Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 16 ... 21 22
Wheely

Het is allemaal de schuld van Evenepoel, voordat deze jongen prof werd was het hier nog gezellig.

kraamhol
Wheely
Het is allemaal de schuld van Evenepoel, voordat deze jongen prof werd was het hier nog gezellig.

Tes?

Lalsacien

Als je geen verbeterpunten voor jezelf hebt blijf dan weg uit dit topic. Er is al een topic verbeterpunten Wielerflits.

En als je vind dat ze niet reageren op jouw punten dan kun je wellicht je aanpak wijzigen.

kraamhol
Lalsacien
Als je geen verbeterpunten voor jezelf hebt blijf dan weg uit dit topic. Er is al een topic verbeter...

Dit topic is door Maxim gestart als verbeterpunten reageerders, maar de community stond op...uitkomst: het gaat om de privacy-schendingen, het gaat om de hoeveelheid dagelijkse artikelen, het gaat om de kwaliteit van die artikelen, het gaat om gepaste moderatie in het reactiegedeelte, het gaat om het kunnen aannemen door wf van kritiek die de community uit jegens wf...

Lalsacien

Dus verbeterpunten Wielerflits. Dat is een ander topic. Niet moeilijk te begrijpen volgens mij.

xistnc

Dus je hebt compleet de aanleiding tot dit forumtopic gemist maar komt wel anderen vertellen dat ze het niet begrijpen?

Whyze Katje
kraamhol
Dit topic is door Maxim gestart als verbeterpunten reageerders, maar de community stond op...uitkoms...

Klein verzoekje: wil je vanuit jezelf spreken en niet vanuit 'de community'? Die 'de community' bestaat namelijk niet, het is een zeer hetrogene groep met mensen die heel verschillende meningen hebben en veel verschillende zaken voorstaan. Jij bent daar één individu van, net als ik. Je kunt niet spreken voor 'de community'. Ik lees het hier wel eens vaker en dat geeft de totaal onterechte indruk dat we het hier met elkaar over alles eens zouden zijn en dat is niet zo.

xistnc

In het algemeen: akkoord. Echter in dit geval was en is de community dusdanig eensgezind, uiteraard met de nodige schakeringen en gradaties, dat gerust gesproken kan worden van de community. Het was nog net geen community singing. Dat wil echter nog niet zeggen dat je je hoeft te identificeren met elke individuele bijdrage en mening vanuit die community.

Whyze Katje
xistnc
In het algemeen: akkoord. Echter in dit geval was en is de community dusdanig eensgezind, uiteraard...

Als je de laatste paar bladzijde terug leest zie je al verschillende meningen. Spreken over 'de community' geeft een suggestie van eensgezindheid die er niet is. En die is er zeker niet voor de drammige manier waarop sommige hier proberen hun gelijk te halen door tot in het oneindige hun standpunten maar blijven te herhalen. Daar neem ik in ieder geval heel ver afstand van, zoals ik al eerder heb gedaan en wat ik ook bij anderen in dit draadje lees. Dus graag niet 'de community' voor de eigen kar willen spannen!

Laatst gewijzigd
Lalsacien

@xistnc oh zeker wel maar die discussie hoort eigenlijk gevoerd te worden bij verbeterpunten Wielerflits. En ik ben zeker kritisch op de wijze hoe er contact is gelegd met jou. 

Daarnaast is dit topic gestart met het thema hoe wij iets kunnen betekenen/verbeteren.

John Bidon

Nog een verbeterpunt voor sommige reageerders: laat deze teksten lekker achterwege op WF. Onfatsoenlijk, respectloos, en xenofobisch

Puddingbenen:

1 dag geleden

Yesilgoz zou haar eigen ouders nog afmaken als ze daarmee in het torentje terecht kan komen. 

Een politica zonder enig moreel kompas. Van mij mag ze terug op het vliegtuig naar Turkije.

Laatst gewijzigd
kraamhol
xistnc
In het algemeen: akkoord. Echter in dit geval was en is de community dusdanig eensgezind, uiteraard...

Uitmuntend gesproken

Maillot à Pois
xistnc

Over de initiële aanleiding voor dit topic is er inderdaad eensgezindheid. Het opzoeken en vooral hier publiceren van jouw persoonsgegevens door Maxim was dom, onprofessioneel en een duidelijke, flagrante schending van met name jouw privacy.

Die extrapolatie naar enorme algemene privacy problemen, als zou Wielerflits en masse onze gegevens overal te grabbel gooien, daar is bitter weinig grond voor en veel van de zaken die kraamhol daaromtrent aanhaalt zijn in het prille begin van dit topic al ontkracht door mensen met kennis van zaken rond privacyrecht.

En wat betreft de eensgezindheid over wat kraamhol er verder nog allemaal bijhaalt en vooral over zijn eigen rol op dit forum spreken de voorgaande pagina's voor zich. Ik denk dat we minimaal kunnen stellen dat de meningen daarover sterk verdeeld zijn.

Poeksel

Maar heeft er iemand van hier al gesolliciteerd? 

https://www.wielerflits.nl/update/vacature-zakelijk-directeur-wielerflits/

Ab Normaal
Poeksel
Maar heeft er iemand van hier al gesolliciteerd?  https://www.wielerflits.nl/update/vacature-z...

Kraamhol denk ik. 

esims5.0

Voor een blikje cola, een Twix en een jaar lang gratis Ride Magazine. Wie wil dat nou niet?

kraamhol
Maillot à Pois
Over de initiële aanleiding voor dit topic is er inderdaad eensgezindheid. Het opzoeken en voor...

