Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 159 ... 165 166
AWestie

De vrijdag voor het WK is dit geregeld, dus ja het is heel recent.

Dit betekent gewoon een gat in de selectie dus links- of rechtsom gaat dit gevuld worden lijkt me. Als professionele ploeg heb je altijd een schaduwlijst met mogelijkheden.

S. Morgenstern

Ik denk dat het vooral betekent dat het programma van bijvoorbeeld Graat wat zwaarder/mooier wordt qua hoeveelheid WT-koersen en dat in de kleinere koersen wat meer plek naar  Development renners gaat.

kelderfan

Jammer maar Del Toro is de sterkste in Emillia. Cian en Ben hebben 't goed gedaan met zelfs enkele aanvallen van Cian Uijtdebroeks. Ben Tulett brengt de gele bijtjes thuis met een mooie 6e. plek en Cian wordt uiteindelijk 9e. Daar kun je mee thuiskomen.

kelderfan

Elliot Rowe laat zich goed zien in Emillia U23 met een hele mooie 2e.plaats. Daar mag je zeker mee thuiskomen.

S. Morgenstern

Lombardije U23.

Mooie uitslag. Ondanks de aanzuigende werking van het Reb Bull opleidingstraject, en de concurrentie van andere grote talentenploegen, lijkt het er op dat ze met hem en Van Kerckhove, toch weer twee interessante talenten hebben gevonden. 

ComebackWout

De suprematie van UAE is enorm. Pogacar is van een andere planeet. Benieuwd wat de gele bijtjes volgend seizoen kunnen laten zien. Rijden met durf en goede tactiek is nodig om de suprematie van UAE te doorbreken.

kelderfan
ComebackWout
De suprematie van UAE is enorm. Pogacar is van een andere planeet. Benieuwd wat de gele bijtjes volg...

Dan moet je toch nog versterking halen, want Belgie met toch een sterk team kan Pogacar niet bijbenen en in de overige koersen van vandaag is UAE aan 't vieren met Yates en McNulty. Dus gele bijtjes wat te doen. Niets doen lijkt mij een slechte optie.

Verder heeft Huising stappen gezet, want die heeft 't goed gedaan in tegenstelling tot zijn kopman.

S. Morgenstern

Waarom moet je dan versterkingen halen? Omdat ze er dit weekend opeens achter komen dat UAE heel veel wint en Pogacar een klasse apart is? En hoe krijgen ze dat nu wel voor elkaar, terwijl er tot nu toe geen grote namen te halen waren?

kelderfan
S. Morgenstern
Waarom moet je dan versterkingen halen? Omdat ze er dit weekend opeens achter komen dat UAE heel vee...

Ja waarom, want Pogacar & Co. zijn onbereikbaar; dus dan kan je beter niks doen en achteroverleunen. Oh, ja jij bent Fan van de onbekende jeugd.

S. Morgenstern

Wie heeft het over niets doen en achterover leunen?

kelderfan
S. Morgenstern
Wie heeft het over niets doen en achterover leunen?

De versterkingen zijn toch al binnen volgens jouw beredenering. Of bedoel je 't ironisch.

S. Morgenstern

Volgens mij heeft de ploeg binnen zijn mogelijkheden en kijkend naar hun sterke punten, inderdaad hun versterkingen op dat vlak al binnen.

Megatalent Brennan heeft er enkele specifieke renners voor zijn terrein bij gekregen en het middenveld voor het meerdaagse werk is aangedikt. Wat dat laatste betreft met Armirail zelfs een renner erbij die de ploeg voor de Tour de France sterker kan maken. Dat is niet niets doen.

Ik zou niet weten waarom de realiteit dat Pogacar (en UAE) een paar maten te groot is, daar iets aan af zou doen. Of dat je iets zou kunnen bedenken qua versterkingen, waarmee je iets aan die realiteit zou veranderen. Behalve wanneer je denkt dat Evenepoel halen een optie is.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Volgens mij heeft de ploeg binnen zijn mogelijkheden en kijkend naar hun sterke punten, inderdaad hu...

Evenepool halen is een utopie, dat weet jij ook wel. Brennan is blij met Schieffer en Fiorelli?

Met Amirail heb je een punt, dat de TdF en ook Vuelta goed gaat doen; hetzelfde geldt voor  Pianzoli en de Giro.

