Als je kijkt naar renners zonder contract of bij een fusieploeg is Barre wel een mogelijke logische vervanger
Het komt van een afstand wel ondankbaar over van Cian. Heel lang aanrommelen en als de ploeg je weer op de rit heeft gelijk weer overstappen
Oef die zag ik niet aankomen. Als hij fit blijft iemand waarin nog veel rek zit. Maar wel een risico met al zijn blessures. Dus snap wel dat ze niet het programma konden bieden.
Met Kooij, Benoot en nu ook Cian gaan er kopmannen weg. Ik heb vertrouwen in Piganzoli als toekomstig kopman, de overige nieuwe renners lijken vooral ter ondersteuning.
Hopelijk zetten de talenten nog een grote stap zoals Nordhagen, Huising, Graat of Hagenes. Maar ik hoop op iemand aantrekken die er direct staat als kopman. Een Yates wordt er immers ook niet jonger op.
Dit is toch alleen maar goed voor Visma? Ik neem aan dat Uijtdebroeks een redelijk hoog salaris heeft (waardoor Visma nu redelijk wat bespaart en een hoge afkoopsom krijgt) terwijl Uijtdebroeks totaal niet presteerde. Ik zie dit net als het vertrek van Van Baarle als het lossen van ballast. Misschien dat ze hiermee voor 2027 een plekje hebben voor een nieuwe grootverdiener. Misschien dat Skjelmose dan toch in beeld kan komen bij Visma. ;-)
Ik verwacht niet dat er nog renners volgen. Feit is wel dat een aantal teams in budgetten flink zijn gestegen zoals red bull, Lidl en decathlon en er dus flink wordt getrokken aan renners.
voor ons hoop ik op Tobias Halland Johannessen. Heeft nog een contract van 1 jaar, maar wij hebben nu ook wat geld te besteden.
Ik zal het eens proberen al leren de vorige pagina's dat het een ingewikkelde klus is
Van Baarle + Gloag --> Kreeg geen nieuw contract van de ploeg
Benoot + Kooij --> Kregen van de Fransen een aanbod waar Visma niet tegen op kon/wil
Daarnaast heeft elke wielerploeg een aantal uitgaande transfers per seizoen. Dit zonder dat er crisis is. Je kan deze transfer het beste vergelijken met Staune-Mittet van vorig jaar. Ook daar had de ploeg geen plek voor de rol voor die de renner graag wou. Na dit seizoen kan je snappen waarom de keuze is gemaakt om Staune-Mittet niet binneboord te houden met zijn gevraagde vrije rol in een grote ronde.
Precies. Met alleen Piganzoli los je 't niet op, is mijn bescheiden mening. De enige van de jeugd lijkt mij op dit moment Smith na zijn zege in de Tour of South Bohemia. Hij heeft ook Brennan goed geholpen in rondom Keulen en met Pattinson in de NC Great Brittain.
Beide partijen zullen goede argumenten hebben, om tot verbreking van het contract te komen bij Cian Uytdenbroeks. Maar als wielerliefhebber en fan van Visma/Lab ben ik niet gecharmeerd van het nu al beëindigen van het contract. Het komt me inderdaad respectloos en ondankbaar over naar Vism/Lab en haar fans. Duurbetaalde kracht die door vervelende omstandigheden, niet of nauwelijks naar behoren kon presteren. Op het moment dat het de goede kant op gaat, verlaat Cian zijn ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.