Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 62 63 64 65 »
Glorious

Kooij een giga contract geven lijkt mij extreem belangrijk, al zou het lastig worden. Tevens de Britten bij Visma. Een gozer halen voor de Ardennen en Lipowitz halen voor de bergen en klaar. Vd Poel en Pogacar domineren en dat zal nog wel even zo blijven. Vandaag was het weer voorspelbaar en helemaal niks. Maar ik blijf fan hoor!

AWestie

Dan heb je het in ieder geval nog geprobeerd, toch? En ik gebruik de Ineos aanval als voorbeeld hè, ik zeg niet dat het per definitie een goed idee was. Misschien is het vooral frustratie over een dodelijk saaie koers, maar ik kan er gewoon niet bij dat men zich zo makkelijk neerlegt bij een ereplaats. Zeker met drie gelijkwaardige jongens voorin kan je gokken en spelen. Boeit vrij weinig dat er nu iemand 13e, p20 of p30 eindigt toch?

S. Morgenstern

Ik ben het volledig met je eens dat je als ploeg gewoon zoiets moet proberen. Benoot en Valter hebben in sowieso niets te ontdekken bij volgen tot ze zien wat dat waard is, want zij weten al wat dat maximaal waard is. Tulett is nog een ander verhaal.

Maar zo'n poging kan alleen bestaan bij de gratie van zijn kansloosheid.

S. Morgenstern
Glorious
Kooij een giga contract geven lijkt mij extreem belangrijk, al zou het lastig worden. Tevens de Brit...

Kooij een gigacontract, Lipowitz (één van de talentvolste klimmers van het peloton) wegkapen bij een ploeg die miljoenen uit geeft om juist datzelfde te doen en nog een gozer voor de Ardennen. Waar zou dat geld vandaan moeten komen?

kelderfan

Bij de dames 't zelfde verhaal want Ferrant-Prevot brengt 't Team thuis met een 12e. stek en ook Bunel heeft wel laten zien, maar komt niet verder dan de 22e. stek.

Glorious
S. Morgenstern
Kooij een gigacontract, Lipowitz (één van de talentvolste klimmers van het peloton) wegkapen bij een...

Geen idee, wensdenken. Ik zou nu zeggen, komop rabo!

kelderfan
Glorious
Kooij een giga contract geven lijkt mij extreem belangrijk, al zou het lastig worden. Tevens de Brit...

Op basis waarvan eigenlijk?

Glorious
kelderfan
Op basis waarvan eigenlijk?

Kwaliteit en dat je mee kunt blijven doen met de beste teams. Geld is misschien het probleem. 

BraboCycling

Oh ja @kelderfan, je favoriet Vauquelin was 50e vandaag. Die zou het team in deze wedstrijden (AGR/LBL zijn beide een stuk belangrijker voor de ploeg dan WP) ook echt geen stap verder brengen 

BraboCycling
Glorious

Lipowitz kan bij RB meer kansen en (veel) meer geld krijgen. Die zal helaas dus niet gaan komen verwacht ik. 
Voor de rest eens, Kooij is een must maar heel lastig, de Britten moet je sowieso verlengen 

1 2 ... 62 63 64 65 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.