan dun hun visie geven en zo kun je kijken of het voor beide partijen kan verbeteren.

dat is toch veel beter dan de situatie waar jullie nu in beland zijn?

Laatst gewijzigd
kraamhol
Ab Normaal
Hi Puddingbenen,   Dat klopt wel, maar daarom had ik het ook over de verwachtingen. Ik vermoe...

Leuk dat je mijn naam noemt, altijd mooi om zichtbaar te zijn. Maar je onderschat de community Ab, zonder community stort wf als een plumpudding (sorry pudding) in elkaar. Het is al gaande, gezien de ontevredenheid en zorgen van precies die community, steeds minder discussie in de miljarden artikelen. 

Dat gezeur en gekrijs over veelposters moet ook maar eens klaar zijn. Wat is precies het punt dat je wilt maken? Een bak woorden, maar wat zeg je nou?

Puddingbenen

Ik zou het ergens mooi vinden als WF de hele commentaarsectie afschaft (want "niet belangrijk") en dat IDL dit dan overneemt. Waarna WF kopje onder gaat aan haar eigen grootheidswaanzin. 

Het is leuk om ergens naar toe te gaan, maar je moet nooit vergeten waar je vandaan komt. Maar dat lijkt bij WF wel een beetje het geval te zijn.

Natuurlijk zijn ze verantwoordelijk voor hun eigen koers en eigen keuzes, maar ben er dan ook gewoon eerlijk over. Zeg inderdaad dat de hele community je geen fuck interesseert, dat het je gaat om de clicks en de knaken, en dat je daarom een bak artikelen de wereld in slingert met de meest dubieuze titels. Verwachtingenmanagement in mooi Nederlands.

Ik kom hier graag: niet vanwege types als jeweetwel, die mij en wat oude bekenden van me in het verleden meermaals geschoffeerd heeft. Maar wel vanwege de community, en om met hen lekker te kunnen ouwehoeren over de koers en aanverwante zaken. 

Overigens steken ze hun tijd in potkasts en dat soort dingen. Ik ben wel benieuwd hoe vaak die worden beluisterd, en of ook dat soort activiteiten wel echt zoden aan de dijk zet. Ik heb welgeteld 1 keer geluisterd, en dat was hun laatste uitzending....

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 11 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.