Kun je mij (en ons) even laten zien hoe en waar die ontkrachting zit? Ik zeg niet dat op grote schaal het privacyrecht wordt gebroken, maar er zijn lekken, er zijn zorgen, en vanuit wf blijft het momenteel stil. Wat mij betreft krijgen ze eerst hun zaakjes op orde, voordat er vacatures worden uitgeschreven voor directeuren. Just my 2 cents. Iedereen is verder vrij om te denken wat ie wil over die schendingen.

Whyze Katje

@kraamhol hier kun je exact lezen wat de privacy policy is: https://www.wielerflits.nl/privacy-policy-wielerflits/. Wie exact toegang heeft tot welke gegevens hoeft niet beschreven te worden. De informatie die ze geven is voldoende. Verder kun je natuurlijk heel makkelijk jezelf beschermen, door geen naar jouw herleidbare gegevens hier te gebruiken, geen cookies te accepteren, een browser te gebruiken die extra bescherming geeft, add blocker enzovoort. Als je echt zoveel problemen hebt met de beveiliging dan verzoek je aan WF om je account te verwijderen en al je gegevens, dan is dat probleem opgelost. Maar zeggen dat dit probleem gevoeld wordt door 'de community' is gewoon niet waar. En elk bericht maar weer hetzelfde herhalen is, sorry dat ik het zeg, uitzonderlijk kinderachtig gedrag. 

Het privacy issue hier had te maken met het opzoeken van een telefoonnummer via een voor iedereen zichtbare gebruikersnaam en vervolgens te gaan bellen. Dat heeft dus niets te maken met de privacy policy van de website of van opgeslagen gegevens. Immers de naam is zichtbaar voor iedereen. En ja, dat ene issue is inderdaad bijna door iedereen aangehaald en als ik mij goed herinner heeft Maxim uiteindelijk toegegeven dat dat niet de meest slimme actie was. Daar houdt de eensgezindheid wel een beetje op. 

Maar goed, ik verwacht niet dat je ophoudt met het maar tot vervelens toe herhalen van hetzelfde, maar ik kan maar eens proberen oproepen tot wat redelijkheid. 

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
kraamhol
Kun je mij (en ons) even laten zien hoe en waar die ontkrachting zit? Ik zeg niet dat op grote schaa...

Over je vraag of er geen knop moet zijn om je account te verwijderen: hier en hier

Over je bezorgdheid over wat in de privacy policy van WF staat omtrent de verwerking van gegevens: hier

Er is één (flagrante) schending van de privacy geweest, die van xistnc.

Wat zijn die andere lekken en schendingen?

Romāns Vainšteins

Ook ik vind het doorjammeren om het doorjammeren. Maxims uitspatting en tekst hier toont glashelder aan dat hij er totaal geen besef van had buiten de paadjes gegaan te zijn. Alle slimmerds hier natuurlijk weer wel.

jij bent de enige die hier over doorzeurt, wie verder?

Poeksel

En zo kan Lalsacien tevreden zijn: we zijn bezig met een verbeterpunten bij kraamhol! 

Laatst gewijzigd
kraamhol

Fascinerend, dat gehak op een flitser die zich zorgen maakt om de privacy. 

NEE, niet om mijn eigen privacy, die is beschermd.

NEE, dit zgn. 'akkefietje' over privacybreuk staat natuurlijk niet op zichzelf.

NEE, het ging niet om het googlen van een gebruikersnaam. Het was in combinatie met emailadres, ergo, er kan vrijelijk bij de gegevens van de accounts door WF. En hoe dan met de ip-adressen boyz?

NEE, alleen een mail kunnen sturen om een account te laten opheffen is weliswaar geen breken van het recht, maar volstrekt omslachtig, gezien dat alle sites met een account gewoon een knop hebben waar je binnen 1 á 2 clicks je gegevens verwijderd hebt, zoals het hoort.

JA, dat privacy gedeelte van WF heb ik meerdere malen doorgelezen, het neemt mijn zorgen niet weg, het versterkt het, gezien de gang van zaken, en de stilte aan wf-kant momenteel.

We wachten rustig doch scherp af. Blijft open staan waarom een aantal (usual suspects) hier reageren, terwijl ze de schendingen lopen te bagataliseren. Als het je niet uitmaakt, hoéf je niet te schrijven hoor! Dat zagen, trollen en op de man spelen is nou precies waar het reactiegedeelte aan tenonder lijkt te gaan, bravo hoor.

Marik
kraamhol
Fascinerend, dat gehak op een flitser die zich zorgen maakt om de privacy.  NEE, niet om mijn...

Het verbaast me toch wel dat je dit trollen en zagen op de man vindt. Er zijn hier reageerders die het oneens met je zijn en jouw constructief feedback geven waar ze het oneens met je zijn en welk gedrag van jou hen stoort. Het is verbazingwekkend dat wanneer mensen het met jou oneens zijn, je dit gooit op trollen. Zo werkt het natuurlijk niet. Neem nou Whyze Katje. Deze user reageert uiterst genuanceerd en constructief. Je zou juist blij moeten zijn dat ze de moeite neemt om op jou te reageren en je zou er ook wat van kunnen leren.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Marik
Het verbaast me toch wel dat je dit trollen en zagen op de man vindt. Er zijn hier reageerders die h...

Heb je überhaupt wel m'n posts gelezen in dit topic? Of kom je hier weer even je gebruikelijke ding doen?

Marik
kraamhol
Heb je überhaupt wel m'n posts gelezen in dit topic? Of kom je hier weer even je gebruikelijke...

Kijk, je mag van je blijven afslaan hoor, dat is je goed recht. Het zou alleen mooi zijn als je een moment van reflectie hebt en bekijkt welke impact je hebt met je bijdrages. Verder wil ik waken voor de zoveelste polemiek, dus hier houd ik het bij.

1 2 ... 16 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.