Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 8 9 10 11 »
Yeez

@morgenstern tuurlijk. Niet gek dat je de koers nog wat ondergaat op die leeftijd

Yeez

Wat verwachten we overigens van gloag morgen?

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
Wat verwachten we overigens van gloag morgen?

Ik gok dat hij mee gaat doen voor een top-tien uitslag. Maar ook hoe gaan Graat en Huising 't doen.

Cycling

@Kelderfan de plek van Huising en Graat zijn niet van belang. Als Gloag top 5 rijdt hebben Huising en Graat hun werk als knecht waarschijnlijk goed gedaan. Ze rijden hier namelijk als knecht en niet voor een goede klassering

Laatst gewijzigd
Cycling

Mooie 7e plek voor Gloag. Prima terug gebracht door zijn team toen hij in de 2e waaier zat. Als team zeker met ook nog het wegvallen van Van Belle een mooie prestatie. Brennan mist helaas morgen wel zijn lead out 

Laatst gewijzigd
wieler4live

Prima uitslag van gloag ongeveer wat je er van kon verwachten hopelijk morgen nog ee keer een top 10 plek voor brennan maar ze hebben het voor mijn naar verwachting gedaan 

Jammer dat er gelijk weer 2 man uitvallen door valpartijen dacht dat de pech wel voorbij zou zijn inmiddels 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Prima dat Thomas Gloag er bij zit in de finale. Jammer dat Loe van Belle 't slachtoffer is van een valpartij.

kelderfan

Juichen is er vandaag niet bij zie ik, want Wout Van Aert en ook Fem van Empel houden er geen goed gevoel aan over vandaag in Maasmechelen. Er ging te veel mis bij Wout en ook Fem ging onderuit.

Cycling

Ik zou niet weten waarom Van Aert geen goed gevoel aan Maasmechelen moet over houden. De conditie is er en de komende maanden rijdt hij niet meer in de modder. 

Yeez

Wout was dik in orde, maar als je technisch zo matig bent ga je niet winnen... er zat in iedergeval voldoende power op

WoutvoorGoud

Wout gaat toch voor goud. Wout van Aert doet onverwachts toch mee aan het WK Veldrijden in Lievin. Besluit is in goed overleg genomen met Belgische Bondscoach en Mathieu Heijboer.

WoutvoorGoud

Ik ben het met Yeez eens. De conditie/vorm is bij Wout wel in orde. Maar kan Mathieu van de Poel alleen partij geven, als technische foutjes achterwege blijven?

Yeez

Ik vond hem gisteren echt goed, maar als je per schuine kant en technische passage 3/4 sec verliest is daar niet tegen te rijden, maar in iedergeval erg leuk en goed om te lezen dat hij zich goed voelt

kelderfan
WoutvoorGoud
Ik ben het met Yeez eens. De conditie/vorm is bij Wout wel in orde. Maar kan Mathieu van de Poel all...

Toch verliest Wout Van Aert aardig wat tijd om te stellen, dat zijn vorm goed is. Ik denk als fan van Wout dat er nog wat % bijmoeten komen om echt te strijden met Mathieu. Dat is ook niet verwonderlijk gezien zijn opgelopen verwondingen in 2024, want ook Mathieu klaagde nog over zijn rib.

WoutvoorGoud

Bij het veldrijden kan je snel aardig wat tijd verliezen, na foutjes en zeker na valpartijen. Door de slechte startspositie moet Wout altijd een inhaalrace starten. In het begin ging Wout al onderuit. Waardoor Mathieu flink gas gaf. Heb je al meteen een achterstand.

Later bleef Wout ook nog achter een paaltje hangen en ging onderuit. Met fiets kwam hij in tegenovergestelde richting. Dan ben je al kansloos tegen Mathieu. Dat Wout nog met voorsprong als 2e over de finish kwam, zegt toch iets over goede vorm.

Dat Wout er conditioneel goed voorstaat, is ook de reden dat in overleg is besloten dat hij gaat starten op WK.

Puddingbenen
WoutvoorGoud
Bij het veldrijden kan je snel aardig wat tijd verliezen, na foutjes en zeker na valpartijen. Door d...

Het zegt vooral iets over de rest van de veldrijders. 

Eerst matje, dan een hele tijd niks. Dan wout, en dan weer een hele tijd niks. En dan de rest.

Yeez

@pudding dat zegt het niet. Die gasten zijn generatie talenten. Dat zie je op de weg ook...

1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.