Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 37 ... 42 43
kelderfan
Cycling
De jonge Visma-LaB selectie voor Volta NXT classic staat ook op PCS. Met Brennan, Nordhagen, Graat,...

Dat lijkt mij een uitstekend idee. Dan heeft Brennan een betere lead-out met Niklas Behrens erbij.

Tevens hoop ik dat Tijmen Graat zijn neus aan 't venster steekt met Nordhagen natuurlijk.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat moet haast wel de reden zijn inderdaad, dat hij Van Aert dwars wil zitten. Ik zou anders ook niet weten waarom Pogacar in Roubaix zou starten.

AWestie

Nee, Pogacar gaat Roubaix rijden omdat hij nog zulke goeie herinneringen heeft aan de keitjes-etappe in de Tour een paar jaar terug. Je wil toch op de eerste rij zitten als er weer zo'n guitige fietswisselchaos ontstaat.

kelderfan
AWestie
Nee, Pogacar gaat Roubaix rijden omdat hij nog zulke goeie herinneringen heeft aan de keitjes-etappe...

Ja dan kunnen Van Aert en Van der Poel lekker in zijn wiel gaan bijpraten. Hopelijk regent 't een beetje, dan kan hij kijken hoe zijn remmen werken op die gladde dingen/keitjes.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ben Tulett wordt mooi 4e. in de 2e. rit Settimana.

kelderfan

Geen Kooij vandaag in Belgie. Helaas door een valpartij in de finale.

Yeez

Schandalige koers, al jaren. Geluk voor Kooij dat hij nog half in het gras viel. Zat goed in het wiel van Milan en het dus kans op winst gehad. Zonde

De Ezel van Eindhoven
Yeez
Schandalige koers, al jaren. Geluk voor Kooij dat hij nog half in het gras viel. Zat goed in het wie...

Er gingen net voor / achter Kooij ook twee tegen een boom aan, vreselijke finale! Hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met iedereen.

kelderfan
Yeez
Schandalige koers, al jaren. Geluk voor Kooij dat hij nog half in het gras viel. Zat goed in het wie...

Ja, juist door die Trek-jongens; zwiepers en beuken is 't verhaal; dus er zal e.e.a. volgen.

Poeksel

Het goede nieuws is dat Kuss weer betere dingen laat zien.

luca77

Nordhagen en Graat vallen me tot dusverre nog niet mee. Tulett zat de hele tijd attent voorin. In Catalonië zijn de klimmers beter bij de les.

skylimit
Poeksel
Het goede nieuws is dat Kuss weer betere dingen laat zien.

Iets met een zwaluw en nog geen zomer ? Kuss moet het lef hebben eens vol door te trekken, dit waren meer aanvallen om het aanvallen en niet om voor de etappe-overwinning te rijden althans zo kwam het op mij over. Er zat niet veel achter. Zullen misschien ook wel ploegorders zijn, houd je wattage-meter in de gaten - niet in het rood gaan of zoiets.

S. Morgenstern

Verrassend dat het zo op jou over kwam.

skylimit
S. Morgenstern
Verrassend dat het zo op jou over kwam.

Wat heeft Kuss te verliezen in dit rondje van Catalonie ? Waarom zo berekenend rijden ? 

Yeez

Niks, daarom viel hij aan. Voel jij zijn benen? Want in de eindsprint zat er niks op

S. Morgenstern

Zo kwam het op jou over hè. Dat hij berekenend reed.

Kuss heeft hier niets te verliezen, geen klassement te verdedigen, dus kon bij die aanvallen zijn kans gaan. Dat het er bij hem vervolgens uit ziet alsof hij harder zou kunnen is niet nieuw, zo ziet het er tenslotte altijd uit bij hem, ook vlak voor hij moet lossen of als hij weer eens een kopman heeft gelanceerd. Daar zit geen berekening bij.

Maar goed, dat kan natuurlijk anders op jou over komen.

skylimit
S. Morgenstern
Zo kwam het op jou over hè. Dat hij berekenend reed. Kuss heeft hier niets te verliezen, geen klasse...

Kan zijn dat hij verdedigend reed in dienst van Kelderman en Yates die er beter voorstaan in het klassement.

skylimit
Yeez
Niks, daarom viel hij aan. Voel jij zijn benen? Want in de eindsprint zat er niks op

Kuss staat ook niet bekend om een sterke eindsprint in zo'n groep.

S. Morgenstern

Klinkt heel onwaarschijnlijk. Lekker belangrijk dat klassement van Kelderman en Yates, in relatie tot een Kuss die zijn kans kan gaan. Nee, als dat soort verklaringen nodig zijn, om hoe het op je over komt te kunnen plaatsen, dan zou ik eerder gaan twijfelen aan hoe het op jou over komt. 

Yeez

Overigens wat betreft graat: die vond ik nog verrassend kort finishen (qua tijd) probleem is dat hij altijd achteraan begint aan een klim...

S. Morgenstern

Ik zag het vandaag voor de eerste keer, maar is Graat inderdaad vaak zo'n achter in de groep hanger?

Hij is natuurlijk relatief laat begonnen met wielrennen. Wellicht zit er daardoor nog iets om in te verbeteren.

Yeez

@morgenstern. Klopt. Ook de eerste keer superga in milaan-turijn was dit het geval. Wringen en plaatsing is niet zijn beste punt, daarom is hij ook meer een jongen voor de echte cols. Categorie bouwman en leemreize als het mij vraagt (je punt over laat beginnen deel ik). 

gloag was trouwens net voor de laatste passage aan de finish betrokken bij een val bergop en kwam daardoor op achterstand.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik ben blij met het rijden van Kelderman en natuurlijk dat Sepp Kuss beter in vorm lijkt te komen. Ook Simon Yates is positief (zie de berichtgeving van TVL) en dat klinkt goed. Morgen volgt ook een bergaankomst. Dus kijken hoe de heren 't gaan doen in Catalonie. 

kelderfan

Wat betreft onze jonkies zijn Nordhagen en Graat nog op ondekkingstocht en hopelijk gaan zij de stap nog zetten. Ook Huising is goed bezig om zich te laten zien, maar niet alle jonkies zoals Brennan staan meteen klaar. 

Yeez

Definitieve selecties e3 en gw uit. Hagenes afwezig. Reden onbekend

1 2 ... 37 ... 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.