Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 162 ... 165 166
AWestie
Poeksel
Wie zou er sprinter van dienst zijn in China, McLay of Behrens? 

Dat zijn aan de uitslag te zien vooral bodyguards deze wedstrijd.

ComebackWout
AWestie
Dat zijn aan de uitslag te zien vooral bodyguards deze wedstrijd.

Allebei betrokken bij massale valpartij. Gelukkig viel schade mee, maar voor de overwinning rijden was er niet meer bij.

YogiBear

Als Kooij inderdaad de best betaalde sprinter aller tijden gaat worden, zoals Clement zegt, is het volkomen logisch dat Visma hem laat gaan.

Yeez

@awestie haha, beiden gevallen;)

kelderfan

Gijs Schoonvelde stroomt ook door naar de rookies van Red Bull; de Nederlandse zijn niet goed genoeg voor de gele bijtjes kennelijk. Al gaat Biesterbos Beat verlaten. Wie weet?

S. Morgenstern

Red Bull is toch gewoon de top bij de beloften? Ze zijn dus te goed voor Visma.

kelderfan
S. Morgenstern
Red Bull is toch gewoon de top bij de beloften? Ze zijn dus te goed voor Visma.

Dat zie je weer goed.

kelderfan

Kooij net niet, want Merlier is de snelste.

Yeez

Perfecte leadout, maar merlier is, zoals we al wisten, intrinsiek net iets sneller

S. Morgenstern
kelderfan
Dat zie je weer goed.

Kennelijk was je het even vergeten en dacht je dat hij bij gebrek aan beter naar Red Bull ging.

ComebackWout

Frits Biesterbos heeft interesse van diverse World Tour Teams. Waaronder Picnic Postnl. Of Visma/Lab belangstelling heeft is een vraag?

Arkea houdt op te bestaan. Ook daar renners in de aanbieding. Vauquelin naar Ineos. Maar misschien is Ewen Costiou (22) nog een interessante wielrenner?

Laatst gewijzigd
AWestie
ComebackWout
Frits Biesterbos heeft interesse van diverse World Tour Teams. Waaronder Picnic Postnl. Of Visma/Lab...

Costiou zou naar Ineos gaan, maar daar zijn nog maar die ploeg is nog best stil geweest geloof ik.

Edit: ik vraag mij af onder welke omstandigheid hij er bij komt. Als hij net als Vader mag experimenteren zie ik ruimte zat.

Laatst gewijzigd
kelderfan
ComebackWout
Frits Biesterbos heeft interesse van diverse World Tour Teams. Waaronder Picnic Postnl. Of Visma/Lab...

Ja die Costiou zou zeker een goede aanvulling zijn voor de gele bijtjes.

kelderfan

Laporte is echt bezig weer op zijn oude niveau te komen. Die laat zich goed zien tussen al IT-kanjers.

ComebackWout

Dat beloofd wat voor volgend seizoen. Laporte benaderd weer zijn oude niveau. Goed om bij de Vlaamse klassiekers/koersen meerdere sterke troeven te hebben naast van Aert.

AWestie

Oier Lazkano is op weg naar de uitgang lees ik op Twitter (geruchten). Tuurlijk kan hij Movistar bijvoorbeeld missen, maar hij mag van mij ook wel naar TVL.

kelderfan

Jammer maar weer net niet. Nordhagen met zijn 4e. stek op de slotklim laat zich wel positief zien in 't verre China.

tdola

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/lemmen-visma-lease-a-bike-gevallen-in-geannuleerde-rit-en-moet-opgeven-voor-start-4e-etappe-tour-of-holland

Tegenvaller dit........rottig einde seizoen voor hem 

kelderfan

Laporte doet goede zaken. Morgen nog een leuke rondom Arnhem. Go, go Christophe Laporte.

Maar ook tof dat Hartthijs de Vries 't weer goed doet.

kelderfan

Wat betreft Vermote die weer goed bezig is in de Tour of Holland. Die mag toch wel blijven denk ik dan.

S. Morgenstern

Ik dacht dat jij de aanwezigheid van Vermote nooit zo begreep. Blijkbaar zie je toch de toegevoegde waarde van zo'n multi inzetbare knecht voor de eerste uren. Fijn.

Ik denk dat ze met Doull al iemand hebben gehaald voor de knechtenrollen die Vermote invulde. Daarnaast zijn de twee jongens die over komen van het development team ook renners die ik het eerste jaar regelmatig in zijn rol verwacht.

Doorgeselecteerd dus. Lijkt mij niet iets om te herzien op basis van een redelijk optreden in de Tour of Holland. 

kelderfan
S. Morgenstern
Ik dacht dat jij de aanwezigheid van Vermote nooit zo begreep. Blijkbaar zie je toch de toegevoegde...

Heb je mij ooit over die jongen horen lopen klagen. Hij vulde keurig de gaatjes. Maar waarom haal je bijv. dan Doull als je Vermote al hebt en van 't Development Team staan er al een paar op de deur te rammelen met Vankerckhof, Rowe en ook jongens als Hoydahl en ook de nieuwe aanwinst Barry. Wie moeten direct allemaal wijken voor de nieuwe aanwas. Nu is Doull wel wat meer dan de rol van Vermote.

S. Morgenstern

Ik dacht dat jij zijn verlengen eerder nooit heel goed begreep, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten. Volgens mij beantwoord je met je laatste zin zelf de vraag die je stelt (na 'waarom').

Waar haal jij vandaan dat die 19-jarige renners (laat staan de junior die je ertussen zet) moeten wijken voor nieuw aangetrokken renners? Volgens mij rijden ze volgend jaar allemaal op het niveau waar ze nog het meest te zoeken hebben. Of wil jij zulke jonge renners in de Vermote rol?

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Ik dacht dat jij zijn verlengen eerder nooit heel goed begreep, maar daar kan ik natuurlijk naast zi...

Bij voorbeeld Hoydahl lijkt mij een goed voorbeeld om 't volgende seizoen in te stromen voor die rol; dan kan Vermote nog een jaar de gaatjes vullen toch. Hij is door de ploeg ooit gehaald voor die rol. Alleen heb je nu ook Kruijswijk, die ook zo'n rol heeft volgend seizoen dan. 

Kielich, Doull en Rex zijn voor 't Vlaamse gehaald en die mogen 't laten zien om Benoot te doen vergeten;.

Fiorelli zou volgens de geruchten Brennan moeten ondersteunen in de sprint; alleen heb ik 't idee, dat hij Brennan niet kan bijbenen.

Schiffer mag zich kennelijk ontwikkelen.

S. Morgenstern

Wanneer jij nog ruimte ziet voor Hoydahl en Vermote, dan spreekt dat dus tegen dat die jongens van 19 moeten wijken voor nieuw aangetrokken renners.

Hoydahl kan nu nog mooi een jaar tonen dat hij geschikt is om zo'n rol te gaan vervullen. Wanneer hij daarbij in de buurt komt van wat Rex en Matteo hebben laten zien, dan zou hij de stap naar de WT gerust kunnen zetten. Voorlopig is hij nog niet van dat niveau. 

Waarom baseer je je op geruchten en eigen gedachten wat betreft Fiorelli? Merkwaardig. Bij de aankondiging van zijn komst werd letterlijk (!) benoemd dat hij is gehaald voor Brennan en je kunt feitelijk (!) vaststellen dat hij voorin zat in de finale van lastige sprints in bijvoorbeeld Tirreno en Giro. Waarom zouden we die feiten moeten negeren?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 162 ... 165 166

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.