Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 128 129 130 131 »
tdola

Eens met awestie.

Vingegaard, kuss, jorgenson, kelderman, campenaerts, tulett lijken zeker dan nu.

Zingle en van baarle meest wrs, anders hagenes als vervanger. 

Edit: ik neem aan zingle/hagenes starten in Denemarken. Als ze daar niet starten dan lijkt me zeker geen vuelta. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat zag er niet goed uit. Wat de gele bijtjes lieten zien in Polen. Juist Valter was de laatste die moest laten lopen en Brennan heeft lang meegedaan in de finale, waar Kelderman vorig 't net niet kon afmaken.

AWestie

Goeie leerschool voor Brennan, misschien dat etappe 4 hem nog ligt maar ik denk dat het er allemaal iets te veel aan is. Wat dat betreft snap ik deze selectie echt niet heel goed. Maar ach... het is ook maar Polen en er is al gescoord.

kelderfan
AWestie
Goeie leerschool voor Brennan, misschien dat etappe 4 hem nog ligt maar ik denk dat het er allemaal...

Maar wie zou jij dan opstellen, want veel smaken zijn er niet. Ik mis wel Nordhagen.

AWestie

Nordhagen heeft een prima Frans tweeluik met toekomstronde als sluitstuk, al had er wel een klimmer uit de Tour de l'Ain in Polen kunnen starten puur om een klassement te rijden. Maar zoals ik al schreef: het is geen moetje, de ploeg heeft al gescoord en Brennan kan kijken waar zijn grenzen liggen.

kelderfan

Natuurlijk wil Nordhagen de toekomstronde nog een keer doen met als voorbereiding Tour de l'Ain.

Maar wat ik zeg veel smaken zijn er niet. Zo'n Paul Lapeira bijvoorbeeld onbreekt in 't team voor het volgend seizoen. 

S. Morgenstern
kelderfan
Natuurlijk wil Nordhagen de toekomstronde nog een keer doen met als voorbereiding Tour de l'Ain. Maa...

Zoals je al schreef had Kelderman hier toch uitstekend uit de voeten gekund? Wanneer de Ronde van Polen meer prioriteit had gehad, dan hadden ze die keuze gewoon kunnen maken.

Het is echter totaal geen probleem om zo'n ronde voor ritten te gaan, dus kunnen ze Kelderman (en anderen) de beste voorbereiding op andere doelen laten maken.

1 2 ... 128 129 130 131 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.