Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 16 17 18 19 »
Dave87
Cycling
@dave87 geblesseerd valt toch wel mee bij Visma-LaB. Alleen Van Baarle naar mijn weten. 

Het valt nog niet mee was eigenlijk het punt wat ik wilde maken ;)

Hopelijk snel de weg naar boven i.p.v. tegenvallende resultaten en vooral veel ziekmeldingen.

kelderfan

Ik lees oh je ik schrijf, dat 't wel een domper is dat Laporte en Van Baarle niet beschikbaar zijn voor de Omloop. Gelukkig is dat Campenaerts de Omloop erbij kan nemen. Dat viel toch al op, dat hij wel voor Kuurne was opgesteld, maar niet voor de Omloop.

Hopelijk hebben wij nog wat te juichen vandaag in de Algarve.

Yeez

@xistnc punt 1 zegt iets over de toon, niet de manier waarop het is opgeschreven. Volgensmij is die volkomen helder.

punt slaat op het feit dat ik weet dat hij niet mee is, maar de reden waarom niet, daar heb ik geen weet van. Volgensmij is dat ook prima te begrijpen.

punt 3, nogmaals: waarom hij niet mee is weet ik niet (inmiddels bekend dat hij ziek was), maar hij was wel voorzien (voor die hoogtestage).

prima dat je bijdehand wilt doen omdat je mijn manier van antwoorden arrogant vindt, maar maak dan op zijn minst een relevant punt en probeer niet wijs te doen op iets wat er duidelijk staat

AWestie

Ziektegevallen in het vroege voorjaar zijn bij iedere ploeg schering en inslag, alleen volgen we deze ploeg hier minitieus in hun opstellingen. Dan valt iedere natte scheet op.

Als we in het openingsweekend weer zo acteren zoals de afgelopen twee jaar horen we niks meer over de stroeve start, nietwaar?

Dave87
AWestie
Ziektegevallen in het vroege voorjaar zijn bij iedere ploeg schering en inslag, alleen volgen we dez...

Eens, alleen zijn de vooruitzichten daarop niet zo positief tot nu toe.

AWestie

Toen was het ook maar een beetje kwakkelen als ik het mij goed herinner.

Yeez

@awestie toch niet helemaal waar mijn inziens. De ploeg stelt niet haar beste renners op in deze koersen, maar wat mij opvalt is het niveau in de breedte. Kuss begon vorig jaar goed in jaen en algarve, nu niet. Wout lijkt minder te staan, lemmen vloog in de tdu en komt nu tekort in de uae. Kelderman moet in een groep van 25 lossen (wanneer hebben we dat voor het laatst gezien). Los van de resultaten lijkt het algehele niveau niet top te zijn

Dave87
Yeez
@awestie toch niet helemaal waar mijn inziens. De ploeg stelt niet haar beste renners op in deze koe...

@Yeez precies dat. Kan natuurlijk een andere opbouw zijn maar de meer belangrijke wedstrijden volgen al wel snel (te beginnen met de Omloop volgende week zaterdag!).

AWestie

Zoals je ziet herinner ik het mij dus maar half ;)

Een zorgpuntje zal het zeker zijn, maar ik vind het zo vroeg in het seizoen altijd wat voorbarig om al te harde conclusies te trekken. We hebben met mensen te maken, niet met robots die jaar op jaar het plannetje vlekkeloos nalopen.

Andersom is het ook altijd maar de vraag wat er in de rest van het jaar gebeurt. Astana kan nu wel de ereplaatsen aan elkaar rijgen, maar dat gaat ze halverwege het seizoen sowieso opbreken, om een voorbeeld te geven. Zag je vorige degradatiecyclus ook gebeuren.

kelderfan

Het begin is niet goed te noemen, maar hopelijk brengt onze Wout daar verandering in. Hij wil in iedergeval meesprinten.

AWestie

Bij de laatste twee bochten verloor WvA te veel plaatsen om nog in goede positie uit te komen. Toen hij eenmaal snelheid had vloog hij best snel naar voren, dus jammer dit.

kelderfan

Ja, helaas geen Laporte, want Wout moest alles alleen opknappen in de sprintfinale.

1 2 ... 16 17 18 19 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.