Dan moet je toch nog versterking halen, want Belgie met toch een sterk team kan Pogacar niet bijbenen en in de overige koersen van vandaag is UAE aan 't vieren met Yates en McNulty. Dus gele bijtjes wat te doen. Niets doen lijkt mij een slechte optie.
Verder heeft Huising stappen gezet, want die heeft 't goed gedaan in tegenstelling tot zijn kopman.
Volgens mij heeft de ploeg binnen zijn mogelijkheden en kijkend naar hun sterke punten, inderdaad hun versterkingen op dat vlak al binnen.
Megatalent Brennan heeft er enkele specifieke renners voor zijn terrein bij gekregen en het middenveld voor het meerdaagse werk is aangedikt. Wat dat laatste betreft met Armirail zelfs een renner erbij die de ploeg voor de Tour de France sterker kan maken. Dat is niet niets doen.
Ik zou niet weten waarom de realiteit dat Pogacar (en UAE) een paar maten te groot is, daar iets aan af zou doen. Of dat je iets zou kunnen bedenken qua versterkingen, waarmee je iets aan die realiteit zou veranderen. Behalve wanneer je denkt dat Evenepoel halen een optie is.
Evenepool halen is een utopie, dat weet jij ook wel. Brennan is blij met Schieffer en Fiorelli?
Met Amirail heb je een punt, dat de TdF en ook Vuelta goed gaat doen; hetzelfde geldt voor Pianzoli en de Giro.
Maar of Brennan blij is lijkt mij niet, want die zou veel blijer zijn geweest met een sterke Brit en die kans hebben zij laten liggen.
Wat dat betreft zou die Joe Blackmore een goeie zijn voor Brennan.
Blackmore is een klimmer. Waarom zou dat een renner zijn om te halen voor het treintje rond Brennan?
Volgens mij halen ze nu meerdere renners die toptien uitslagen hebben laten zien in sprints waarin Brennan ook goed uit de voeten zou moeten kunnen. WT-sprints in Parijs-Nice, Tirenno en Giro.
Ik zou niet weten waarom Brennan blijer zou zijn geweest met een Brit.
Brennan heeft zeker prima gereden en jammer dat hij geen jus in de benen had in de finale, want de Coppa is de enige rit voor sprinters. Derhalve had Kooij ook niet misstaan in de opstelling.
Volgens Wielerflits gaat Visma/Lab op zoek naar een versterking om selectie aan te vullen. Wielerflits komt met een lijst van mogelijke versterkingen. De meesten suggesties zijn niet echt reëel.
Als vervanger voor Uytdenbroeks lijkt me Joe Blackmore wel een goede vervanger. Renner met potentie. Maar niet om Brennan te ondersteunen. Maar om een extra troef te hebben voor heuvelklassiekers en kleine rondes.
Blackmore is niet einde contract, dus zal het wel lastig worden. Verder zie ik niet echt mogelijke versterkingen, die nog vrij zijn op de wielermarkt.
Ik zie nergens in het artikel van WF een gegronde reden waarom ze een jongen met bijna hetzelfde profiel als Cian zoeken als vervanging. Lijkt mij mooier en logischer als ze Tulett, Piganzoli, Nordhagen en zelfs een Graat nu net een wedstrijdje links of rechts meer ruimte gunnen. Tegelijkertijd schuift er misschien toch nog een devo door of pakken ze een stille kans die ze al tijden volgen onderin de WT of bij een ProTeam. Er komen daar straks zelfs nog renners vrij door een fusie.
Artz is waarschijnlijk gratis op te halen door de fusie van de Belgische ploegen. Zou hij geen goede optie zijn om aan de sprinttrein van Brennan toe te voegen (mogelijk als sprintaantrekker)? Hij komt goed een heuvel over en kan zelf behoorlijk rap aankomen (en een hoog tempo redelijk lang aanhouden). Met Doull, Kielich, Fiorelli en Artz zou Visma een sterke ploeg om Brennan heen hebben gebouwd.
Artz is waarschijnlijk gratis op te halen door de fusie van de Belgische ploegen. Zou hij geen goede optie zijn om aan de sprinttrein van Brennan toe te voegen (mogelijk als sprintaantrekker)? Hij komt goed een heuvel over en kan zelf behoorlijk rap aankomen (en een hoog tempo redelijk lang aanhouden). Met Doull, Kielich, Fiorelli en Artz zou Visma een sterke ploeg om Brennan heen hebben gebouwd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.