Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 10 11 12 13 »
Ab Normaal
kraamhol
Leuk dat je mijn naam noemt, altijd mooi om zichtbaar te zijn. Maar je onderschat de community Ab, z...

Ik denk juist dat jij de community overschat. Wij hadden die jaren geleden ook en vrijwel al die namen van toen zijn verdwenen. Wij dachten toen ook dat dit een serieuze knauw voor WF zou zijn. En nu zijn julie er. Na jullie komen ook er ook weer anderen. 

Dit moet geen strijd worden totdat er een winnaar is. Het is in beider belang als er een voor beide partijen acceptabele oplossing komt. 

Whyze Katje
Ab Normaal
Hi Puddingbenen,   Dat klopt wel, maar daarom had ik het ook over de verwachtingen. Ik vermoe...

Weinig zin om hier nog te reageren omdat het een zinloze herhaling van zetten is. Maar 100% eens met @Ab Normaal en dat geluid mag ook gehoord worden. Ja de comment sectie is een toegevoegde waarde voor (een deel van) de gebruikers. Maar de aanname dat deze site ten onder gaat als de comment sectie gaat sluiten geloof ik eerlijk gezegd helemaal niet, ondanks de wel heel optimistische cijfer-interpretatie van de redactie. Sterker nog het gescheld, het kleineren van wielrennners, de ongefundeerde beschuldigingen jaagt ook mensen weg. Als je nu in dit draadje de laatste paar pagina's terugleest, zie je dat er een paar mensen blijven door (ik ga het maar heel eerlijk zeggen) zeuren en zaniken. Geef WF de kans om zich te beraden, ze hebben, hoop ik, veel betere dingen te doen dan telkens maar weer op hetzelfde te antwoorden. Er zijn een aantal mensen hier die vinden dat zij het gelijk aan hun kant hebben en dat een bedrijf als WF naar hen moet (met de nadruk op moet) luisteren, niet alleen dat, ze moet exact doen wat zij zeggen. WF kan luisteren naar kritiek en dat hebben ze volgens mij gedaan en nu is het aan hen om te beslissen en enkel aan hen. Het maar blijven doordrammen is in mijn ogen kinderachtig gedrag. En voor de mensen die het niet bevalt; het is geen verplichting om hier te blijven. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Ab Normaal
Ik denk juist dat jij de community overschat. Wij hadden die jaren geleden ook en vrijwel al die nam...

Inderdaad.  Niemand is onmisbaar 

kraamhol
Ab Normaal
Ik denk juist dat jij de community overschat. Wij hadden die jaren geleden ook en vrijwel al die nam...

Je snapt het niet. De community -hoe klein ook- zorgt voor een ongekende hoeveelheid clicks, voor alle reacties, voor vrijwel alle forumtopics. En het grootste gedeelte vd bezoekers van wf komt juist voor die actie-reactie. Zonder reacties en/of forum kan wf nog tig artikelen erbij doen, maar uiteindelijk gaat het ten onder aan precies die bezoekers die niet meer komen, omdat er geen reacties meer zijn om te lezen.

Snappie appie?

Edit: je doet net of wf jaren geleden hetzelfde was als nu, je doet ook net alsof toen collectief afscheid is genomen van wf door de 'toenmalige' community. Het is 2024 Ab!

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
Je snapt het niet. De community -hoe klein ook- zorgt voor een ongekende hoeveelheid clicks, voor al...

Gaat het hier nu ook al over het Pareto principe?

AWestie
kraamhol
Je snapt het niet. De community -hoe klein ook- zorgt voor een ongekende hoeveelheid clicks, voor al...

Zoals te zien zijn er twee scholen in dit forum. Mij lijkt het zeer overdreven om zoveel traffic toe te schrijven aan de reageerders, maar ik snap het sentiment van kraamhol en anderen wel enigszins. 

Ik hoopte nog wat oude reacties van Maxim en redactieblogs terug te vinden waar meer werd ingegaan op cijfers en kliks, maar dat is mij nog niet gelukt (hallo verrotte zoekfunctie!). Volgens mij is dat het enige dat een beetje helpt in dit ge-heen-en-weer van twee kanten die naar elkaar blèren.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Naar aanleiding van weer wat recente posts van kraamhol: een beetje plagen en stoken moet kunnen hier, maar bij hem neigt het heel sterk naar treiteren. Met zwarte video's in een politiek topic bijvoorbeeld. Dat deed hij ook in mijn wielerspel topic, en daar is toen wel tegen opgetreden. Dat mensen die gebruik maken van de rapporteerknop voor bruinhemden worden uitgemaakt, vind ik ook niet kunnen. Want zo blijven de grootste schreeuwers (waarvan kraamhol de aanvoerder is) het hier voor het zeggen houden. Ik heb trouwens slechts twee keer gebruik gemaakt van dat rapporteren, waarvan een keer met betrekking tot maar blijven doorgaan met het gebruiken van mijn echte naam hier.

kraamhol
AWestie
Zoals te zien zijn er twee scholen in dit forum. Mij lijkt het zeer overdreven om zoveel traffic toe...

Het gaat dus niet alleen om de clicks van de reageerders zelf, maar vooral om het publiek wat hier komt precies vanwege die reageerders. Hoe reaguur sommigen ook zijn. Een artikel met nauwelijks reacties wordt gewoon een stuk minder (lees: nauwelijks) gelezen dan die met veel, zo werkt het gewoon. Het is echt geen hogeschool hoor.

AWestie

Daarvoor zocht dus naar oudere redactieblogs, want daar wordt volgens mij jouw idee deels tegengesproken. Natuurlijk laten veel reacties onder een nieuwsbericht zien dat het veel wordt gelezen, maar de andere kant op hoeft dat niet zo te zijn.

Ab Normaal
kraamhol
Je snapt het niet. De community -hoe klein ook- zorgt voor een ongekende hoeveelheid clicks, voor al...

Lol, kraamhol. 
En jij vind het gek dat een Maxim niet met je in gesprek wil als je begint met "je snapt het niet". 
Dus de mening van kraamhol is de enig juiste en als iemand iets anders vindt dan snapt ie het niet?

Bijzondere wijze van discussiëren en dan snap ik dat mensen de discussie kort houden. 

1 2 ... 10 11 12 13 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.