Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 16 17 18 19
kelderfan

Nu is duidelijk waarom Thomas Gloag achterin eindigde in de rit naar Jebel Jais. Thomas is kennelijk ook ziekjes geworden. Weer een renner minder in de UAE-Tour.

KJP

Hoe is het met Hagenes?

Poeksel

Ook Gloag is ziek volgens IDL. Dat lijkt een logische verklaring voor zijn slechte dag gisteren.

Lemond

Keurige 4de plek van MacKlay

Nijmos

Zijn de klassiekerrenners die niet in koers zijn (laporte hagenes jorgenson) nu op hoogte?

Landeirovic

Wat een zwakke vertoning van Visma. Wat is daar aan de hand? Niemand buiten Tulett en misschien over 4km Vingegaard niemand in vorm

Yeez

@nijmos die zijn op hoogte ja...

derest is zijn seizoensstart toch collectief aan het missen...

AxVISMALAB

Ik weet niet of ze het dit jaar qua periodisering iets anders aanpakken, maar het niveau is wel echt bedroevend tot nu toe. Ze worden echt helemaal weggereden door UAE, hoop niet op een voorbode voor dit jaar.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Precies @Landerovic 

Dit is echt niet goed te noemen. Teveel renners die 't niet of hopelijk nog niet hebben.

Wat is er met Sepp Kuss aan de hand. Ook Kelderman had 't niet. De enige die een beetje positief opvalt is Ben Tulett. Ja Benoot en Van Aert hebben 't werk gedaan, maar dat is wel met 't oog op de Omloop.

Lemond

Ik merk dat ik als fan van het eerste uur (alles is de schuld van de Rabobank) de neiging heb 'het goed te praten' als het eens wat minder gaat. Ze hebben mi de jonge talenten jarenlang te lang te weinig eigen kansen te geven, en daar lijkt de ploeg met ingang van dit seizoen gelukkig verandering in aan te brengen. Tegelijk is er veel veranderd in de leiding en structuur. Zeeman weg, Lutjedruppe en co. Ajax heeft zich weer eens met een killer bee versterkt. 

En de rest staat ook niet stil.

luca77

Het is nog vroeg, dus geen man overboord. Maar ze hebben de start overduidelijk gemist. En wat de reden ook is, hopelijk volgt er communicatie over. Het ziet er namelijk over de gehele linie slecht uit. En dat zien de andere ploegen ook.

Nijmos

Op pcs is laporte vervangen in de omloop. Maar ik kan nergens iets vinden. De insiders hier die weten of dat ergens op gebaseerd is? En zo ja waarop?

AxVISMALAB
Nijmos
Op pcs is laporte vervangen in de omloop. Maar ik kan nergens iets vinden. De insiders hier die wete...

Ik had ook ergens voorbij zien komen dat hij niet meer op hoogtestage was, maar ik kan me even niet meer herinneren waar dat was.

Nijmos
AxVISMALAB
Ik had ook ergens voorbij zien komen dat hij niet meer op hoogtestage was, maar ik kan me even niet...

Zou het interessant vinden als je dat weet terug te vinden!

Glorious

Ik had al zo'n voorgevoel en het komt uit. Visma is minder en minder aan het worden, pech is ook geen toeval meer en UAE maakt het wielrennen kapot. Ik kijk niet veel meer.

Nijmos
Glorious
Ik had al zo'n voorgevoel en het komt uit. Visma is minder en minder aan het worden, pech is ook gee...

Waarom maakt uae het wielrennen kapot en vlab niet?

Yeez

Laporte is inderdaad niet mee op hoogte

Nijmos
Yeez
Laporte is inderdaad niet mee op hoogte

Hoe weet je dat, en weet je ook waarom niet?

Yeez

@nijmos dat weet ik ja. Enkel zingle campenaerts jorgenson yates valter hagenes en affini zijn. Waarom laporte niet mee is geen idee, maar was wel voorzien

Dave87

Toch weer erg veel ziek, geblesseerd, etc... helaas.

Hopelijk niets ernstigs met Laporte aan de hand.

Heipaal

Nog niet bepaald een heel overtuigende seizoensstart van TVL. UAE doet het wat dat betreft wel wat beter. Seizoen is wel nog jong.

Cycling

@dave87 geblesseerd valt toch wel mee bij Visma-LaB. Alleen Van Baarle naar mijn weten. 

Nijmos
Yeez
@nijmos dat weet ik ja. Enkel zingle campenaerts jorgenson yates valter hagenes en affini zijn. Waar...

Oke dus het was nooit het plan dat hij zou gaan?

Yeez

@nijmos lezen is een vak. Ik zeg dat hij voorzien was om te gaan ;)

hij is dus ziek geweest en heeft een trainingsachterstand. Laat dan behrens en campenaerts de omloop maar doen van baarle en laporte maar lekker doortrainen

xistnc

@yeez

Schrijven is ook een vak.

"Hoe weet je dat" => "dat weet ik ja" (niet duidelijk of dit bedoeld is als nogal arrogant antwoord op de gestelde vraag)

"weet je ook waarom niet" => "dat weet ik ja" & "Waarom laporte niet mee is geen idee" (euhhhh)

"Waarom laporte niet mee is geen idee, maar was wel voorzien" => Je kunt hier net zo goed bedoelen dat het wél voorzien was als dat het niét voorzien was.

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.