Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 152 ... 164 165
kelderfan
S. Morgenstern
Waarom zou Fiorelli dan niet in dat verhaal passen? Kun je dat uitleggen? Volgens mij is hij een ren...

Capiot die is nog vrij en kan brennan goed brengen. 

S. Morgenstern
ghostwriter
De beste manier om te leren sprinten is zo vaak mogelijk om een overwinning te sprinten. Het idee da...

Kittel en Milan oa. Waarschijnlijk waren op twintigjarige leeftijd de meeste renners nog regelmatig bezig in dienst van anderen. Dat dat bij Brennan als leadout van een topsprinter is, lijkt mij een waardevolle les. Brede opleiding hè!

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Capiot die is nog vrij en kan brennan goed brengen. 

Kun je de vraag gewoon beantwoorden? Wat maakt dat Fiorelli niet in de trein van Brennan zou passen, ondanks zijn toptien uitslagen in ritten die Brennan op het lijf geschreven zijn?

kelderfan
S. Morgenstern
Kun je de vraag gewoon beantwoorden? Wat maakt dat Fiorelli niet in de trein van Brennan zou passen,...

Heb jij die Fioli gezien in een sprintvoorbereiding? Oh, ja Capiot heeft onderdak gevonden op WT-niveau.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jammer dat de gele bijtjes er niet meer hebbben kunnen uithalen in Okolo Slovenska. 

S. Morgenstern
kelderfan
Heb jij die Fioli gezien in een sprintvoorbereiding? Oh, ja Capiot heeft onderdak gevonden op WT-niv...

We zien hem terug in de toptien van uitslagen van sprints waarin Brennan goed uit de voeten zou moeten kunnen, dus heeft hij daar meegedaan in het rijden voor een goede positie. Waarom denk jij dat hij daarmee niet in de trein van Brennan past?

ghostwriter

Ik denk dat kelderfan aan een meer traditionele sprinttrein voor het vlakke denkt maar zo'n sprinttrein zal niet meer in het peleton zitten voor de meeste sprints waarin Brennan bij de favorieten behoort. Brennan heeft een sprinttrein nodig die zowel op het vlakke als in de heuvels goed is. Capiot lijkt me daardoor een stuk minder geschikt om de sprint voor Brennan aan te trekken dan als Visma een sprinttrein voor Kooij samen had willen stellen. Niet dat Kooij een pure krachtsprinter is maar de parcoursen waarop hij bij de favorieten behoort kan Capiot ook wel overleven. Als ze Brennan ook een paar wagonnetjes voor een vlakke sprint willen geven hebben ze met Affini en Behrens volgens mij al twee goede opties in huis. Behrens is op termijn misschien ook een goede sprintaantrekker voor vlakkere koersen en liet in de eerste etappe van Okolo Slovenska zien dat hij op een aankomst die valsplat omhoog loopt behoorlijk veel kracht en snelheid kan trappen voor een 1,95 meter lange wielrenner. Hoe lang is Brennan? Maximaal 1,80 meter lijkt me zo op het oog. In een vlakke sprint op hoge snelheid is het waarschijnlijk heerlijk om uit de slipstream van een 1.95 meter lange spintaantrekker te komen. Dat lijkt me dan alleen meer iets voor de lange termijn want ik zou Brehrens eerst een paar jaar de tijd geven om zichzelf te ontwikkelen en vooral ook zijn eigen krachten te leren kennen. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Maar laten we even focussen op de echt belangrijke zaken: Addy Engels vertrekt. Nu is geen Giro of Vuelta meer zegezeker.

kelderfan
AWestie
Maar laten we even focussen op de echt belangrijke zaken: Addy Engels vertrekt. Nu is geen Giro of V...

Dat is toch prima, dat Addy Engels 't verderop zoekt, want ook bij de ploegleiders van doorstroming spreken.

Hopelijk krijgt nu Robert Gesink een kans als ploegleider en dan is de Vuelta zeker gesteld.

Rawolf

vond addy nooit zo sterk overkomen in zn interviews, maar misschien dat hij achter de schermen veel bijdroeg. Zou Jos van Emden doorgeschoven worden naar het mannenteam?

kelderfan
S. Morgenstern
We zien hem terug in de toptien van uitslagen van sprints waarin Brennan goed uit de voeten zou moet...

In welke ritten of koersen heb jij Fiorelli gezien. Want Colnaghi is bij hun de snelle man. 

Je hebt gelijk, dat Brennan in heuvelachtig terrein goed uit de voeten kan komen en is dan met bijvoorbeeld Laporte, Zingle en Van Aert goed bedeeld. In dat werk komt die Fiorelli niet van pas. Het is een sterke renner, dat wel, maar er zijn wel betere en jongere talentvolle renners te halen. Kijk nu maar bij Okolo Slovenska met jongens als bijv. Mike Bronswijk 22 jaar en ook goed in heuvelachtig terrein.  

ghostwriter

Ik heb hem redelijk recent nog in de Tour de Wallonie twee top 10 klasseringen zien neerzetten in het soort etappe waarin Brennan bij de favorieten zou horen. 

