Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 12 ... 55 56
AxVISMALAB

Heeft iemand een idee van wie er op hoogtestage gaan in de nabije periode? Vingegaard rijdt 19 februari alweer de ronde van Algarve dus die zal nu wel zo'n beetje op hoogte gaan/zijn lijkt me?

Yeez

Van baarle,  benoot en van aert gaan na het openingsweekend. 

de traditionele hoogtestage is altijd vanaf begin feb tot voor de omloop. Daar zullen laporte jorgenson affini yates kelderman vingegaard? Wel zijn gok ik...

AWestie

X

Laatst gewijzigd
Yeez

Zingle doet naast drome en ardeche ook parijs-nice, baskenland, de ardennen en de vuelta

kelderfan

He, he een beetje licht in de duisternis. Maar die Zingle krijgt een leuk programma.

kelderfan

Nog meer licht in de duisternis. Een nieuwe persvoorlichter lijkt mij niet verkeerd.

AWestie
kelderfan
Nog meer licht in de duisternis. Een nieuwe persvoorlichter lijkt mij niet verkeerd.

Haha verder nog personele updates bij de ploeg die het vermelden misschien niet echt waard zijn?

Yeez

@awestie opmerking is net zo onnodig... een ieder kan hier voor zichzelf wel bepalen wat relevant is om te delen en wat niet...

AWestie

Hij had er dan in ieder geval nog een bron bij kunnen plaatsen 😜

Edit: ik zie het! Het wordt steeds moeilijker om zelfs het nieuwsoverzicht van WF te blijven volgen joh, niet meer te doen!

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
Hij had er dan in ieder geval nog een bron bij kunnen plaatsen 😜 Edit: ik zie het! Het wordt steeds...

Die bronnen toch. Ik hoop dat die nieuwe voorlichter "wat of steeds" duidelijker is/wordt.😎

Poeksel

De eerste wereldtitel is binnen!

WoutvoorGoud

Uitstekend gedaan Fem. 3e wereldtitel op rij. Na zwaarbevochten wedstrijd toch winnend over de streep. Brand klaagde over unfaire actie van Fem. Ik zag er geen unfaire actie in. Fem lijkt me bovendien een sportief type.

PS. De 1e gouden plak (wereldtitel) bij de Nederlanders ging naar Tibor del Grosso bij de beloften mannen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik heb 't niet gezien, maar toppie van Fem van Empel.

Bimbo Visma

Maar is het nu helemaal verboden? Dan mag hij het zelf ook niet meer gebruiken namelijk 

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
Bimbo Visma
Maar is het nu helemaal verboden? Dan mag hij het zelf ook niet meer gebruiken namelijk 

Gebruik als testmethode mag nog steeds. Wat Visma en eigenlijk ook elke andere ploeg die een rebreather gebruikt zegt te doen.

Je mag als ploeg of renner ook niet langer zo'n toestel in je bezit hebben, testen moet in een "medical facility"

AWestie

Iemand die een Benson abonnement heeft die iets meer over dit stuk kan vertellen? Transfer Mechanics current riders

Poeksel

Geen tweede wereldtitel voor VLab, maar wel een nette prestatie van Van Aert.

Yeez

Start was helaas zonde, maar desondanks sterk gereden. Daar zit alvast voldoende power op, maar technisch is het er niet tegen mvdp te rijden. Nu knop om naar het wegseizoen

kelderfan

Zeker de knop om voor Wout; gezien ook waar hij vandaan komt. 

kelderfan

Matteo Jorgenson denk ook dat Jan Tratnik en de gebroeders van Dijke worden gemist en dan denk ik vooral aan Jan Tratnik. Ik hoop dat Hagenes de stap kan maken.

tdola

Grootste winst zou geen blessures/ziekte zijn. En hagenes hopelijk weer stap verder idd.

Behrens wellicht proeven her en der vd klassiekers. 

Yeez

Leuk dat Mattio naar Oman mag. Goede dingen al laten zien

Poeksel

Weet iemand hoe het gaat met Ben Tulett? Is ie al hersteld? Ik kan geen recente berichten vinden.

Yeez

@poeksel is gewoon aan spanje aan het trainen gelukkig.

overigens gaan naast kruijswijk uijtdebroeks nordhagen en kooij ook behrens en mattio naar Oman. Benieuwd wie de 7e wordt

Dave87
Yeez
@poeksel is gewoon aan spanje aan het trainen gelukkig. overigens gaan naast kruijswijk uijtdebroeks...

Mclay is nummer 7

1 2 ... 12 ... 55 56

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.