Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 39 ... 45 46
BraboCycling

Maar hij rijdt dus definitief niet ondanks het plaatje en de info op de website?

Cycling

Niermann:"Hagenes is niet 100% fit, maar verwachten ze terug in Dwars door Vlaanderen".Brennan gaat Volta NXT classic, Romandie en Noorwegen als eerst volgende wedstrijden rijden

kelderfan

Mooi dat Tullet 't zo goed doet in de Settimana. Een hele  mooie zege bovendien met als bonus de 1e. stek AK

Laatst gewijzigd
AWestie

Even dromen: drie overwinningen vandaag?

kelderfan
AWestie
Even dromen: drie overwinningen vandaag?

In iedergeval 2 want Brennan doet 't weer met een mooie zege in Catalunya. Chapeau.

Dan mogen Wout & Co niet achterblijven,

BraboCycling

Jorgenson en Van Aert zijn compleet weggereden en jij wil nog dromen? 

De Britten leveren zeg, Tullett en Brennan wauw! 

Cycling

Het is wel mooi dat de 'jonkies' leveren bij Visma-LaB. Nu ze nog behouden. Van Aert duidelijk niet goed genoeg in E3 prijs. 

Laatst gewijzigd
Yeez

Jorgenson zat net te ver, maar bij wout zien we weer dat zijn plaatsing drama is. Zat goed en ineens positie 40 voor de taaienberg. Heijboer noemde het al een mentaal dingetje. Niet ideaal richting rvv

AWestie

Van de drie volgde ik de E3 het minste vandaag, dus mijn timing was inderdaad niet je-van-het.

Serieus dingetje dat Wout zo slecht positioneert nu, dan vergooi je zeker bij de voorjaarsklassiekers al je kansen eigenlijk.

kelderfan

Jorgenson liet gelukkig lopen; want 't podium was uit zicht. De groep met Van Aert kwamen nog aardig dicht bij Jorgenson & Co. Het lijkt erop dat er nog wat sterke mannen moeten worden bijgevoegd. 

kelderfan

Wat betreft de Settimana. Ik ben blij met toch Tijmen Graat, die er kennelijk lijkt door te komen.

Jodegr

Van Aert valt niet mee zeg. Ook in de sprint van het peloton leek er niks meer op te zitten. Lijkt niet alleen maar een probleem met het positioneren te hebben maar ook fysiek (nog) niet op niveau te zijn.

Yeez

Van aert was schijnbaar nog samen met vermeersch weggereden op de kwaremont en zijn net voor de finish gegrepen, vandaar het beeld dat ze op kop zaten in de laatste bocht (net achter jorgenson) en dat zijn sprint niet meer zoveel was. Lijkt me dus logisch.

Jodegr

Ah logische verklaring inderdaad. Fingers crossed Dan maar voor volgend weekend 

skylimit
kelderfan
Jorgenson liet gelukkig lopen; want 't podium was uit zicht. De groep met Van Aert kwamen nog aardig...

Welke sterke mannen wil je nog toevoegen en waarom ? Je wordt toch helemaal zoek gereden, maar ja daar zijn weer logische verklaringen voor. Jorgenson wilde niet profiteren van zijn 3 minuten voorsprong, al liet hij nog wel Vermote zijn ballen er voor afdraaien. 

Dit gaat normaal gesproken op een week tijd niet meer goed komen, of heeft Nierman misschien een toverstaf zodat zijn mannnen wel mee kunnen.

Gelukkig zijn er nog positieve dingen te melden in de Coppi de Bartali met Tulett en in Catalonie met Brennan, terwijl daar Yates in het klassement de top-10 is binnengekomen.

skylimit
Yeez
Jorgenson zat net te ver, maar bij wout zien we weer dat zijn plaatsing drama is. Zat goed en ineens...

Heeft weinig met plaatsing te maken, maar meer met het feit dat hij niet goed genoeg is, anders zit hij gewoon op de voorste posten.

Jorgenson had daarvoor al wat teveel energie verspilt en heeft zijn kans laten liggen toen hij gratis 3 minuten kreeg op VDP, met 50 man in de voorste groep zou je toch langer stand moet kunnen houden. Als hij daar de heuvelzone met voorsprong had kunnen bereiken had het misschien een interessantere koers geworden.

Laatst gewijzigd
luca77

Ik vind alle aandacht voor en hectiek rondom het tegenvallende presteren van Van Aert bijna ziekelijk in de vele reacties vóór en na vandaag.

