Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 16 17 18 19
tdola

Opvallend dat ze algarve en Jaen niet opgevuld hebben met een dev renner evt.

Poeksel

https://sporza.be/nl/2025/02/13/christophe-laporte-wil-rug-rechten-na-pechjaar-moet-in-de-topklassiekers-wat-voorsprong-nemen-op-de-grote-drie~1739451260050/

Niks verrassends: hij hoopt gezond te blijven en wil het nog beter doen dan twee jaar geleden. 

Yeez

@tdola tulett is bij jaen en algarve toch toegevoegd

Cycling

Het zou mooi zijn als Tulett fit genoeg is om wedstrijden te rijden. Hopelijk kan hij langzaam zijn kwaliteiten weer tonen 

Laatst gewijzigd
tdola

@yeez

Niet volgens pagina 1, pcs of website team vlab

Cycling

@tdola op de website van team visma-lab is hij toegevoegd. Inderdaad eerst stond hij niet in onderstaand artikel https://www.teamvismaleaseabike.nl/vooruitblik/nieuws/van-aert-en-vingegaard-maken-rentree-volgende-stap-zetten-in-voorbereiding-op-grote-doelen/

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
@tdola tulett is bij jaen en algarve toch toegevoegd

Mooi dat Tulett is toegevoegd. Hopelijk en ik verwacht dat Wout en Jonas meteen laten zien, dat zij mee willen doen voor de knikkers. Go, go Wout Van Aert en Jonas Vingegaard. Maar eigenlijk zit ik te wachten op de Omloop en ja hoe zit 't met Van Baarle.

Poeksel

Kuss zegt ondertussen nogmaals dat hij het liefst in de schaduw opereert: 

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/verliest-kuss-rol-als-laatste-man-voor-vingegaard-aan-ploeggenoot-om-het-verschil-te-maken-heb-je-renners-als-hij-nodig

AWestie

Kuss, Jorgenson en Yates hebben allen hun kwaliteiten en volgens mij gaat er daarom voor Kuss weinig veranderen. Die kan nog steeds als allerbeste een bergop leadout doen met zijn onzichtbare versnelling. Yates kan dan weer meer als bliksemafleider werken en Jorgenson is zo veelzijdig dat hij alles kan oplossen als hij maar aanklampt.

Ik zat nog een filmpje van Kuss te zoeken die ik dit najaar zag waar hij echt een megaverzet omhoog met enigszins wat moeite kon ronddraaien, heeft iemand die nog paraat?

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/636150/van-kooij-tot-benoot-deze-11-team-visma-lease-a-bike-renners-lopen-eind-2025-uit-hun-contract. Nu gaat 't om Kooij met McLay, want als Kooij toch blijft, dan is er ook verlenging voor McLay in de maak. Opvalllend dat zij (wielerrevue) denken dat Van Baarle misschien wel de klos om niet te verlengen. Ik denk, dat Dylan Van Baarle echt wel beter kan en blijft.

Dave87
kelderfan
https://wielerrevue.nl/artikel/636150/van-kooij-tot-benoot-deze-11-team-visma-lease-a-bike-renners-l...

Het artikel geeft niet zoveel echte info.

ik hoop dat Kooij, Benoot, Kelderman, van Baarle en Gloag iig blijven en in iets mindere mate Valter Tulett, en Kruijswijk. Mclay, Vermote en Van Der Sande lijken het meest vervangbaar.

luca77
kelderfan
https://wielerrevue.nl/artikel/636150/van-kooij-tot-benoot-deze-11-team-visma-lease-a-bike-renners-l...

Ik weet het niet. Vooralsnog is het geen bijzonder goede match, enkele uitzonderingen daar gelaten. Komt wel mede ook door veel pech.

Hij is gecontracteerd vlak na zijn winst in Parijs Roubaix en zijn tweede plaats in Vlaanderen. Hij zal dus vast fors verdienen. Een bedrag dat ze hem neem ik aan nu niet gaan voorleggen. 

Tel daarbij op dat hij dit jaar de Tour niet rijdt, en het is helemaal niet gek dat hij vertrekt.

wieler4live

Kooij ziek ?

AWestie

Dat zeggen ze bij Eurosport, maar de ploegkanalen zeggen er niks over.

Yeez

Vanbelleghem zegt zelden iets zomaar 

AWestie
Yeez
Vanbelleghem zegt zelden iets zomaar 

Dat klopt, al kon hij in het verleden een vermoeden eerst duidelijk als vermoeden benoemen maar dat later in de wedstrijd weglaten. Neiging die hij heeft afgeleerd gelukkig.

WoutvoorGoud

In het verslag van de etappe stond in IDL dat Kooij wat ziekjes was. Bart Lemmen (38e) en Thomas Gloag (11e na Tadej Pogacar) keurig vooraan, dus geen tijdverlies. Kooij op 14 minuten in gezelschap van Vermote. 

Jonathan Milan won. Jasper Phillipsen in de uitslag terug gezet, ivm. zwieper.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oei, niet best met Kooij, maar ik lees ziekjes? Alleen meldt de eigen site off-day. Gelukkig is Thomas Gloag wel bij de les.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tullet samen met Wellens en Bernal sterkste man in koers, zitten op de lastigste stukken steeds met zijn drieën vooruit.

Balen voor Ben dat hij in dienst rijdt van een kopman die het niet heeft, vlak voor de derde keer dat ze weg zijn. Beter voor Ben dat het vanaf nu in ieder geval duidelijk is voor wie ze moeten rijden

Yeez

Wat een openbaring die tulett vandaag. Jammer dat ze in de tang zitten en hij moet knechten voor 2 mindere kopmannen in kuss en v aert

kelderfan

Visma LAB hebben Ben Tulett op 9 gezet en PCS weet 't beter met een 7e. plek.

luca77

Teleurstellende dag om meerdere redenen. Kooij, Benoot, Kuss, WvA allen een probleem. Ook geen verrassing helaas, buiten een klein beetje Tulett om.

Matig begin van het seizoen zo voor veel van bovenstaande heren. Te meer omdat Ineos, uae, red bull en trek wel al goed zijn.

S. Morgenstern

Van Aert zag eruit als een renner doe van Roubaix zijn hoofddoel heeft gemaakt, niet als iemand die in Vlaanderen de twee grote tenoren gaat kunnen volgen. Benieuwd of daar de komende weken genoeg aan te veranderen valt.

Tulett zou je eens een seizoen zonder grote tegenslagen gunnen. Vandaag weer zo'n kwaliteitsflits als vorig jaar in de Tirreno, waardoor ik hem nog steeds zomaar snel door zie stoten tot de Tour de France selectie van Visma. Vandaag had er veel meer in gezeten als hij niet had hoeven knechten. Overwinning was wellicht nog steeds te hoog gegrepen tegen de sterkere blokken.

Lemond
kelderfan
Visma LAB hebben Ben Tulett op 9 gezet en PCS weet 't beter met een 7e. plek.

Ik heb meegeteld en kwam ook uit op 9.

Yeez

@morgenstern rare opmerking. Beide koersen zijn voor v aert een hoofddoel, maar roubaix gaat hem intrinsiek beter liggen dan vlaanderen. Dat is iets anders dan een renner die enkel van roubaix een hoofddoel maakt. Dat hij pogacar en mvdp niet gaat kunnen volgen in rvv vrees ik echter ook voor

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.