Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 38 ... 41 42
BraboCycling
Yeez
Definitieve selecties e3 en gw uit. Hagenes afwezig. Reden onbekend

Had dan liever Campenaerts gezien in E3 ipv Vermote. 

En op de voorlopige lijst voor G-W stond ook Van Baarle, die is er nu bij de definitieve selectie ook niet meer bij. Zonde! Maar op zich ook wel logisch dat ze voor DDV, RVV, P-R nu Van Baarle hard nodig hebben ivm afwezigheid Laporte 

Cycling

@Brabocycling Campenaerts is gisteren ziek afgestapt in de Panne. 

Cycling

Jammer als Hagenes weer het voorjaar mist. Hopelijk is hij er in Dwars door Vlaanderen weer bij. Zijn uitslag in Denain viel ook tegen,  maar ik had de hoop dat dit door pech kwam

kelderfan

Shit dat Hagenes er niet bij zit en waarom. Gelukkig is TVL in onderhandeling met Kooij. Want een sprinter is altijd welkom; al hoop ik dat hij zich nog meer gaat richten op de Vlaamse klassiekers.

Alleen 't team heeft 't wel over Hagenes in de E3.

Laatst gewijzigd
BraboCycling
kelderfan
Shit dat Hagenes er niet bij zit en waarom. Gelukkig is TVL in onderhandeling met Kooij. Want een sp...

Oh dat is raar, nu staat ineens Hagenes wel ipv Vermote op het plaatje op de website van de ploeg. Heel vreemd 

kelderfan

Bovendien zijn Ben Tulett  en Jorgen Nordhagen bij 't pelotonnetje, dat in de achtervolging zit op Jay Vine en zij komen helaas te laat.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oei TVL dat is niet best in Volta Ciclista Catalunya; geen gele rijder bij de 1e. twintig vandaag. Oh, sorry ik heb Simon over 't hoofd gezien, want die wordt wel bij de favoriete groep gesignaleerd. Hij brengt 't team thuis met een 18e. stek.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Yates in de top twintig, dat is zoiets als Uijtdebroeks in de toptien jongerenklassement. Morgen met zijn alle knechten voor de kopman.

Wat die laatste betreft benieuwd of ze hem uit laten rijden (voor een eventuele puntentrui), of richting andere koersen kiezen voor het overstaan van de laatste twee ritten.

Yeez

Die laatste rit is brennan op het lijf geschreven. Het werkt wat hem het beste ligt

kelderfan
S. Morgenstern
Yates in de top twintig, dat is zoiets als Uijtdebroeks in de toptien jongerenklassement. Morgen met...

Leuk en met z'n alle knechten voor Roglic; oh, sorry die rijdt niet meer voor de gele bijtjes. Of beter gezegd bijltjesdag, want Kelderman is zelfs achter Kruissie geeindigd. Dat had ik na gisteren niet gedacht.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
Yeez
Die laatste rit is brennan op het lijf geschreven. Het werkt wat hem het beste ligt

Ik zou die rit als te zwaar inschatten voor hem, maar dat zou dan een interessante test kunnen zijn. Ik zie hem echter ook gerust de Vlaanderen en Roubaix kant op gaan.

Amstel zou ook kunnen natuurlijk. Nou ja, genoeg opties, en nog genoeg tijd op dat uit te vogelen. 

T80JZ

Ik zie Brennan niet naar Vlaanderen of de Amstel gaan, wel naar Roubaix. Die ligt hem op dit moment het beste en daar zijn nog maar vijf renners voor. Ik verwacht niet dat ze hem ook nog naar Vlaanderen sturen. Hij heeft nog geen ervaring met de lengte van zulke klassiekers en hij kan daar toch niet zoveel bijdragen. Beter alles op Roubaix richten. Misschien daarom dat ze hem als vervanger van Vingegaard voor Catalonië kozen. Om de kilometers te maken. 

Laatst gewijzigd
Yeez

@morgenstern hangt natuurlijk ook af van het koersverloop. Als uae roglic nog vd eindzege wil afhouden kan het natuurlijk een harde koers worden, wat ongunstig voor brennan is.

hoop overigens ook dat hij naar roubaix en de amstel gaat

kelderfan
Yeez
@morgenstern hangt natuurlijk ook af van het koersverloop. Als uae roglic nog vd eindzege wil afhoud...

Dat zal hoop blijken want Brennan rijdt ook Circuit des Ardennes  9 - 13 april met de jeugdgroep.

T80JZ

Dat kunnen ze toch veranderen. Catalonië stond aanvankelijk ook niet op zijn programma. Ze hebben nog maar vijf renners voor Roubaix kunnen selecteren en daarvan is Hagenes op dit moment niet in orde. De ontwikkeling van Brennan gaat zo snel. Roubaix past daar prima in en de ploeg kan hem daar goed gebruiken. 

Laatst gewijzigd
Cycling

@T80JZ waarop baseer je dat Hagenes niet in orde is? 

T80JZ

Op de berichten hier en ook hier wordt hij niet genoemd Visma | Lease a Bike op oorlogssterkte naar E3 Saxo Classic | WielerFlits

De Ezel van Eindhoven

Toch wel netjes van de VisLab boys dat ze inzien dat ze zelf niet genoeg brengen in Catalonië, en zich niet te groot voelen om allemaal voor Brennan te rijden. 

Genoeg ploegen waar de renners zich daar te goed voor voelen, ook al rijden ze zelf voor spek en bonen mee.

BraboCycling
T80JZ
Op de berichten hier en ook hier wordt hij niet genoemd Visma | Lease a Bike op oorlogssterkte naar...

Team Visma | Lease a Bike | Van Aert kijkt uit naar terugkeer in E3…

Hier wel en dat is de officiële website. 

AWestie

Hopelijk raakt Hagenes niet ondergesneeuwd, die kwam ook als een kleine kanonskogel binnen. Maar goed, het jaar is ook nog jong.

tdola

Enig idee waarom lemmen dnf?

Nog last van val dag ervoor mogelijk?

Cycling

@tdola Lemmen had nog teveel last van zijn val om de ronde uit te rijden.

T80JZ

Alleen maar positief toch als Hagenes vandaag wel mee kan rijden. 

Yeez

Hagenes rijdt niet

AWestie

Achtbaan van emoties zo wel, met Hagenes wel/niet aan de start

1 2 ... 38 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.