Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 55 56 57 58
kelderfan

Over verjonging gesproken Petro Mattio doet ook mee met de Classic Grand Besancon Doubs en de Tour de Jura Cycliste. Maar gaat hij iemand vervangen of komt de jeugdploeg met een eigen team over de brug?

S. Morgenstern

Ze rijden daar toch gewoon met een combi ploeg? Stonden al beloften renners op de lijst en deze jongen deed ook al eerder mee bij de profs. Of, wat is nu precies de vraag?

kelderfan

Ja, dat zie je goed.  Maar klik is op mattio , misschien gaat dan een lampje branden. 

Cycling

@Kelderfan door het wegvallen van Uijtebroeks, Campenaerts en zingle veranderen de selecties. Gewoon de definitieve selecties even afwachten 

Laatst gewijzigd
Yeez

Uijtdebroeks rijdt. Selecties zijn al bekend

S. Morgenstern
kelderfan
Ja, dat zie je goed.  Maar klik is op mattio , misschien gaat dan een lampje branden. 

Haha 'klik is op mattio'

Je doet wel goed je best om duidelijk te zijn hè 

YogiBear

Hagenes geblesseerd? Visma start volgens eigen communicatie maar met zes in de Brabantse Pijl.

kelderfan
S. Morgenstern
Haha 'klik is op mattio' Je doet wel goed je best om duidelijk te zijn hè 

Ja, jekunt ook zelf eens kijken; oh, ja en dan wel bij PCS natuurlijk.

kelderfan
YogiBear
Hagenes geblesseerd? Visma start volgens eigen communicatie maar met zes in de Brabantse Pijl.

Volgens PCS en Firstcycling wel met 7 renners met vinkje. Ik denk een klein fuitje op de eigen site.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Ja, jekunt ook zelf eens kijken; oh, ja en dan wel bij PCS natuurlijk.

Oh op PCS op Mattio klikken. Had ik kunnen weten natuurlijk.

Gedaan! Doet mee aan twee van die Franse koersen volgens PCS. Welke vraag moet dit bij mij oproepen?

AWestie
kelderfan
Volgens PCS en Firstcycling wel met 7 renners met vinkje. Ik denk een klein fuitje op de eigen site.

Klopt niet. Overal nu zes namen.

kelderfan
S. Morgenstern
Oh op PCS op Mattio klikken. Had ik kunnen weten natuurlijk. Gedaan! Doet mee aan twee van die Frans...

Op 't moment van de vraag stond Mattio alleen opgesteld bij 't opleidingsteam, maar dat is hersteld en dus gewoon bij 't herenelftal. Dus PCS is ook wel een voorbarig of klein foutje; maar eens kijken of 't team zijn foutje heeft hersteld. Vandaar mijn achterhaalde vraag dus.

YogiBear
kelderfan

Wel interessant dat jij denkt dat de eigen website, socials en communicatie er naast zitten. Bijna altijd zitten pc's en firstcycling ernaast die hun startlijsten grotendeels moeten gokken op basis van wat organisaties en ploegen delen. Zij zijn dus altijd een afgeleide bron.

kelderfan

Nu even de Brabantse Peil, die weer eens op de agenda is gezet met Wout en Tiesj Benoot voor de broodnodige zege.

kelderfan
YogiBear
Wel interessant dat jij denkt dat de eigen website, socials en communicatie er naast zitten. Bijna a...

Dus jij zegt nu, dat 't niet gebeurd, maar ook op blz. 1 stonder er 7 renners gemeld. Dat Hagenes kennelijk niet fit is, kan gebeuren toch.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Mag toch niet als een verrassing komen dat ook blz. 1 gewoon op basis is van wat ploegen, renners en orgaisaties delen.

Yeez

Jep. Voorlopige startlijsten of quotes van renners zelf en later met vinkje als ze definitief zijn vanuit de ploeg (en eventueel aangepast). niks via firstcycling of pcs (tenzij dus een bron)

Cycling

Visma-LaB reed zo te zien in Besancon voor Uijtebroeks en Nordhagen. Uijtebroeks niet goed genoeg en volgens mij viel Nordhagen in de finishklim. Loe van Belle ook sterk gereden in de aanval 

Laatst gewijzigd
AWestie

2025...het jaar waar Wout niet meer op zijn sprint kan vertrouwen 

kelderfan

Shit weer niet met Wout op 2e. plek in de Brabantse pijl; anderzijds een leuke en prima Wout Van Aert gezien, die er een leuke 1/2 met Remco van maakt. Tiesj Benoot ook goed met een goede beurt om Wout in stelling te brengen. 

Bij de dames ook Marianne Vos op de 2e. plek.

kelderfan

Het is toch jammer, dat 't team die Tibor Del Grosso niet heeft kunnen binnenhalen.

Yeez

Berekoers gereden, maar zat er in de laatste ronde aardig doorheen en nam de laatste 2 km niet meer over. Zijn toch al mindere sprint kwam er nu helemaal niet meer uit... 

De Ezel van Eindhoven

Je verwachtte het eigenlijk al. Wout moet tegenwoordig solo aankomen als hij aanspraak wil maken op de overwinning. Lijkt alsof hij alleen heeft getraind op lange klimmen, klassement in de Giro als doel misschien? Of gewoon een lichaam dat de sprint kracht niet meer aankan.

Wel sterk gereden, misschien iets teveel kopwerk gedaan...

Ook jammer dat Nordhagen(?) de berm in kukelde in de finale van Doubs.

Yeez

Hij geeft zelf aan dat er niet anders getraind is.

nordhagen volgens de ploeg lek op de slotklim

Laatst gewijzigd
1 2 ... 55 56 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.