Precies @Landerovic
Dit is echt niet goed te noemen. Teveel renners die 't niet of hopelijk nog niet hebben.
Wat is er met Sepp Kuss aan de hand. Ook Kelderman had 't niet. De enige die een beetje positief opvalt is Ben Tulett. Ja Benoot en Van Aert hebben 't werk gedaan, maar dat is wel met 't oog op de Omloop.
Ik merk dat ik als fan van het eerste uur (alles is de schuld van de Rabobank) de neiging heb 'het goed te praten' als het eens wat minder gaat. Ze hebben mi de jonge talenten jarenlang te lang te weinig eigen kansen te geven, en daar lijkt de ploeg met ingang van dit seizoen gelukkig verandering in aan te brengen. Tegelijk is er veel veranderd in de leiding en structuur. Zeeman weg, Lutjedruppe en co. Ajax heeft zich weer eens met een killer bee versterkt.
En de rest staat ook niet stil.
@yeez
Schrijven is ook een vak.
"Hoe weet je dat" => "dat weet ik ja" (niet duidelijk of dit bedoeld is als nogal arrogant antwoord op de gestelde vraag)
"weet je ook waarom niet" => "dat weet ik ja" & "Waarom laporte niet mee is geen idee" (euhhhh)
"Waarom laporte niet mee is geen idee, maar was wel voorzien" => Je kunt hier net zo goed bedoelen dat het wél voorzien was als dat het niét voorzien was.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.