Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 152 153 154 155 »
kelderfan
S. Morgenstern
Oké, dus vind je hem toch niet geschikt? Verwarrend.  Weet je ondertussen al wie jij even grote tale...

De genoemde Daan Dijkman en bij de dames Odna Oune Gissinger. Maar bij jou is alles verwarrend toch. Kom jij eens met een goede renner e/o renster die zou in jouw plaatje.

S. Morgenstern
kelderfan
De genoemde Daan Dijkman en bij de dames Odna Oune Gissinger. Maar bij jou is alles verwarrend toch....

Dijkman is nu junior, dus die had dit seizoen niet bij Visma kunnen rijden. De vraag was wie ze vorig jaar hadden moeten halen, waarvan je kunt zien dat ze minimaal het niveau van Van Belle hebben. Daar zouden er heel wat van moeten zijn, wanneer ik jullie verhaal geloof dat ze iets echt niet goed doen.

Ik volg de junioren verder totaal niet, dus heeft het weinig zin om zelf met namen te komen. Daarnaast geven ze vooral jongens een plek waar ze nog veel groeimarge bij zien en waar hun trainingsaanpak bij aan sluit. Ik zou alleen op uitslagen af kunnen gaan, waardoor ik bijvoorbeeld nooit bij een nieuwe Van Kerckhove zou uitgekomen (vorig jaar hier nog een huis tuin en keuken talent genoemd). Ik voel daardoor zelden de behoefte om namen te noemen. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Dijkman is nu junior, dus die had dit seizoen niet bij Visma kunnen rijden. De vraag was wie ze vori...

Ik weet 't niet, maar volgens mij is die vankerckhof juist als groot talent aangemerkt.

S. Morgenstern

Vorig jaar? Zeker niet. 

VandienAert

Van Kerckhove behaalde in 2024 3 zeges, tal van ereplaatsen en een bronzen plak op het WK tijdrijde.

VandienAert

Dario Beletta rijdt trouwens een prima seizoen. 

1 2 ... 152 153 154 155 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.