Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 14 ... 21 22
John Bidon
Puddingbenen
Toch wel benieuwd wie er dan allemaal vallen onder de definitie van "zwakzinnige reaguurder".

Je nieuwsgierigheid verraadt meer dan je lief is.

En ex aequo: Kraamhol en Magarin, jullie staan samen eenzaam bovenaan in de lijst van aandachtszieke reageerders. .

En cry me a river, maar jullie drie permabannen zou een zegen zijn. Het is overduidelijk dat jullie hier niet zijn voor het wielernieuws, maar puur voor de aandacht. Net als WF begrijpen jullie maar al te goed dat provocerende reacties de meeste tegenreacties opleveren, zodat jullie weer je broodnodige portie aandacht krijgen—iets wat jullie duidelijk missen in het echte leven. Helaas is jullie gedrag een bodemloze put van ergernis voor de andere goedwillende bezoekers. Doe ons allemaal een plezier en verdwijn .

kraamhol
John Bidon
Je nieuwsgierigheid verraadt meer dan je lief is. En ex aequo: Kraamhol en Magarin, jullie staan sa...

Deze reactie verdient een rapportering eigenlijk, wat een bagger komt er uit je bidon!

Lalsacien

Zelfreflectie is (helaas) niet iedereen gegeven. 

Verbeterpunten reageerders:

In nette bewoordingen kritiek uiten zonder een ander(of renner) de grond in te boren.

Klootje Kriekeljon

Wel geinig om al die oude namen weer te zien. Waar hangen jullie tegenwoordig uit dan voor je wielerreacties?

MaGarin
John Bidon
Je nieuwsgierigheid verraadt meer dan je lief is. En ex aequo: Kraamhol en Magarin, jullie staan sa...

'Projectie is onder andere een term uit de psychologie. Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.'

En zo gaat het dus altijd. De start van dit hele topic is nota bene een flink staaltje projectie van Maxim/de redactie...

kraamhol
MaGarin
'Projectie is onder andere een term uit de psychologie. Van projectie kan sprake zijn wanneer men ei...

Juistem

Romāns Vainšteins

Beetje hypocriet wel: de onvergefelijkheid tov Mxm terwijl je zelf regelmatig de bek vele malen verder opentrekt. Ja, er zit wel een verschil tussen redactie en forumlid, doch juist uit de door jullie aangedragen projectie kan Mxm toch ook eens n keertje de bocht uit?

kraamhol
Romāns Vainšteins
Beetje hypocriet wel: de onvergefelijkheid tov Mxm terwijl je zelf regelmatig de bek vele malen verd...

Ik denk dat dit niet één keertje is.

Silent Hill

Wel geinig om al die oude namen weer te zien. Waar hangen jullie tegenwoordig uit dan voor je wielerreacties?

Namen uit de tijd dat Verweggistan nog het Veldritspel organiseerde en Marco Lippuner onze cultheld was. Toen LinusGerdemann nog dé badass was - eigenlijk een watje in vergelijking met het soort figuren die nu de toon zetten.

Ik denk dat velen nog wel meelezen, maar niet meer reageren. De slimsten dus.

Romāns Vainšteins

Of die LyndaLid gast, dát was nog eens een leuke sparringpartner. Had nagenoeg over álles een tegenovergestelde mening dan de mijne.

Was ook wel een beetje badass, die knakker.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Silent Hill
[quote]Wel geinig om al die oude namen weer te zien. Waar hangen jullie tegenwoordig uit dan voor je...

Eerlijk gezegd wel mooi dat de ouwe namen zich in dit topic hebben gemeldt, en opvallend eigenlijk, juist in deze tijd kun je van je laten horen, in reacties, forum, vele chats, het huys. Ik mis persoonlijk Dolfy (rip jongen), en dat wf per dag iets van -wat zal het zijn- 5 nieuwsitempjes ofzo had, meer tijdens de grote koersen natuurlijk.

Die overmaat van artikelen, ach, je kunt er omheen lezen, gaat wel tenkoste van discussies in het reactiegedeelte, wat ik zelf mis zijn achtergrondverhalen, journalistieke artikelen. Daar zijn weinig knaken mee te verdienen (high effort, low win), helaas.

Maar zolang die privacy gaten in wf zitten, zijn er zorgen.

