Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 36 ... 45 46
kelderfan

Dat is zeker jammer, dat Yates en Kuss tijd moeten toegeven. Gelukkig is Wilco Kelderman wel bij de les.

De Ezel van Eindhoven

Prachtig die Brennan, ik ben helemaal blij na het kijken. 

Kelderman echt knap dat hij vooraan eindigt ook. Al zoveel gevallen, en dan zo'n snelle afdaling in de regen meegaan, die jongen heeft zoveel lef en mentale kracht!

kelderfan

Volgens PCS gaan als jonge talenten Smith, Mattio en Rex mee, naast Gloag, Graat, Nordhagen en Tulett.

Benieuwd naar Nordhagen in het bijzonder.

Rawolf

Brennan word een geweldenaar wel. 

WoutvoorGoud

Vorig seizoen veel blessures en ziektes, vooral van de kopmannen. Vooral als er aantal veelwinnaars langdurig uitvalt, dan scoor je beduidend minder overwinningen.

Ook dit seizoen begon Visma/Lab weer met ziektes en blessures. Christophe Laporte die met zijn gezondheid sukkelt, Cian Uijtdebroeks met terugkeer van rugblessure, Jonas Vingegaard die toch wat langer uitgeschakeld is door valpartij in Parijs-Nice. Wout van Aert die wat langer de tijd nodig had, om weer op niveau te komen, na ernstige val in Vuelta.

Maar juist nu komt er een absolute parel bovendrijven. Wat een topper is Matthew Brennan! In GP Denain was ik verbaast hoe Matthew als kopman zijn verantwoordelijkheid nam. Hij reed slim en attent, als een ervaren wielrenner. Hij moest mij denken aan Wout van Aert in zijn beste jaren. Koel maakte Matthew het karwei af.

Wat ik vandaag van Matthew Brennan zag, was zo ontzettend knap. Slecht weer en koud, in een zware openingsetappe. Wie zat er weer bij de eerste groep renners, natuurlijk Brennan. Toen Tibor Del Grosso er hard vandoor ging in de afdaling, gaf ik niet veel meer voor een overwinning van Brennan.

Vlak voor de finish was het gat nog enorm. Toch ging Brennan volle bak achter Del Grosso aan. Het leek te laat, maar net voor de streep ging hij hem toch voorbij. Maar wist ook nog Kaden Groves achter zich te laten. Wat een klasse.

Maar snel een verbeterd contract voor meerdere jaren aanbieden. Van deze renner kan je nog jaren plezier van hebben.

Laatst gewijzigd
AWestie

Als grote fan van Tibor en van TVL hoop ik wel dat over 7-8 jaar Tibor nog even een paar mooie koersen wint voor de Rabobank Bees powered by Pon

WoutvoorGoud
AWestie
Als grote fan van Tibor en van TVL hoop ik wel dat over 7-8 jaar Tibor nog even een paar mooie koers...

Aantrekkelijke renner met potentieel is Tibor Del Grosso. Zou een mooie aanwinst zijn voor Visma/Lab. Ook weer een Nederlander met mogelijkheden.

Laatst gewijzigd
skylimit
WoutvoorGoud
Aantrekkelijke renner met potentieel is Tibor Del Grosso. Zou een mooie aanwinst zijn voor Visma/Lab...

Denk niet dat Tibor voor Visma/Lab zal gaan koersen. Visma/Lab in de World Tour geeft nauwelijks kansen voor Nederlandse renners en Tibor zit goed bij Alpecin.

Yeez

Nauwelijks kansen aan nl'se renners? De ploeg geeft elke renner kansen als deze goed genoeg. Daar staat nationaliteit los van

S. Morgenstern

Zaterdag nog een Nederlandse kopman in de eerste klassieker van het seizoen. Ondanks dat hij volgens enkelen kansloos was.

xistnc

En reed diezelfde Nederlandse kopman vlak daarvoor niet ook al een puik WT-koersje? Waar hij een etappezege boekte die door enkelen als onmogelijk werd beschouwd?

Cycling

Ook Huising reed vandaag een sterke wedstrijd in Catalunya. Als je kijkt welke Nederlandse renners vanuit het Development Team prof zijn geworden doet het opleidingsteam het echt niet slecht. Het is alleen jammer dat de aanwas van Nederlandse renners gewoon beperkt is. Hopelijk gaat hier snel verandering in komen. 

Laatst gewijzigd
AWestie
skylimit
Denk niet dat Tibor voor Visma/Lab zal gaan koersen. Visma/Lab in de World Tour geeft nauwelijks kan...

