Dat lijkt mij een uitstekend idee. Dan heeft Brennan een betere lead-out met Niklas Behrens erbij.
Tevens hoop ik dat Tijmen Graat zijn neus aan 't venster steekt met Nordhagen natuurlijk.
Ja dan kunnen Van Aert en Van der Poel lekker in zijn wiel gaan bijpraten. Hopelijk regent 't een beetje, dan kan hij kijken hoe zijn remmen werken op die gladde dingen/keitjes.
Iets met een zwaluw en nog geen zomer ? Kuss moet het lef hebben eens vol door te trekken, dit waren meer aanvallen om het aanvallen en niet om voor de etappe-overwinning te rijden althans zo kwam het op mij over. Er zat niet veel achter. Zullen misschien ook wel ploegorders zijn, houd je wattage-meter in de gaten - niet in het rood gaan of zoiets.
Zo kwam het op jou over hè. Dat hij berekenend reed.
Kuss heeft hier niets te verliezen, geen klassement te verdedigen, dus kon bij die aanvallen zijn kans gaan. Dat het er bij hem vervolgens uit ziet alsof hij harder zou kunnen is niet nieuw, zo ziet het er tenslotte altijd uit bij hem, ook vlak voor hij moet lossen of als hij weer eens een kopman heeft gelanceerd. Daar zit geen berekening bij.
Maar goed, dat kan natuurlijk anders op jou over komen.
Klinkt heel onwaarschijnlijk. Lekker belangrijk dat klassement van Kelderman en Yates, in relatie tot een Kuss die zijn kans kan gaan. Nee, als dat soort verklaringen nodig zijn, om hoe het op je over komt te kunnen plaatsen, dan zou ik eerder gaan twijfelen aan hoe het op jou over komt.
@morgenstern. Klopt. Ook de eerste keer superga in milaan-turijn was dit het geval. Wringen en plaatsing is niet zijn beste punt, daarom is hij ook meer een jongen voor de echte cols. Categorie bouwman en leemreize als het mij vraagt (je punt over laat beginnen deel ik).
gloag was trouwens net voor de laatste passage aan de finish betrokken bij een val bergop en kwam daardoor op achterstand.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.