Wanneer je er een kopman voor de klassiekers bij wil halen, dan is dat een renner die vergelijkbare voorwaarden (financieel en qua zekerheid over het programma) kan stellen als Yates. Ik begrijp niet waarom dat punt aan je voorbij gaat.
Heb ik ergens 't woord kopman laten vallen. Ik heb 't over versterking en de door mij genoemde Mike Teunissen, die niet te halen is voor volgend seizoen, is toch niet vergelijkbaar met het salaris van Simon Yates. Qua programma is natuurlijk een ander verhaal. Stel ik zie Oliver Naesen als een optie. Gaat hij dan Wout Van Aert in de weg lopen. Die kan bijvoorbeeld Kooij ook uitstekend piloteren! Trouwens hopelijk blijft Kooij, want die zou ook in dat plaatje vallen.
Jij koppelt het aan het uitblijven van resultaat in de klassiekers dit seizoen. Daarom moest er iemand bij. Dat moet dan dus iemand zijn die resultaat kan rijden.
Wanneer je iemand als Teunissen genoeg vindt, dan moet je je wens om er iemand bij te halen niet koppelen aan tegenvallende resultaten van de kopmannen.
Misschien tactisch niet goed, maar zij gingen voor Wout Van Aert, die toch weer een stap heeft gemaakt. Met het oog op de RVV en P-R maakt dat mij blij. Ook Van Baarle heeft mij toch positief verrast.
Van Aert kan richting Roubaix zeker met vertrouwen vertrekken. Ik zie hem daar wellicht meedoen voor de winst. Vlaanderen is hij kansloos, dat is vandaag nog maar eens bevestigd. Hij mist de explosiviteit om daar op de klimmen mee te zijn met de besten.
Van Baarle vond ik redelijk flets. Weinig overtuigends gezien van hem, behalve op één kasseistrook in het laatste uur. Verwacht dat jij er in Roubaix wel weer staat, maar zondag gaat ook hij niet met de besten mee kunnen.
Natuurlijk gaat 't om te winnen, maar gezien de vorige twee klassiekers is dit toch een geweldige show geworden in positieve zin. Ik zie liever een team tenonder gaan in de strijd, dan achter de feiten aan te lopen. Maar Wout neemt zijn verantwoordelijkheid. Hij had 't zeker moeten afmaken.
Fijn en eerlijk interview van Jorgensen. Degene in de team car niet meer opstellen dit jaar, heeft nul tactisch verstand.
Valt me ook tegen van Wout dat hij het zo wou spelen. Dat had hij vorig jaar anders gedaan, blijkbaar toch mentaal last van de druk of zo.
Maar god wat reden ze mooi en sterk tot die laatste 5km fouten. Ik heb ervan genoten.
Ja Pogacar en Van der Poel lijken op dit moment zeker een stuk verder, maar vandaag kon hij zeker wedijveren met Pedersen.
Maar Van Baarle flets, die heeft tenminste meegedaan met de forcing. De enige die vandaag tegenviel was Van Der Sande, want Hagenes en Affini hebben hun werk goed gedaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.