Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 154 155 156 157 »
kelderfan
VandienAert
Die Schiffer schijnt wat contact gestoord te zijn toch.

Dat is mij ook al opgevallen in dit topic.

Gelukkig laat 't EK zien dat er zeker Nederlandse talenten zijn bij bijvoorbeeld de jongste lichting dames ITT. Maar ook bij GP Ceratizit met Jente Koops. 

AWestie
VandienAert
Die Schiffer schijnt wat contact gestoord te zijn toch.

Een naar mijn mening onnodige omschrijving van iemand van wie we alleen van horen zeggen verhalen hebben. Als (als!) hij op het spectrum zit is dat in ieder geval geen reden om hem contactgestoord te noemen.

S. Morgenstern

Ik denk dat het nogal wat verschil maakt of je contact moet maken met Sinkeldam of met wat meer gelijkgestemden in hun benadering van de sport.

VandienAert
AWestie
Een naar mijn mening onnodige omschrijving van iemand van wie we alleen van horen zeggen verhalen he...

Ik ga over m'n eigen woorden. En als ik idd Sinkeldam mag geloven dekt dat behoorlijk de lading.

Laatst gewijzigd
VandienAert
S. Morgenstern
Ik denk dat het nogal wat verschil maakt of je contact moet maken met Sinkeldam of met wat meer geli...

Ik ken Sinkeldam niet als persoon. Maar hij is niet de norm, als ik je goed lees. 

Ik houd wel van eigengereide einzelgangers. Ben er zelf ook eentje.

kelderfan
AWestie
Een naar mijn mening onnodige omschrijving van iemand van wie we alleen van horen zeggen verhalen he...

In de verdediging meneer Westie; er is al eerder melding gemaakt over 't contact met mede-wielrenners. Een Einzelganger of zoiets en die past prima in 't plaatje.

S. Morgenstern
VandienAert
Ik ken Sinkeldam niet als persoon. Maar hij is niet de norm, als ik je goed lees.  Ik houd wel van e...

Dan zul je vast fan worden van Schiffer.

kelderfan

Mooi dat Lieke Nooijen goed meedoet bij de EC's in Frankrijk en Matisse Van Kerckhove een mooie 2e. plek heeft veroverd. Die zien wij nog wel terug.

VandienAert

Hij heeft een guitige kop en een lach als Cian. Nu al fan.

https://www.youtube.com/watch?v=TBvtvKxgeJc#bottom-sheet

kelderfan
S. Morgenstern
Dan zul je vast fan worden van Schiffer.

Die ego Schiffer krijgt 't druk met toestromende fans. Dat wordt nog wat bij zijn 1e. race voor de gele bijtjes.

VandienAert
kelderfan
Mooi dat Lieke Nooijen goed meedoet bij de EC's in Frankrijk en Matisse Van Kerckhove een mooie 2e....

En Van Kerckhove is 2,5 jonger dan de winnaar van vandaag.

kelderfan
VandienAert
En Van Kerckhove is 2,5 jonger dan de winnaar van vandaag.

Ja, dus volgend jaar kan nog beter worden.

Bruno Armirail pakt toch een toptien notering. Dus dat zit wel snor; alhoewel ik dan niet begrijp, dat die Daan Hoole niet is gehaald.

S. Morgenstern

Hoole wordt toch gehaald als één van de belangrijkste schakels in de trein van de best betaalde sprinter van het peloton? Ik begrijp wel dat Visma daar niet tegenop kan, qua vraagprijs en qua specifieke rol in de selectie. 

YogiBear
kelderfan
Ja, dus volgend jaar kan nog beter worden. Bruno Armirail pakt toch een toptien notering. Dus dat zi...

Je doet soms alsof Visma/Plugge gewoon in de supermarkt van wielrenners kan winkelen en de renner kopen/contracteren die ze maar willen. Zo werkt het niet. Ten eerste is er een budget. Er is een salaris huis/verhouding. Er zijn andere ploegen en tot slot heeft de renner zelf ook nog wat te zeggen.

kelderfan
S. Morgenstern
Hoole wordt toch gehaald als één van de belangrijkste schakels in de trein van de best betaalde spri...

Ok dat begrijp ik ook wel. Maar ik bedoel eerder niet gehaald, want ja tegen Decathlon is niet op te boxen.

S. Morgenstern
kelderfan
Ok dat begrijp ik ook wel. Maar ik bedoel eerder niet gehaald, want ja tegen Decathlon is niet op te...

Je bedoelde eerder niet gehaald en moest daar nu weer aan denken toen je aan het halen van Armirail moest denken? Oké. 

Je begrijpt het gewoon toch wel, niets om je voor te schamen hoor. 

1 2 ... 154 155 156 157 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.