Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 161 ... 165 166
S. Morgenstern

Mooie uitslag van Uijtdebroeks. Tulett (en Piganzoli) ook prima. Ik denk niet dat die laatste twee echt kopman materiaal zijn voor de grootste koersen, maar voor de tweede lijn en kansen daaronder hebben ze wel veel potentie.

Morgen moet Laporte het zonder Van Aert en Benoot natuurlijk alleen opknappen, maar verwacht ik wel een interessantere koers van vandaag.

kelderfan

Ja sorry verschrijving. 

kelderfan
S. Morgenstern
Mooie uitslag van Uijtdebroeks. Tulett (en Piganzoli) ook prima. Ik denk niet dat die laatste twee e...

Eens. Maar potentie moet blijken. 

S. Morgenstern

Volgens mij hebben ze die potentie al laten zien.

Standard_WvA
S. Morgenstern
Mooie uitslag van Uijtdebroeks. Tulett (en Piganzoli) ook prima. Ik denk niet dat die laatste twee e...

Benoot en van Aert zijn er mss niet bij, maar met naast Laporte ook Campenaerts, Van Baarle en Brennan kan je toch niet zeggen dat alles van Laporte moet komen. En dan hebben ze Kooij ook nog moest het op een sprint aankomen.

kelderfan
Standard_WvA
Benoot en van Aert zijn er mss niet bij, maar met naast Laporte ook Campenaerts, Van Baarle en Brenn...

Precies, want Laporte is nog aan 't terugkomen.

S. Morgenstern

Oh nou, ik begreep dat Laporte en Van Aert er alleen voor stonden met het vertrek van Benoot. Daardoor ging ik er vanuit dat Laporte het morgen dus alleen moest opknappen. Maar jullie hebben gelijk dat ze met Brennan eigenlijk nog een hele goede renner hebben voor dit werk. Misschien wel één van de favorieten zelfs.

Whatsinaname

Ik zie Laporte wel vlammen. Die heeft daarvoor weinig koersdagen nodig. En met z'n frisheid zal het ook wel goed zitten.

Laatst gewijzigd
Standard_WvA
S. Morgenstern
Oh nou, ik begreep dat Laporte en Van Aert er alleen voor stonden met het vertrek van Benoot. Daardo...

Ah ok nu snap ik je antwoord. Ik was het toen ook al niet eens met de uitspraak waarnaar je verwijst dat van Aert en Laporte er nu alleen voor staan in de klassiekers. Met ook brennan, Jorgenson, campenaerts, hagenes... hebben ze in mijn ogen nog  voldoende renners om een even goede selectie te maken als vorig jaar in de klassiekers.

kelderfan

Ja Laporte moest toch doen voor de gele bijtjes. Helaas komt hij net te kort tegenover de sluwe vos Trentin.

Maar ik ben blij, dat Laporte weer terug is op niveau.

Whatsinaname

Told you so. 💥

xistnc

Vreemde 'sprint' van Laporte. Maar hopelijk heeft hij er wat leuke centjes aan over gehouden?

kelderfan
Whatsinaname
Told you so. 💥

Goed gezien en met de centjes komt 't wel goed.

kelderfan
Whatsinaname
Told you so. 💥

Oh, je dubbel.

Laatst gewijzigd
AWestie
xistnc
Vreemde 'sprint' van Laporte. Maar hopelijk heeft hij er wat leuke centjes aan over gehouden?

Zou hij met een soort kramp zijn gaan sprinten waardoor hij niet kon staan?

ComebackWout

Misschien is Frits Biesterbosch voor Visma/Lab een interessante Nederlands wielrenner om in te investeren? Heeft potentie getoond bij WK gravel, maar ook in andere koersen.

YogiBear
xistnc

Insinueer je dat Laporte is omgekocht of begrijp ik je verkeerd?

S. Morgenstern
ComebackWout
Misschien is Frits Biesterbosch voor Visma/Lab een interessante Nederlands wielrenner om in te inves...

Ik zou het alleen voor zijn naam al doen. De prestatie van vandaag was op zijn minst interessant, ook al is gravel een specifieke discipline. Je zou verwacht dat er op zijn minst contact zal zijn en zijn waarden getest of opgevraagd zullen worden.

Hoewel ik eerlijk gezegd denk dat, wanneer er bij hem daadwerkelijk een stevige WT-motor in zit, dat contact vanuit zijn manager of ploegleiding al eerder gezocht zou zijn.

Whatsinaname

Sommigen hier hebben of nog nooit van kramp gehoord of nooit echt doorgefietst.

ComebackWout
S. Morgenstern
Ik zou het alleen voor zijn naam al doen. De prestatie van vandaag was op zijn minst interessant, oo...

Ik heb juist het idee dat Frits Biesterbos een grote motor heeft. Sloot in 2024 in het najaar pas aan als stagiair bij Beat Cycling. Boekte dit jaar best indrukwekkende uitslagen. 2x tweede in Sloveense koersen. 6e in Koningsronde van Almelo, 6e in 1e etappe Sibiu Cycling Tour en 2e in de tijdrit. Maar ook tot 25 klasseringen in diverse Belgische koersen van naam.

S. Morgenstern

Ik denk niet dat je dat op basis van zijn huidige programma vast kunt stellen. Ze koersen in de WT heel anders, veelal op zwaarder terrein.

tdola

Nog berichten over Hagenes? SInds juni niet meer gekoerst, mgl ziek/trainingsachterstand in de zomer, waardoor Campenaerts ook de vuelta reed, maar nog steeds niet terug in koers.....

ghostwriter

Als ze zijn waarden nog niet hebben gewest zouden deze prestaties wel een aanleiding zijn om die zo snel mogelijk te testen. De laatste onconventionele aanwinst (Lemmen) stelt zeker niet teleur.

Robert
tdola
Nog berichten over Hagenes? SInds juni niet meer gekoerst, mgl ziek/trainingsachterstand in de zomer...

Goede vraag! Eind Augustus was het bericht dat jij niet ingezet kon worden omdat hij flink ziek is geweest. We zijn inmiddels 6 weken verder.

Poeksel

Wie zou er sprinter van dienst zijn in China, McLay of Behrens? 

1 2 ... 161 ... 165 166

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.