Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 138 139 140 141 »
AWestie
ghostwriter
Het is altijd lastig om wielrenners te vergelijken maar tot nu toe doet Brennan mij qua type het mee...

Ik zie nog weinig mensen die hem met Boonen vergelijken (of ik zie het over het hoofd), ook wat betreft die katachtige sprint

AWestie

Net op het moment dat ik mij afvraag hoe het met Zingle is produceert Sporza dit bijzondere verhaaltje: Twee keer schouder uit de kom en een fiets weg

Poeksel

Axelgaard beschouwt trouwens in tien etappes (inclusief die van vandaag) Vingegaard als de favoriet. Hij was wat teleurgesteld dat het verschil zo klein was vandaag, al was vandaag een etappe die hem juist relatief slecht lag. Verder was hij onder de indruk van het niveau van zijn teamgenoten (los van Zingle).

T80JZ

Elders op Wielerflits: Als Brennan ten slotte wordt gevraagd naar zijn verdere programma, begint de ritwinnaar te glimlachen. “De Tour of Britain is mijn volgende koers. Het is mijn thuisrace, dus ik kijk er heel erg naar uit. En het is de laatste officiële wedstrijd van ‘G’ (Geraint Thomasred.). Het is mooi om bij zijn afscheid te kunnen zijn omdat het een renner is waar ik vroeger veel naar keek.”

1 2 ... 138 139 140 141 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.