Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 105 ... 129 130
YogiBear
kelderfan
Volgens mij heb ik die Lewis Askey gedropt en vandaag laat hij zich goed zien. Bart Lemmen blijft 3e...

Jij dropt elk jaar wel 100 namen en logischerwijs komen er dan een aantal later weer bovendrijven; gefeliciteerd.

S. Morgenstern

Renners die aardige uitslagen rijden, hebben inderdaad de neiging om vaker aardige uitslagen te rijden. 

Yeez

Mooi leermoment voor de teamleiding en ploeg in de giro next gen. Ploeg op 40 km van de meet vol laten rijden. Opgeofferd op 8 van de meet en nordhagen die op makkelijke stukken verschil wilt maken met 10 renners in zijn wiel (klim is de laatste 5 km pas lastig). Betaalt nu de tol en kan niet volgen...

kelderfan
YogiBear
Jij dropt elk jaar wel 100 namen en logischerwijs komen er dan een aantal later weer bovendrijven; g...

Yogi ik tel mee tot 100; is dat logisch?

kelderfan
Yeez
Mooi leermoment voor de teamleiding en ploeg in de giro next gen. Ploeg op 40 km van de meet vol lat...

Ja, maar hij heeft wel geprobeerd. Matisse en Tim Rex hebben er wel aan getrokken op de goede manier. Lees ik.

kelderfan
S. Morgenstern
Renners die aardige uitslagen rijden, hebben inderdaad de neiging om vaker aardige uitslagen te rijd...

Precies.

Yaron
kelderfan
Ja, maar hij heeft wel geprobeerd. Matisse en Tim Rex hebben er wel aan getrokken op de goede manier...

Fysiek gezien hebben ze goed gereden, maar tactisch hebben ze het niet helemaal goed aangepakt, zeker nordhagen heeft zichzelf beetje in het zak gezet door te vroeg te veel energie te verspelen.

kelderfan
Yaron
Fysiek gezien hebben ze goed gereden, maar tactisch hebben ze het niet helemaal goed aangepakt, zeke...

Ik heb 't helaas niet gevolgd, maar IDL geeft gelukkig info. Je hebt wel een punt met tactisch.

kelderfan

Menno Huising heeft er de brui aangegeven; ik weet niet waardoor.

Yeez

Helaas was de klim net te lang voor Lemmen. Gregoire en Alaphilippe lijken nog terug te keren. Erg jammer dat Lemmen daar echt net niet mee mee kon. Wel knap als enige renner die de giro heeft gereden

KoReGld
kelderfan
Jonas Vingegaard gelooft in langetermijnstrategie om Pogacar te verslaan: 'We kunnen het verschil ma...

Vooral hoop houden!!!!!!!!!!!!!!!

Sjonge Jonge
KoReGld

Maar oh wee als er iemand iets op het forum van PicNic plaatst, dan gaat Koosje over de rooie....

Succes met de degradatie strijd. 

kelderfan
KoReGld

Hopie ja, maar als jouw cluppie degradeert, dan is Oscar wel een goeie om over te nemen. 

kelderfan
Yeez
Helaas was de klim net te lang voor Lemmen. Gregoire en Alaphilippe lijken nog terug te keren. Erg j...

Hij valt wel erg diep naar beneden. Dat is helaas niet goed te noemen.

KoReGld

Het was een topdag voor jullie, ik leef mee

@kelderfan wil alles overnemen en contracteren, als het maar kan fietsen en niet om valt

kelderfan
KoReGld
Het was een topdag voor jullie, ik leef mee @kelderfan wil alles overnemen en contracteren, als het...

Nee hoor het budget is te krap; alleen jongens die meedoen voor 't klassement, maar dat is moeilijk te begrijpen. Als voorbeeld Kevin Vauquelin heb ik op 1 staan om te halen; maar ja die gaat helaas andere wegen.

Laatst gewijzigd
mitchel_91

Niet wetende wat er zich in het begin allemaal heeft afgespeeld, maar Tiesj valt me in dit deelnemersveld ook wel wat tegen hoor.

BraboCycling

Benoot valt erg tegen inderdaad. En Graat zou toch ook een talentvolle klimmer moeten zijn, maar die finisht zelfs achter Vermote... Valt tot nu toe ook niet mee de overstap van de ontwikkelploeg naar de hoofdmacht. 

Yeez

Ik gok dan weer wel dat die gasten hebben laten lopen met het oog op meer vrijheid de komende dagen. Helaas zal uae door de achterstand van almeida wel weinig kopgroepen laten gaan...

S. Morgenstern

Lemmen bij de beste 26 klimmers in dit veld vind ik best aardig. Ik denk dat zo'n eerste rit de verwachtingen wat vervormd, wanneer dat nu als teleurstellend wordt ervaren. 

Benoot valt niet mee inderdaad. Wellicht na die eerste rit besloten om voor ritten te gaan, ondanks dat hij tot vandaag nog de indruk gaf ook voor een klassement te gaan.

Blíjft voor mij een vraagteken waarom hij niet in de Dauphine reed, om de voorbereiding volledig met de rest te doen en om automatismen met Vingegaard terug te vinden.

mitchel_91

Ik heb het eerder al geopperd, maar toen was niemand het met me eens. 

Maar gezien het parcours zie ik liever Tullet in de tourploeg dan Benoot. 

Yeez

Met die eerste week gaat een goede benoot meer waarde hebben dan tulett... ook al omdat vingegaard met yates jorgenson en kuss 3 toppers bergop heeft

AWestie

Kuss wordt met de jaren wel steeds meer een enigma qua vorm, lijkt het wel 

1 2 ... 105 ... 129 130

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.