Verwacht ik ook niet op korte termijn, maar carrières kunnen vreemd lopen. Stel Tibor heeft over vijf jaar (toch al weer twee contractverlengingen verder) zijn strepen verdient en de YellowB's moeten nog wat ervaring en zekerheid naast een Luxemburgs toptalent van 20, kan het best dat Del Grosso of Pluimers binnenvliegen. 

kelderfan
AWestie
Verwacht ik ook niet op korte termijn, maar carrières kunnen vreemd lopen. Stel Tibor heeft over vij...

En naast de jongere Zwitser.

kelderfan

Trouwens morgen weer Matthew Brennan aan zet?

S. Morgenstern

Huising reed ook sterk vandaag. Bekommerde zich samen met Lemmen over Brennan zo leek het en bleef op de klimmetjes nog netjes voor in de groep na zijn werk bij het positioneren richting die laatste serie klimmen.

Laatst gewijzigd
Nijmos
kelderfan
Welke helft bedoel.

Jij begint met de voetbalmetaforen.. ;)

Cycling

Visma-LaB gaat met een mooi jong team Settimana rijden. Heel benieuwd wie van de Visma-LaB renners (Nordhagen, Tulett en Gloag) hier podium gaan rijden. 

AWestie

Laporte heeft dus het cytomegalovirus onder de leden, weinig geluk bij die man als je leest dat maar bij een kleine groep dit virus zich manifesteert in vervelende klachten.

Raaaaaadt
Nijmos
Als het hem lukt de ronde en roubaix te winnen zijn dat zonder meer kronen op zijn carriere. Maar hi...

"Je carriere is niet alleen maar beter door veel verschillende dingen te winnen."

Grappig dat je dat zo stelt, want juist Van Aert zelf heeft al verschillende keren aangegeven dat hij dit voor zichzelf wel leuk en dus belangrijk vindt. Waarom zouden jij, ik of iemand anders hier iets van moeten vinden? Wout doet waar hij zich goed bij voelt en maakt daarin eigen keuzes. En dat betekent hierin dus dat hij wedstrijden als Strade en MSR laat schieten, omdat hij andere doelen heeft.

"Hij had ook kunnen streven de eerste te zijn die 5 (of weet ik veel hoe vaak) keer san remo wint."

Dat interesseert hem dus geen reet. Jou misschien wel. Mij wellicht ook. Maar Wout zelf niet. 

"Ik vind het nogal een offer om het monument dat je het allerbeste ligt de laten schieten voor de kleine kans dat je de ronde of roubaix wint."

Niet proberen is altijd mis. En de kans dat Wout in MSR van MvdP, Pogi en Ganna had gewonnen is echt niet veel groter (of misschien wel helemaal niet groter?) dan zijn kans om bijvoorbeeld een PR te winnen. Ik denk dat de RVV wel echt een grote uitdaging wordt, zeker als Pogi daar aan de start staat. In dat geval vergroot met Wout starten misschien niet eens de kans dat hij zelf wint, maar wordt de kans dat iemand anders van TVL wint ietsje groter. 

Dit is zeker niet alleen naar jou @Nijmos, maar waarom lijkt het soms zo lastig om ons in te leven in de voorkeuren van een renner? 

"Als het hem lukt de ronde en roubaix te winnen zijn dat zonder meer kronen op zijn carriere. Maar hij moet zich er niet zo op blind staren."

Jawel dus, want dit zijn voor hem de grootste doelen die er zijn. En uiteindelijk is dat het enige wat er toe doet toch?

kelderfan
AWestie
Laporte heeft dus het cytomegalovirus onder de leden, weinig geluk bij die man als je leest dat maar...

Shit dat is heel vervelend voor Christopher Laporte en 't team.

Poeksel

Maar Brennan weer sterk vandaag! Finish kwam iets te vroeg.

kelderfan

Het kan niet alle dagen feest zijn. Die Matthew Brennan zit erweer dicht bij en jammer dat hij ingesloten zat en dan wordt lastig om te sprinten. Maar de jarige Kelderman en Kruijswijk hebben goed werk gedaan om Matthew voorin te houden.

Laatst gewijzigd
Yeez

Jammer dat de leadout van Groves net te vroeg op kop komt, waardoor Brennan overvleugeld wordt van achteruit. Al kun je gezien zijn sprint ook stellen dat er niemand op de foto staat als hij zelf aangaat

Cycling

De jonge Visma-LaB selectie voor Volta NXT classic staat ook op PCS. Met Brennan, Nordhagen, Graat, Huising en Behrens kunnen ze ook daar voor de overwinning gaan

1 2 ... 36 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.

▼ Ad by Refinery89