Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 153 ... 164 165
kelderfan

Maar hoe zit dat met jouw onderbouwing. Daniel McLay bijvoorbeeld, die kon ook niet stuk bij jou. Dat was een prima lead-out voor Kooij. Nu mag hij gaan met welke resultaten?

kelderfan

Jammer maar de zege gaat naar De Lie. Maar weer een hele goede Brennann gezien en ook Van Aert heeft in zijn laatste race van 't jaar zich prima laten zien. Brennann wordt derhalve 2e.

Laatst gewijzigd
kelderfan

De dames doen 't tot nu toe prima met 6 vrouwen in de 1e. groep van 12 rensters.

S. Morgenstern

McLay kon niet stuk bij mij? Een huurling voor één jaar, aangetrokken omdat de beoogde leadout (in combinatie met contractverlenging van de sprinter) niet door ging. Ja man, dat was echt mijn favoriete nieuwe renner ooit. Begrijp niet waarom ik dat zou moeten onderbouwen. 

xistnc

Aangezien Kelderfan zoals gewoonlijk niet aan bronvermelding doet: https://www.facebook.com/TourDeGatineau/videos/786265880657950/.

ComebackWout

Prima race van Van Aert en een uitstekende Brennan. Komt net iets tekort, omdat Brennan net iets te laat aangaat in de sprint. Natuurlijk balen, maar ook weer een goed leermoment. Elke verloren sprint, maakt je sterker om de volgende sprint wel te winnen.

Poeksel

1, 2, 3, 4, is dat VIsma-Lab wel eens eerder gelukt in een koers? Al was het wel een koers waarin ze ze enige Worldtourteam waren.

LaatsteWiel

Tactisch lachwekkend gereden in Slowakije. Bleven maar dom geven terwijl Magnier ver achter lag, overtal geen moment benut. Huising gaat vol aan aan de voet met ... twee Jayco's in z'n wiel. Daarna achter de feiten aan, al was Double sterk.

S. Morgenstern

Volgens mij hadden de renners die aan het geven waren tactisch geen andere waarde dan dat werk doen. Daarnaast was er tactisch op dat moment ook geen andere optie met de klimmers. Double bergop gewoon duidelijk de sterkste.

LaatsteWiel
S. Morgenstern
Volgens mij hadden de renners die aan het geven waren tactisch geen andere waarde dan dat werk doen....

Ahh daarom ging Huising aan met twee Jayco's in z'n wiel.

Je kunt toch proberen bv na de tussensprint in een schuifje een of twee renners weg te laten rijden zodat Jayco aan de bak moet? Nu was het een lange lead-out voor Double. 

Reizende ster
LaatsteWiel
Tactisch lachwekkend gereden in Slowakije. Bleven maar dom geven terwijl Magnier ver achter lag, ove...

Wie is daar dan de ploegleider? In slaap gevallen soms.

Reizende ster
LaatsteWiel
Tactisch lachwekkend gereden in Slowakije. Bleven maar dom geven terwijl Magnier ver achter lag, ove...

Wie is daar dan de ploegleider? In slaap gevallen soms.

kelderfan
S. Morgenstern
Volgens mij hadden de renners die aan het geven waren tactisch geen andere waarde dan dat werk doen....

Tactisch geen andere waarde; gewoon dom uitgespeelt toch. Positief is dat Lemmen weer terug is en dat Tijmen Graat er ook weer bij zit.

Andere kant laat zien, dat Thomas Gloag te vroeg de deur is gewezen.

S. Morgenstern
LaatsteWiel
Ahh daarom ging Huising aan met twee Jayco's in z'n wiel. Je kunt toch proberen bv na de tussensprin...

Huising vanaf de voet laten openen vind ik niet zo'n vreemd plan. Heeft hij de kwaliteit voor. Dan zitten in het beste geval de eigen klimmers in zijn wiel, maar ook zonder dat dat het geval is blijft vanaf de voet openen met zoveel kanshebbers in de ploeg prima toch? Ik zie dat probleem niet echt.

Klimmers in de vallei hun krachten laten verspillen tegen knechten van de concurrent, was juist het tegendeel van je 'overtal' goed benutten geweest. Wanneer er nu een andere tactiek voor handen was geweest die de kansen had vergroot, dan had ik een kritische blik begrepen. Daar is nu echter geen sprake van.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mooi dat Kooij de dag goed maakt met een keurige zege met dank aan Brennann en Laporte in.