"In dat werk komt die Fiorelli niet van pas."

In dat werk zet Fiorelli voor zichzelf veel top 10 klasseringen neer. Dat geld als "er niet aan te pas komen"?

"Kijk nu maar bij Okolo Slovenska met jongens als bijv. Mike Bronswijk 22 jaar en ook goed in heuvelachtig terrein."

Een sprintaantrekker die moeite heeft om top 10 klasseringen te rijden? Leg me daar de logica eens van uit? 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Thomas Gloag laat zich goed zien en staat nu 3e. in 't klassement. Doet de ploeg goed met 't oog op overmorgen met drie voorafgaande klimmetjes van 8,1% en dan nog de laatste klim naar Kohutka.

YogiBear

Kooij volledig uit positie.

Poeksel

Voor zover ik zag kreeg Kooij totaal geen (nuttige) hulp van zijn ploeggenoten vandaag in de finale. Er reden wel twee Vismamannen voorop met nog drie kilometer te gaan, maar die hadden blijkbaar niet door dat Kooij in zijn eentje ver erachter reed, vermoedelijk rond plek 30. En helaas lukte het Kooij niet om in zijn eentje naar voren te komen. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is niet goed gegaan, maar ja de ondersteuning is ook niet mee. Oh ja foutje, want Affini moet toch wat kunnen betekenen voor Olav Kooij

luca77

Er waren zeker momenten waarop Kooij plekken had kunnnen goed maken zonder te veel energie te verspillen.

S. Morgenstern
kelderfan
In welke ritten of koersen heb jij Fiorelli gezien. Want Colnaghi is bij hun de snelle man.  Je hebt...

Volgens mij heb jij ook toegang tot PCS toch? Daar kun je vijftien toptien uitslagen zien, veelal in heuvelachtige sprints. Waarbij Fiorelli dus goed uit de voeten kan in de sprints die Brennan goed liggen. Daarom nogmaals de vraag, nadat jij ook naar doe uitslagen hebt kunnen kijken, waarom jij van mening bent dat hij niet in een trein van Brennan zou passen?

Dat er bij zijn ploeg een andere sprinter rijdt, is namelijk geen argument tegen de dingen die Fiorelli heeft laten zien. Dat je een 'Tour'-treintje voor Brennan kunt noemen van reeds aanwezige renners, toont ook niet aan dat Brennan in de rest van het seizoen geen specifieke renners in zijn dienst nodig zou hebben (zeker niet wanneer je hem niet in de Tour ziet rijden).

Poeksel

Gerucht van Beppe Conti (Radiocorsa, RAI): Jody naar Visma (en Jonas naar Uno-X zodra hij Pogacar weer heeft verslagen).

https://x.com/laflammerouge16/status/1968976322958372925

Maar er staat onder "Ik geloof er niets van" en het eerste klinkt inderdaad onwaarschijnlijk, o.a. omdat Bernal nog een contract voor volgend jaar bij INEOS heeft. Conti schijnt er ook vaak naast te zitten. Dat Vingegaard zijn carrière bij Uno-X afsluit lijkt me een reële mogelijkheid, maar of dat van het verslaan van Pogacar afhangt? 

Laatst gewijzigd
ComebackWout

Sterke tijdrit overwinning van Lieke Nooijen in Chrono Feminin de Gatineau. Nr 2 op 41 seconden. Margaux Vigie wordt 3e, Carlijn Achtereekte 4e

kelderfan
Poeksel
Gerucht van Beppe Conti (Radiocorsa, RAI): Jody naar Visma (en Jonas naar Uno-X zodra hij Pogacar we...

Bij IDL nu ook 't verhaal over Vingegaard en Bernal. Bovendien wordt er gesproken over nog twee plekken om in te vullen.

Het zou wat zijn als Bernal de overstap maakt of komen zij alsnog met Vauquelin.

S. Morgenstern

Ze spreken over twee vrije plekken. Die hoeven niet ingevuld te worden.

kelderfan
S. Morgenstern
Ze spreken over twee vrije plekken. Die hoeven niet ingevuld te worden.

Zeker weten; maar je hebt een puntje "hoeven niet". Dat zijn toch de wijze woorden van Wout van Aert."Ik moet niks".

S. Morgenstern

Niemand moet iets. Echter is het nooit verkeerd om herhaaldelijke opmerkingen, waar meerdere keren onderbouwing voor wat gevraagd, te ondersteunen met wat sterke redenen. Voor je het weet wordt je door iedereen als roeptoeter gezien. 

kelderfan
S. Morgenstern
Niemand moet iets. Echter is het nooit verkeerd om herhaaldelijke opmerkingen, waar meerdere keren o...

Hier komt de roeptoeter: "onze Behrens wordt 4e. in de sprint Okolo Slovenska."

1 2 ... 152 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.