Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 155 ... 166 167
kelderfan
S. Morgenstern
Oké, dus vind je hem toch niet geschikt? Verwarrend.  Weet je ondertussen al wie jij even grote tale...

De genoemde Daan Dijkman en bij de dames Odna Oune Gissinger. Maar bij jou is alles verwarrend toch. Kom jij eens met een goede renner e/o renster die zou in jouw plaatje.

S. Morgenstern
kelderfan
De genoemde Daan Dijkman en bij de dames Odna Oune Gissinger. Maar bij jou is alles verwarrend toch....

Dijkman is nu junior, dus die had dit seizoen niet bij Visma kunnen rijden. De vraag was wie ze vorig jaar hadden moeten halen, waarvan je kunt zien dat ze minimaal het niveau van Van Belle hebben. Daar zouden er heel wat van moeten zijn, wanneer ik jullie verhaal geloof dat ze iets echt niet goed doen.

Ik volg de junioren verder totaal niet, dus heeft het weinig zin om zelf met namen te komen. Daarnaast geven ze vooral jongens een plek waar ze nog veel groeimarge bij zien en waar hun trainingsaanpak bij aan sluit. Ik zou alleen op uitslagen af kunnen gaan, waardoor ik bijvoorbeeld nooit bij een nieuwe Van Kerckhove zou uitgekomen (vorig jaar hier nog een huis tuin en keuken talent genoemd). Ik voel daardoor zelden de behoefte om namen te noemen. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Dijkman is nu junior, dus die had dit seizoen niet bij Visma kunnen rijden. De vraag was wie ze vori...

Ik weet 't niet, maar volgens mij is die vankerckhof juist als groot talent aangemerkt.

S. Morgenstern

Vorig jaar? Zeker niet. 

VandienAert

Van Kerckhove behaalde in 2024 3 zeges, tal van ereplaatsen en een bronzen plak op het WK tijdrijde.

VandienAert

Dario Beletta rijdt trouwens een prima seizoen. 

S. Morgenstern
VandienAert
Van Kerckhove behaalde in 2024 3 zeges, tal van ereplaatsen en een bronzen plak op het WK tijdrijde.

En niemand die bij zijn komst sprak over een groot talent. 

S. Morgenstern
VandienAert
Dario Beletta rijdt trouwens een prima seizoen. 

Stoempt lekker door

VandienAert
S. Morgenstern

Dam hadden we ons beter moeten inlezen :)

kelderfan
S. Morgenstern

Het kan snel gaan. Tegenwoordig komen de jonge talenten snel bovendrijven. Kijk maar bij Ashlin Barry en ook bij de dames komen de talenten sneller bovendrijven met o.a. Viktoria Chladonova. Derhalve moet je ook naar de jonge jeugd kijken, want voordat je 't beseft zijn ze daar.  

kelderfan
S. Morgenstern
Stoempt lekker door

Juist ja en hij stoempt beter als de door jou bewierookte Fio en nog wat.

kelderfan

Daan Dijkman wordt 8e. vandaag bij 't WC MJ.

VandienAert

Ashlin Barry 26ste, 1 plekje achter Mouris en nog voor Schonewille.

Daan solliciteert nadrukkelijk naar een plekje bij een grote ploeg als Vismalab?

kelderfan
VandienAert
Ashlin Barry 26ste, 1 plekje achter Mouris en nog voor Schonewille. Daan solliciteert nadrukkelijk n...

Ja eens wat ook Thijs Schoonvelde is lovend over zijn ploeggenoot. 

"Daan en ik zaten nog wel goed in de wedstrijd, maar in de laatste ronde ging er voor ons iemand onderuit."

Dus een pech voor Daan. 

VandienAert

Ik lees in een comment dat Dijkman naar UAE gaat.

kelderfan
VandienAert
Ik lees in een comment dat Dijkman naar UAE gaat.

Ja, dat was wel duidelijk, want de gele bijtjes zijn lekker bezig. Tim en Pietro hebben hun werk gedaan.

Kroon

Er zijn dus toch wel talenten(Dijkman) te vinden in Nederland.

VandienAert

Twee dagen mogen hopen. M'n kinderhand was snel gevuld.

S. Morgenstern

Visma die renners 'mis loopt' omdat ze voor UAE of Red Bull kiezen. Vinden we dat nu echt merkwaardig? 

Je kunt het jammer vinden, maar meer dan dat is het niet. 

VandienAert

Oké. Dat is goed om te vernemen en relativeert wel wat. Dank!

S. Morgenstern

Het is in ieder geval geen tragedie, zoals het nooit aantrekken van Ben Hermans dat was.

VandienAert
S. Morgenstern
Het is in ieder geval geen tragedie, zoals het nooit aantrekken van Ben Hermans dat was.

Inderdaad. De beste renner die we nooit gehad hebben. Ben Hermans was als Sinterklaas. Op het einde van het jaar hoopte je elke keer weer op een mooi kado, maar elk jaar was dat weer tegen beter weten in.

ComebackWout

Juan Ayuso voor 5 jaar naar Lidl Trek. Een goede zet van dit wielerteam of juist het binnenhalen van veel problemen?

Mattias Skjelmose was bepaald niet blij met het aantrekken van Ayuso, vooral omdat de leiding van Lidl Trek hem totaal niet op de hoogte had gesteld van het contracteren van Ayuso. Skjelmose was best geïrriteerd en liet in een interview dit ook goed merken. Vroeg zich openlijk af of Ayuso wel bereid was om voor Skjelmose te werken? Zeker omdat Ayuso daar bij UAE erg veel moeite mee had.

Weet niet of enorme onvrede over aantrekken Ayuso bij Skjelmose ertoe leidt dat hij bij Lidl Trek weg wil? In het verleden heeft Skjelmose zijn bewondering voor Visma/Lab laten blijken. Skjelmose is een goede renner (maar wel kwetsbaar) en een goede versterking voor heuvelklassiekers en kleine rondes.

Poeksel

Leuk feitje: de twee belangrijkste wedstrijden bij de vrouwen (Tour en het WK) zijn gewonnen door rensters die een relatie hebben met (nu nog) een Visma-renner.  Vallieres is namelijk de vriendin van Uijtdebroeks.

Ik weet niet of er nog vrijgezellen bij Visma rijden, maar die zijn nu vast heel gewild in het damespeloton.

kelderfan
ComebackWout
Juan Ayuso voor 5 jaar naar Lidl Trek. Een goede zet van dit wielerteam of juist het binnenhalen van...

Die Skjelmose lijkt mij wel een goeie.

1 2 ... 155 ... 166 167

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.