Poeksel

Mooi dat je je ook meldt Silent Hill! Op het bericht

"Nathalie Clauwaert, directeur van Belgian Cycling, heeft aan Het Nieuwsblad bevestigd dat vanaf 2025 het premiestelsel vervalt. “Ook omdat dit geld nu meestal naar renners ging die sowieso al tot de beter betaalde categorie hoorden”, zegt ze. “Voor hen maakte die ene premie vaak geen groot verschil. Terwijl het straks veel meer renners ten goede zal komen. Voor de breedtewerking van ons topsportbeleid zal het wel een verschil uitmaken.” "

reageerde jij met 

"Lees: Nathalie Clauwaert wil terug zelf in business class kunnen vliegen en is slapen in drie sterren hotels beu."

Vanwaar deze reactie? En stel dat iemand zoiets over jou zou posten, wat zou je ervan vinden?

Raul Alcala

War een gejank over een reactie van Silent Hill

Poeksel

Ook een niet erg aardige reactie, Raul. Of vind je zelf van wel? 

Silent Hill

Lol - waar komt dat nu ineens vandaan 😂😂

Mag ik dat niet denken ? Dat er wel wat van dit geld zal blijven kleven aan de top van de bond ? Als jij dan reageert met "Wat een nare reactie." ben je al even schuldig als mezelf. Reageer met "Ik vind dit een nare reactie, omdat/want ..." en we kunnen onze meningen delen, want nu breek je mijn mening al onmiddellijk af. Lees: de Heilige Poeksel valt nu zelf even door de mand.

En zo blijven we maar bezig. Zo is er altijd wel wat wat de één of de ander stoort. Live and Let Live. Zouden er meer moeten doen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Je valt met die reactie de persoonliijke integriteit van Nathalie Clauwaert aan. Oftewel op de man (vrouw in dit geval) spelen. Het is ook laster, of op zijn minst smaad.

Om op je vraag te antwoorden: je mag het denken, maar het is volgens de huisregels niet toegestaan om het te posten. Ik denk dat je zelfs volgens de wet strafbaar bent met zo'n uitspraak.

Daarnaast is het ook nog onnodig en onaardig.

Puddingbenen
kraamhol
Eerlijk gezegd wel mooi dat de ouwe namen zich in dit topic hebben gemeldt, en opvallend eigenlijk,...

Gelukkig is er de Telegraaf-rubriek, met het seksleven van Ruben de veelpoeper. Draagt flink bij aan de knaken, maar heeft letterlijk niks met wielrennen te maken. 

En dan vervolgens bij WF maar klagen dat ze zulke slechte bijdrages krijgen onder de nieuwsberichten. Tja, die reageerders, die deugen voor geen meter, die moeten verbeteren!

kleomantre
Poeksel
Je valt met die reactie de persoonliijke integriteit van Nathalie Clauwaert aan. Oftewel op de man (...

Ik denk dat je het prima mag zeggen, maar je kan het beter niet verpakken als een 'waarheid'. 

Beter zeg je iets als: "Ik heb het idee dat Nathalie Clauwaert zichzelf graag een grote reisbudget toewenst en de uitgespaarde bedragen gaat inzetten om comfortabeler op pad te zijn (lees: betere klasse hotel/vlucht). Althans, zo'n gevoel heb ik bij deze persoon."

Silent Hill

Wat hier begon met een telefoontje plegen, is intussen al geëvolueerd naar het dreigen met gerechtelijk stappen. Goed bezig, Poeksel. Echt.

Iemand een omgebouwde Delorean dmc-12 staan ? Of het nummer van Dr. Emmett Brown ? Ik wil terug naar de eighties. 

Lalsacien

@Silent Hill dit is het topic verbeterpunten reageerders.

Laten we zelf in de spiegel kijken.

Ecko

Terug naar de eighties? Dan moet je Icks hebben, Rob van Essen heeft z'n nummer.

Poeksel

Ben je je bewust van de jijbak en de stroman, Silent Hill? 

Handige Harry
Romāns Vainšteins
Of die LyndaLid gast, dát was nog eens een leuke sparringpartner. Had nagenoeg over ál...

Dat was jij toch ook?

Romāns Vainšteins

Point taken

Raul Alcala
Poeksel
Ook een niet erg aardige reactie, Raul. Of vind je zelf van wel? 

Nee klopt, excuses. Maar vind de reactie van Silent Hill wat plagerig. Moest er zelfs even van glimlachen. Verder is er zeker wel wat gaande op deze site, en wmb van beide kanten gaat er ergens iets niet altijd even goed. Irritant,  laat ik het daar maar op houden. 

1 2 ... 14 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.