Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 103 104 105 106 »
mitchel_91
Yeez
Met die eerste week gaat een goede benoot meer waarde hebben dan tulett... ook al omdat vingegaard m...

Als je doelt op de punch etappes, dan denk ik dat juist Tullet daar meer van waarde is. Daarnaast verwacht ik dat hij veel langer mee bergop kan. 

Benoot zou in het positioneren een streepje voor kunnen hebben, maar daar hebben ze in eerste instantie Affini voor. Daarna Campie en tegen de tijd dat Benoot dat moet doen, lijkt me dat Tullet dat ook moet kunnen omdat de groep dan sowieso al uitgedund is. 

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tulett is niet geschikt voor de rol van Benoot. Gezien de laatste rit in de Dauphine zou ik hem voorlopig ook niet boven één van de andere klimmers plaatsen. Helemaal wanneer je bedenkt dat je ze vooral in het laatste deel van de Tour nodig gaat hebben. Ik heb daarvoor meer vertrouwen in Yates en Kuss. 

Hagenes heeft wat mij betreft dan eerder zijn kandidatuur goed in de verf gezet. Heeft de hele week met Vingegaard in zijn wiel rondgereden (al dan niet samen met Valter), vaak tot diep in de koers. Daarnaast in de laatste rit gewoon nog als 35ste binnengekomen. Dan zou hij samen met Affini dezelfde rol in kunnen vullen als ze ook al deden in Parijs-Nice (Hagenes is wat dat betreft goed ingespeeld op Vingegaard) en schuift Campenaerts door naar het middenveld (zoals hij al rond reed in de Dauphine).

Mochten er geen gekke dingen gebeuren, dan gaat er echter niet gesleuteld worden aan de selectie. Daar veranderd een minder optreden in Zwitserland niets aan.

mitchel_91
S. Morgenstern
Tulett is niet geschikt voor de rol van Benoot. Gezien de laatste rit in de Dauphine zou ik hem voor...

O, dat vind ik juist wel. Maar ik ben het met je eens dat ik ook denk dat ze niks gaan veranderen aan de selectie helaas. 

hetismewat

Tullett is echt nog veel te licht voor de Tour. Positionerend lijkt me dat je daar weinig aan hebt en het is ook nog compleet onbekend hoe hij herstelt en of hij überhaupt van waarde kan zijn in week 3 of er dan al compleet afligt. Gezien het verloop van de Dauphiné zou ik daar niet al te hoopvol in zijn. 

Benoot is relatief waardeloos als kopman en heeft misschien niet het plafond dat Tullett heeft, maar zijn vloer ligt echt een heel stuk hoger en hij is bovendien een betrouwbare kracht waarvan je precies weet wat je er aan hebt.

edit: Bovendien als je nog eens een poets wil bakken, in bijvoorbeeld waaiers of in een heuveletappe dan is Benoot daar ook uitermate geschikt voor. Die heeft ook bewezen dat hij bijvoorbeeld heuvelop een geweldige lead-out kan doen van een minuut ongeveer (o.a. WvA heeft daar in het voorjaar vaker van geprofiteerd). Dat zijn allemaal zaken waar Tullett nog niks heeft bewezen. Hopelijk mag Tullet een mooie Vuelta rijden en dan zien we volgend jaar wel verder. (En dan nog zou ik Tullett nooit in de Benoot rol zien, maar eerder als een soort Grossschartner achtig type by UAE).

Laatst gewijzigd
Nijmos
mitchel_91
Als je doelt op de punch etappes, dan denk ik dat juist Tullet daar meer van waarde is. Daarnaast ve...

Langer mee dan benoot, die structureel top 15 rijdt in alle waalse klassiekers?

1 2 ... 103 104 105 106 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.