Wat een klasbak is die Primoz Roglic toch. Nog steeds grote fan van hem.
Zo jammer dat hij naar Bora is verkast ipv bij VismaLab te blijven ondanks de sterke Vingegaard.
VismLab had met hem erbij als kopman een uitstekende tactiek gehad om Pogacar te tackelen in de TdF.
Yates ook weer op de weg terug net als een goede Kelderman. Dat biedt perspectieven voor de komende koersen.
Kruijswijk is denk ik bezig aan zijn laatste seizoen bij VismaLAB en is vandaag niet gefinisht wat ook de reden mag zijn.
Hij moet niet vallen! Campenaerts is de enige die zich goed heeft laten zien, maar Pedersen op het moment supreme niet kon volgen.
Jorgenson lijkt naar Parijs-Nice toe aan wat rust. Hij had maar 1 wiel hoeven volgen deze koers en dat was van Pedersen.
Duidelijk dat de druk naar de volgende klassiekers zal toenemen.
Goede race vanuit Visma-lab in GW vandaag. Gewoon pech dat je kopman valt.
De verwachting dat ze zomaar meerdere klassiekers winnen is achterhaald, er zijn inmiddels wel 5 teams met een sterk klassieker team en goede sprinters. En die teams doen ook niet onder qua budget.
Hetzelfde voor klassement rijden in rondes van 1-3 weken, daar staan ook altijd 5 goede teams aan de start.
Uiteindelijk zou derde qua WT en Pro overwinningen een voldoende moeten opleveren. Een grote ronde, 2 WT weekjes en 3 WT 1-dag races, zoiets verwacht ik eigelijk van de ploeg voor een ruime voldoende.
Daar zou buiten UAE elke andere ploeg ongeveer meteen voor tekenen denk ik.
Ja vallen is tegenwoordig te vaak spelbreker. Maar ik heb 't over het team voor de Vlaamse klassiekers.
Dan kun je toch moeilijk stellen, dat 't goed gaat. Vandaag was Kooij dik in orde en ook Campenaerts heeft gedaan wat hij kon. Jorgenson kreeg steeds een mannetje in zijn wiel en Benoot probeerde 't wel, maar niet overtuigend. Het resultaat is?
Het is zeker balen voor Kooij, want hij zat toen nog goed in de race. Het is wel afwachten hoe de Kemmel verteerd. Wat dat betreft worden Laporte en Van Aert (wel op zijn niveau natuurlijk) node gemist.
Dat doe ik meestal op de wc :):) Je leest alleen maar wat je wilt lezen en wat jij "zeiken" noemt is gewoon een kritische noot, niet meer en niet minder. Jou valt alleen de negatief kritische noten op, terwijl ik ook zo nu dan positieve noten opteken. Ik snap jullie fans ergens wel en het is niet leuk als je team niet de performance kan leveren zoals verwacht mag worden en ook door de teamleiding vooraf min of meer wordt uitgesproken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.