Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 16 17 18 19
S. Morgenstern

Roubaix is vlak, Vlaanderen niet. Van Aert zag er nog niet scherp uit. Van Aert zag er om die reden uit als een renner die er in Roubaix wellicht zal staan, maar met Vlaanderen nu ook weer niet zo ver weg echt teveel kilo's mee gaat nemen naar de start.

Rawolf

Ik maak vooral de notitie dat WvA nog van zijn hoogvorm verwijderd is. Ook met een paar kg meer moet hij hier normaal de sterkste in koers zijn. 

Lemond

Mij lijkt van Aert dan dus prima op weg om in 2(?) weken te pieken. 

Yeez

@rawolf "normaal de sterkste" vind ik nogal wat op zo'n parcours tegen toch wel sterke renners.

ik zie vooral een renner die beetje bij beetje een tempobeul wordt met enorm veel power voor vlakkere sprints en vooral nooit stilvalt (zijn beurt vandaag was ronduit indrukwekkend) en aan de andere kant meer en meer explosiviteit lijkt te verliezen voor de korte klimmetjes en punchy aankomsten... zo scherp als de zomer van 2020 en 2022 (77kg) hebben we hem nooit meer gezien. 

daarom eens met @morgenstern dat roubaix een veel beter doel is dan de rvv

Dave87

Dit is juist de goede aanpak. Algarve gaat al veel beter zijn en pieken in de belangrijke wedstrijden 

Yeez

Zekerheden heb je nooit, maar de topvorm moet er vanaf ddv zijn. Een zware hoogtestage. Direct daarna e3, 4 dagen taperen, ddv, 3 dagen taperen en dan de ronde.

ook benieuwd naar zijn tactiek dan... vorig jaar gefixeerd op het wiel van mvdp in de e3 en daardoor totaal vergeten zijn eigen koers te rijden...

tdola

Balen, kooij uit de uae tour

tdola

En vermote ook...

kelderfan
Rawolf
Ik maak vooral de notitie dat WvA nog van zijn hoogvorm verwijderd is. Ook met een paar kg meer moet...

Precies. Het is zijn 1e. wedstrijd en zonder hoogtestage. Die Wout mag warm rijden in de Algarve. Toch maar weer die hoogtestage inbouwen voorafgaande Jean en Algarve. 

kelderfan
tdola
En vermote ook...

De griep doet 't weer of zoiets.

wieler4live

Heb de tijdrit niet gezien maar gloag verrast me toch enigszins had hem misschien wel bijna een halve minuut trager verwacht 

kelderfan
wieler4live
Heb de tijdrit niet gezien maar gloag verrast me toch enigszins had hem misschien wel bijna een halv...

Ik ook niet, maar Gloag en Lemmen doen leuk mee.

kelderfan

Morgen begint ook 't rondje in Portugal in de Algarve wel te verstaan. Gaat Wout op revanche in de 1e. etappe, die mogelijk op een sprint uitdraait.

T80JZ

Zonder hoogtestage maar met krachttraining denkt Vingegaard Pogacar weer te verslaan

Zonder hoogtestage, maar met krachttraining denkt Vingegaard Pogacar weer te verslaan

Howel de titel anders doet vermoeden gaat Vingegaard hier in op zijn programma tot de Tour. Waarom toch geen Giro, Catalonië i.p.v. Baskenland en Luik is geen optie geweest 

Vingegaard schuift 2 potentiële mede-kopmannen uit eigen ploeg naar voren als mogelijke Tourtactiek tegen Pogacar | Indeleiderstrui.nl

Gissa Hartings

Gloag en Lemmen stellen erg teleur in de UAE tour vandaag...

Yeez

De ploeg is op de lichtpuntjes van tulett (jaen) gloag (tdu) en kooij (oman) nog niet op de afspraak. Meerdere renners met een bedenkelijke start of ziekte. Laten we hopen dat het snel keert

luca77

Ze zullen het wel gooien op 'voorbereiding', maar feit is dat ze het seizoen nog niet gestart zijn. In tegenstelling tot cincurrerende ploegen. 

Hopelijk brengen ze in de Algarve de schwung erin vanmiddag.

Yeez

Mmm je zag vaak dat ze met een b-ploeg na deze koersen gingen, maar deze renners wel een behoorlijk niveau haalde. Ik moet zeggen dat bepaalde renners niet een heel denderend niveau halen nu, maar wie weet

kelderfan

Oei dat is niet best, wat betreft de UAE-ploeg; hopelijk wordt 't in de Algarve wat leuker.

Ik had toch meer verwacht van Lemmen, die er niet aan te pas komt, als je ziet wat voor hem eindigt.

kelderfan

Dit is echt wielrennen tentop. Alle ballen de verkeerde kant op in de 1e.etappe Algarve; alleen Ganna is de slimste en wint de rit daardoor. 

WoutvoorGoud

In Frankrijk in rittenwedstrijd tot 2 x toe een auto op het parcours. Indirect veroorzaakte het een valpartij en moest zeker 1 wielrenner opgeven. Pascal Ackermans maakte een verschrikkelijke valpartij, nadat hij onderuit ging op een verkeersdrempel net voor de finish. En nu in de Ronde van Algarve bijna 3/4 van het peloton de verkeerde kant opgestuurd. 

Als ik het zo kon zien zo wie zo een belachelijke finish. De vrij brede straat was opgedeeld in 2 smalle helften, waarnaast het publiek kon kijken. Zo wie zo was het door de smalle finishstraat een gevaarlijke situatie geworden met een massasprint. Dat is door het verkeerd sturen van peleton bespaard gebleven. Waardoor de verbaasde Ganna in het goede wegdeel als 1e kon finishen.

Petje af voor de organisatoren en ook voor de UCI. Wat een amateurs. Ganna lachende derde. Balende wielrenners die de hele dag voor niets hadden gekoerst.

Laatst gewijzigd
Yeez

Schande dit. Hopelijk kan tvl morgen oorlog maken door al vroeg een moordend tempo op te leggen

WoutvoorGoud

Het is net Comedy Capers. Nu schrapt de organisatie de overwinning van Ganna. Dus geen uitslag. Op videobeelden zie je de eersten van het verkeerd gestuurde peloton eerder bij de finish komen, dan Ganna. Alleen was op hun weghelft geen finish streep, bij Ganna wel. Lachwekkend dus allemaal.

Jammer voor de wielersport. De UCI zal zijn handen wel weer in onschuld wassen. 

Nijmos

Ik zie op pcs dat visma meedoet aan wedstrijden die er op pagina 1 nog niet bij staan. Categorie denain, dunkerque classic of copenhagen sprint.

kelderfan

Het is maar goed, dat de 1e.rit is geannuleerd. Wat een puinzooi is dit.

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.