Natuurlijk valt het wat tegen, ook ik ben teleurgesteld. En ja ze ondergaan de koers meer dan dat ze ageren zoals enkele jaren terug. Maar Van Aert komt terug van zeer zware blessures, die hem fysiek en mentaal beïnvloeden. Maanden niet kunnne trainen zoals je wilt en dan direct na een hoogtestage verwachten dat de oude Van Aert er staat..Ook nog eens in een team dat minder is zonder Laporte, Hagenes en een goede Van Baarle. 

Ik verwacht dat Van Aert de klassiekers nodig heeft om in de Giro en Tour weer toe te groeien naar een goed niveau. En wellicht ligt zijn toekomst daar ook wel meer.

skylimit

@luca77 Ik vind deze excusses geen opgeld meer doen. Van Aert heeft lange tijd weer kunnen trainen, heeft zelfs in de winter aan een aantal veldcrossen en het WK mee gedaan. Heeft op de weg de Classica Jaen (teleurstellend gereden) en daarna de etappekoers in Portugal met een goede tijdrit en vervolgens het openingsweekend, waarna hij weer op stage is vertrokken naar de berg van Visma.

Er moet niet naar excuses worden gezocht. De ploeg is op papier een van de sterkste, maar ondergaan momenteel de koers i.p.v. actief initiatief te nemen met WVA voorop.

Welke toekomst ligt er voor WVA in de Giro en de Tour. De groene trui heeft hij al eens gewonnen, etappezeges zijn mooi, maar hij is toch gemaakt voor de klassiekers en eventueel wat kleinere rondes met weinig zware cols.

xistnc

Waarom vind je dat je recht hebt op 'excuses'? En moeten dat dan excuses zijn ten opzichte van de verwachtingen die jij hebt en het veronderstelde recht op hun prestaties dat jij meent te hebben? Misschien kun je dan beter een keer je ogen open doen als je per ongeluk langs een spiegel loopt. Dan zul je zien dat de evenaar niet door jouw navel loopt.

Laatst gewijzigd
skylimit
xistnc
Waarom vind je dat je recht hebt op 'excuses'? En moeten dat dan excuses zijn ten opzichte van de ve...

Misschien zelf in de spiegel kijken en beter lezen c.q. interpreteren wat iemand als reactie schrijft. In topsport gelden geen excusses. WVA is momenteel niet in goede doen om mee te strijden op het voorste plan, zo simpel is het, niet meer of minder.

Cycling

Jorgenson rijdt Gent-Wevelgem. Kan hij mooi in de ontsnapping zitten met Kooij achter de hand

Laatst gewijzigd
kelderfan
skylimit
Misschien zelf in de spiegel kijken en beter lezen c.q. interpreteren wat iemand als reactie schrijf...

Je hebt een goed punt met Wout Van Aert. Ik ben fan van hem, maar in andere jaren kwam hij juist goed van de berg/hoogtestage. Hij was deze winter al niet top en ja zijn valpartijen hebben hem geen goed gedaan. Ik hoop dat hij zich in een week tijd een stuk verbeterd in goede zin. 

kelderfan

Ik heb gesteld, dat er nog wat bij moet komen juist voor 't Vlaamse klassiekers en dat is natuurlijk voor de toekomst, want 't team was juist goed in 't voorjaar en dat is helaas een stuk minder geworden. Dat komt voor een groot deel door het wegvallen van Laporte, het minder rijden van Wout Van Aert en Hagenes, die niet top is. Jorgenson kan niet alles op zijn bordje nemen; zoals Mathieu bij Alpecin. 

BraboCycling
kelderfan
Ik heb gesteld, dat er nog wat bij moet komen juist voor 't Vlaamse klassiekers en dat is natuurlijk...

Maar uiteindelijk in dit soort koersen is het wel man tegen man.
De ploeg moet Wout en Matteo gewoon goed afzetten bij de Taaienberg en volgens mij moeten Vermote, Tosh of Campenaerts dat ook prima kunnen. 

Bij Lidl, Red Bull en INEOS hebben ze ook een breed team, maar uiteindelijk heb je daar ook weinig aan (stuyven, skujins en tarling rijden prima, maar zijn ook weg als de grote tenoren aan gaan). 

Van Baarle valt me wel echt enorm tegen tot dusver. Visma en de renners riepen zelf met 4 man in de finale te willen zitten. Los van dat dat er nu geen waren, waren Benoot en met name Van Baarle totaal onzichtbaar en nooit überhaupt in positie om mee te doen voor een top 10. 

S. Morgenstern

Dat eigenlijk hoeft er niets bij voor het Vlaamse werk, maar moeten die renners gewoon hun niveau halen. 

Zeker omdat je voor de toekomst met Behrens en Brennan nog twee toptalenten hebt rijden.

1 2 ... 39 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.

▼ Ad by Refinery89