Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 39 40 41 42
Poeksel

Brennan krijgt rust vandaag. Daar is vast een goede reden voor, maar wel jammer, want in het nieuwe parcours van de laatste etappe was ie niet kansloos. Ook had hij de puntentrui waarschijnlijk gewonnen.

kelderfan
S. Morgenstern
Dat eigenlijk hoeft er niets bij voor het Vlaamse werk, maar moeten die renners gewoon hun niveau ha...

Maar dan ben je wel een jaar verder; je moet ook kijken naar volgend seizoen om de sponsoren tevreden te houden.

In de toekomst lijkt 't goed te zitten met in iedergeval Brennan, maar er zijn nu te veel renners, die 't laten afweten met de net genoemde Van Baarle aan kop. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
Poeksel
Brennan krijgt rust vandaag. Daar is vast een goede reden voor, maar wel jammer, want in het nieuwe...

Eens dat 't jammer is, dat Brennan mag afstappen. 

S. Morgenstern
kelderfan
Maar dan ben je wel een jaar verder; je moet ook kijken naar volgend seizoen om de sponsoren tevrede...

Kom op, als je als sponsor niet tevreden bent met een klassieke ploeg met Van Aert, Jorgensen en Laporte erin, dan moet je de ploeg van Pogacar of Van der Poel gaan sponsoren.

xistnc

"De ploeg moet Wout en Matteo gewoon goed afzetten bij de Taaienberg en volgens mij moeten Vermote, Tosh of Campenaerts dat ook prima kunnen."

Intrinsiek wel, zou je denken. Maar die renners vallen me niet mee. Als ik ze in een relatief grote koers op de startlijst voor VLAB zie staan, is mijn eerste gedachte altijd dat het waarschijnlijk de bedoeling was (of zou moeten zijn) dat iemand anders zou starten.

Onder de streep komt VLAB nu eigenlijk de twee Van Dijkes tekort. En om nou te zeggen dat die tot dusver datgene bij Bora laten zien waarvoor ze daar gehaald zijn... 

kelderfan
S. Morgenstern
Kom op, als je als sponsor niet tevreden bent met een klassieke ploeg met Van Aert, Jorgensen en Lap...

Dat is voor jou voldoende dus; tot nu valt 't tegen toch en daar zijn sponsoren tevreden mee.

kelderfan

Gelukkig doet Tulett 't meer dan goed met zijn zege in de Settimana en ook Nordhagen mag blij zijn, want hij heeft duidelijk zijn steentje bijgedragen. Maar chapeau naar Ben Tulett. 

skylimit
kelderfan
Eens dat 't jammer is, dat Brennan mag afstappen. 

Visma nu te snel met hun beslissing om een renner in bescherming te nemen gezien de ultrakorte rit van vandaag met winstkansen voor hem. En hij reed ook nog in de puntentrui. Beetje dom management allemaal.

skylimit
xistnc
"De ploeg moet Wout en Matteo gewoon goed afzetten bij de Taaienberg en volgens mij moeten Vermote,...

Ja, dat snap ik ook niet. Ze waren allemaal niet op de afspraak, Affini, Benoot, Vermote, Van der Sande, Van Baarle.

S. Morgenstern
kelderfan
Dat is voor jou voldoende dus; tot nu valt 't tegen toch en daar zijn sponsoren tevreden mee.

Wanneer je als sponsor jezelf wil verbinden met iets wat altijd goed gaat, dan moet je niet bij een wielerploeg zijn.

kelderfan
skylimit
Ja, dat snap ik ook niet. Ze waren allemaal niet op de afspraak, Affini, Benoot, Vermote, Van der Sa...

Precies. Die jongens waren duidelijk niet op de afspraak. Benoot was met Van Aert op hoogte/Teide, dan kun je nog denken, die staan er wel morgen dan; maar Affini, Vermote en Van Der Sande kwamen duidelijk te kort, want ook in de Omloop was 't te matig.

kelderfan
S. Morgenstern
Wanneer je als sponsor jezelf wil verbinden met iets wat altijd goed gaat, dan moet je niet bij een...

Nee 't hoeft niet altijd top te zijn, want 't is sport. Maar meedoen en in de kijker rijden is toch wel 't minste wat je mag verwachten.

Het was nu achter de feiten aanlopen. En de jonkies hebben laten zien, hoe 't moet met o.a. Ben Tulett en Matthew Brennan

Laatst gewijzigd
skylimit
kelderfan
Nee 't hoeft niet altijd top te zijn, want 't is sport. Maar meedoen en in de kijker rijden is toch...

We zijn het er toch over eens dat Van Aert en Jorgenson toppers zijn? Dan mag je toch verwachten dat ze in dit soort koersen zich niet alleen in de kijker rijden, maar ook altijd om de knikkers dienen mee te doen.

Het zal wel met de aanpak en trainingsmethoden te maken hebben, dat de renners van Visma er niet meteen staan en dat het altijd gericht is op doelen later in het seizoen.

S. Morgenstern

Van Aert, Laporte, Jorgensen, Benoot en Van Baarle winnen de afgelopen jaren allemaal in het Vlaamse voorjaar. Volgens mij hebben ze dus gewoon de renners in huis die nodig zijn in deze koersen.

AWestie

Achteraf had Brennan best die 25km kunnen fietsen voor zijn eerste professionele trui 😉

De Ezel van Eindhoven
AWestie
Achteraf had Brennan best die 25km kunnen fietsen voor zijn eerste professionele trui 😉

Inderdaad jammer. Maar hindsight is 20/20

Nijmos
De Ezel van Eindhoven
Inderdaad jammer. Maar hindsight is 20/20

Tja.. of misschien gewoon starten en zien hoe t gaat? Snap sowieso niet waarom hij zo nodig afstapte.. of gaat hij woensdag dwars doen?

S. Morgenstern

Brennan is niet vanochtend uit koers gegaan hè. Lijkt mij net als bijvoorbeeld bij Eekhoff het geval is, dat hij gisteravond reeds thuis was.

AWestie

Ik gein ook maar. Die overtrokken reacties onder het nieuwsbericht vond ik ook echt too much. Een ploeg doet echt niet lichtzinnig over uit koers halen.

skylimit
AWestie
Ik gein ook maar. Die overtrokken reacties onder het nieuwsbericht vond ik ook echt too much. Een pl...

Ehm, Vingegaard even vergeten...

tdola

Pagina 1: van belle morgen wordt jorgenson en brennan kan bij selectie romandie. 

AWestie
skylimit
Ehm, Vingegaard even vergeten...

Inderdaad een vreselijke mispeer, al kan ik wel het verschil begrijpen tussen uit koers halen tijdens koers met alles wat daar gebeurt en uit koers halen buiten koers. Betekent nog niet dat ik daarmee de blunder met Vingegaard goedkeur.

kelderfan

Top dat Kelderman weer dik in orde is. Adam zit er ook weer goed bij.

Cycling

@Kelderfan slecht geslapen vannacht? Op basis van je tekst moet je nog wakker worden

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Top dat Kelderman weer dik in orde is. Adam zit er ook weer goed bij.

Zijn aanval in de eerste ronde was wel wat tragisch. Beetje zoals Frank Schleck vroeger op kousenvoeten weg kan rijden, alleen dan zonder weg te rijden. Maar met de opeenvolging van klimmen kwam Kelderman er wel goed doorheen uiteindelijk. Benieuwd of daar richting Baskenland nog wat bij kan en hij daar wel echt mee kan koersen.

1 2 ... 39 40 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.