Brennan wordt zelfs 2e. als lead-out. Chapeau#

kelderfan
xistnc
Aangezien Kelderfan zoals gewoonlijk niet aan bronvermelding doet: https://www.facebook.com/TourDeGa...

Je hebt een goed punt, maar kun jij dat niet invullen; ik vind 't maar lastig om er steeds aan te denken.

jumbovma

Vingegaard had hier een vrijwel zekere medaille wk tijdrit kunnen ophalen... zo stom weer om niet te starten.... had nog even de wk ek en lombardije meegepakt....

LaatsteWiel
S. Morgenstern
Huising vanaf de voet laten openen vind ik niet zo'n vreemd plan. Heeft hij de kwaliteit voor. Dan z...

Huising had in de aanloop al heel veel gegeven en parkeerde na 300 meter, dus wat was het plan? Als je 6 op 19 renners voorop hebt en dan 2e, 3e, 5e en 8e wordt was er én iemand sterker, én heb je het niet slim gespeeld. Zeker van Cian mag na wat hoopvolle optredens en WK-selectie echt wel meer verwacht worden.

S. Morgenstern
LaatsteWiel
Huising had in de aanloop al heel veel gegeven en parkeerde na 300 meter, dus wat was het plan? Als...

Huising nog even vol laten openen aan de voet. Ik begrijp werkelijk niet wat daar mis mee is.

Ze hebben op de klimmen voor de slotklim genoeg geprobeerd. Vervolgens is er in de lange aanloop in de vallei naar de slotklim een situatie waarin de helft van de groep bestaat uit de twee ploegen van de grootste kanshebbers. Ondenkbaar dat er op dat moment één van die twee nog de controle over de wedstrijd aan de ander weg gaat geven. Doen alsof ze daar beter Lemmen of Gloag aan hadden kunnen laten vallen slaat derhalve nergens op en had daarnaast het 'overtal' alleen maar verzwakt.

De aanwezige knechten op het vlakke nog hun werk laten doen, met geloof in de kansen van je drie beste klimmers was een volkomen logische tactiek. Zeker degenen die meer hadden verwacht van Uijtdebroeks (of Cian voor zijn fans) zullen dat beamen.

Laatst gewijzigd
Jandepandaman

Had vooral het idee dat Cian niet voluit is gegaan op die klim en dat het plan was om hem niet een kopie van Tsjechië te laten hebben, en dus voor een eindschot te bewaren. Als je de finish zag was Lemmen helemaal kapot, Gloag zichzelf voorbij gehobbeld en Cian leek heel relaxt. Daar was meer te halen denk ik.

kelderfan

Mooi dat de dames hun goede werk voortzetten met een mooie 2e. plaats voor Victoria Chladonova WC Wu in de tijdrit.

Beetje minder Carlijn Achtereekte gaat stoppen met wielrennen. Dus neemt afscheid na dit seizoen.

Laatst gewijzigd
defietser

Kan TVJ Gijs Schoonvelde niet contracteren. Heeft een contract tot 2025.

AWestie
defietser
Kan TVJ Gijs Schoonvelde niet contracteren. Heeft een contract tot 2025.

Ik weet natuurlijk niet precies waarom Schoonvelde (en Mouris) uit CyclingclassNL zijn gegaan destijds, maar ik gok dat die niet binnen korte tijd weer terug bij de Devo's willen. Bij de hoofdmacht is ook geen plek dus misschien over een paar jaar weer.

kelderfan
AWestie
Ik weet natuurlijk niet precies waarom Schoonvelde (en Mouris) uit CyclingclassNL zijn gegaan destij...

Hoezo over een paar jaar en waarom geen plek meer, want 't team heeft al vaker misgegrepen bij Nederlandse talenten.

Bij de talenten staan zij nu op twaalf plekken en bij de mannen op 29. 

VandienAert

Toch jammer dat het erop lijkt dat het Development team volgend seizoen 0 Nederlandse renners lijkt te hebben. En wel wat op het eerste oog nietszeggende Polen of Tsjechen 

1 2 ... 153 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.