Had dan liever Campenaerts gezien in E3 ipv Vermote.
En op de voorlopige lijst voor G-W stond ook Van Baarle, die is er nu bij de definitieve selectie ook niet meer bij. Zonde! Maar op zich ook wel logisch dat ze voor DDV, RVV, P-R nu Van Baarle hard nodig hebben ivm afwezigheid Laporte
Yates in de top twintig, dat is zoiets als Uijtdebroeks in de toptien jongerenklassement. Morgen met zijn alle knechten voor de kopman.
Wat die laatste betreft benieuwd of ze hem uit laten rijden (voor een eventuele puntentrui), of richting andere koersen kiezen voor het overstaan van de laatste twee ritten.
Leuk en met z'n alle knechten voor Roglic; oh, sorry die rijdt niet meer voor de gele bijtjes. Of beter gezegd bijltjesdag, want Kelderman is zelfs achter Kruissie geeindigd. Dat had ik na gisteren niet gedacht.
Ik zou die rit als te zwaar inschatten voor hem, maar dat zou dan een interessante test kunnen zijn. Ik zie hem echter ook gerust de Vlaanderen en Roubaix kant op gaan.
Amstel zou ook kunnen natuurlijk. Nou ja, genoeg opties, en nog genoeg tijd op dat uit te vogelen.
Ik zie Brennan niet naar Vlaanderen of de Amstel gaan, wel naar Roubaix. Die ligt hem op dit moment het beste en daar zijn nog maar vijf renners voor. Ik verwacht niet dat ze hem ook nog naar Vlaanderen sturen. Hij heeft nog geen ervaring met de lengte van zulke klassiekers en hij kan daar toch niet zoveel bijdragen. Beter alles op Roubaix richten. Misschien daarom dat ze hem als vervanger van Vingegaard voor Catalonië kozen. Om de kilometers te maken.
Dat kunnen ze toch veranderen. Catalonië stond aanvankelijk ook niet op zijn programma. Ze hebben nog maar vijf renners voor Roubaix kunnen selecteren en daarvan is Hagenes op dit moment niet in orde. De ontwikkeling van Brennan gaat zo snel. Roubaix past daar prima in en de ploeg kan hem daar goed gebruiken.
Op de berichten hier en ook hier wordt hij niet genoemd Visma | Lease a Bike op oorlogssterkte naar E3 Saxo Classic | WielerFlits
Team Visma | Lease a Bike | Van Aert kijkt uit naar terugkeer in E3…
Hier wel en dat is de officiële website.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.