Maar of Brennan blij is lijkt mij niet, want die zou veel blijer zijn geweest met een sterke Brit en die kans hebben zij laten liggen.

Wat dat betreft zou die Joe Blackmore een goeie zijn voor Brennan.

kelderfan

Gelukkig is Kuss met Brennan op stap in de Coppa Bernocchi.

S. Morgenstern

Blackmore is een klimmer. Waarom zou dat een renner zijn om te halen voor het treintje rond Brennan? 

Volgens mij halen ze nu meerdere renners die toptien uitslagen hebben laten zien in sprints waarin Brennan ook goed uit de voeten zou moeten kunnen. WT-sprints in Parijs-Nice, Tirenno en Giro.

Ik zou niet weten waarom Brennan blijer zou zijn geweest met een Brit. 

Yeez

Nadeel als je zo sterk bent als Brennan en je dus geen sprint hoeft af te wachten. Aangevallen, gegokt en verloren. Desondanks indrukwekkend gekoerst

kelderfan
Yeez
Nadeel als je zo sterk bent als Brennan en je dus geen sprint hoeft af te wachten. Aangevallen, gego...

Brennan heeft zeker prima gereden en jammer dat hij geen jus in de benen had in de finale, want de Coppa is de enige rit voor sprinters. Derhalve had Kooij ook niet misstaan in de opstelling.

kelderfan

@Yeez

Weet jij dat toevallig. Firstcycling meldt dat de bijtjes wel Tour de Vendee zullen rijden met Laporte, Affini, Brennan, Kooij, Keppens, Smithson en Vermote.

ComebackWout

Volgens Wielerflits gaat Visma/Lab op zoek naar een versterking om selectie aan te vullen. Wielerflits komt met een lijst van mogelijke versterkingen. De meesten suggesties zijn niet echt reëel. 

Als vervanger voor Uytdenbroeks lijkt me Joe Blackmore wel een goede vervanger. Renner met potentie. Maar niet om Brennan te ondersteunen. Maar om een extra troef te hebben voor heuvelklassiekers en kleine rondes. 

Blackmore is niet einde contract, dus zal het wel lastig worden. Verder zie ik niet echt mogelijke versterkingen, die nog vrij zijn op de wielermarkt. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik zie nergens in het artikel van WF een gegronde reden waarom ze een jongen met bijna hetzelfde profiel als Cian zoeken als vervanging. Lijkt mij mooier en logischer als ze Tulett, Piganzoli, Nordhagen en zelfs een Graat nu net een wedstrijdje links of rechts meer ruimte gunnen. Tegelijkertijd schuift er misschien toch nog een devo door of pakken ze een stille kans die ze al tijden volgen onderin de WT of bij een ProTeam. Er komen daar straks zelfs nog renners vrij door een fusie.

kelderfan

Goeie keuze met die "klimmer" Schiffer. 

Bij de dames een welverdiende afsluiter in Binche. Vigie brengt de dames thuis.

kelderfan

Laporte doet zich weer gelden met een mooie 3e. stek.

Tulett is een goede greep geworden met een goeie beurt in Tre Valli Varenese.

kelderfan

Oh, ja Luke Rowe blijft 't goed doen met een 3e. stek in Coppa Citta di San Daniele.

Met Tomos Pattinson en Rex heeft 't team nog twee man bij de 1e. tien. Tomos op 5 en Tim op 8.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Artz is waarschijnlijk gratis op te halen door de fusie van de Belgische ploegen. Zou hij geen goede optie zijn om aan de sprinttrein van Brennan toe te voegen (mogelijk als sprintaantrekker)? Hij komt goed een heuvel over en kan zelf behoorlijk rap aankomen (en een hoog tempo redelijk lang aanhouden). Met Doull, Kielich, Fiorelli en Artz zou Visma een sterke ploeg om Brennan heen hebben gebouwd. 

ghostwriter

Artz is waarschijnlijk gratis op te halen door de fusie van de Belgische ploegen. Zou hij geen goede optie zijn om aan de sprinttrein van Brennan toe te voegen (mogelijk als sprintaantrekker)? Hij komt goed een heuvel over en kan zelf behoorlijk rap aankomen (en een hoog tempo redelijk lang aanhouden). Met Doull, Kielich, Fiorelli en Artz zou Visma een sterke ploeg om Brennan heen hebben gebouwd. 

1 2 ... 159 ... 165 166

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.