Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 64 65 66 67 »
Dave87
skylimit
Met uitzondering van Brennan is de line-up voor de Tour van Romandie wel heel matig van Visma. Uijte...

Nordhagen zie ik er op dit parcours mss wel een hoge top 10 uitslepen. 

Is een heel jong ventje nog. Logisch dat hij niet overal op topniveau kan presteren.

Poeksel

Ik neem aan dat oorzaak en gevolg in de laatste alinea van Skylimit omgedraaid zijn: vanwege Kooij trekt de ploeg zich terug.

Laatst gewijzigd
luca77

Gloag heeft dit jaar nog niet laten zien dat hij mee móét naar een ronde als dit. Bovendien te labiel. 

Verder eens met het bovenstaande. Een erg matige selectie. Zeker voor een zelfbenoemd topteam. Maar ik laat me graag verrassen door een aanvalslustig jong team!

T80JZ

La Gazzetta dello Sport noemt Piganzoli 'één van de interessantste Italiaanse talenten' en een transfer naar de WorldTour in 2026 lijkt een zekerheid. 'Visma | Lease a Bike staat op pole position', zo wordt er geschreven. 

Gazzetta: 'Italiaans klimtalent van ploeg Contador moet nieuwe versterking Visma | Lease a Bike worden' | Indeleiderstrui.nl

AWestie
skylimit
Met uitzondering van Brennan is de line-up voor de Tour van Romandie wel heel matig van Visma. Uijte...

Van de gehele startlijst vind ik dat TVL nog een van de leukste teams heeft, verder vooral bij elkaar geraapte zooitjes. Zelfs UAE komt er bekaaid vanaf ;) En dan nog, het is Romandie...

Volgens mij loopt Olav effectief maar twee koersdagen mis door zijn val. Als hij nou geen drol had gedaan dit voorjaar had ik me nog zorgen gemaakt over of hij genoeg gekoerst heeft. Het is vooral de vraag of hij genoeg getraind heeft.

T80JZ

Eens met Poeksel Skylimit. De ploeg had liever ook een andere voorbereiding van Kooij op de Giro gehad maar door zijn sleutelbeenbreuk is het niet anders. 

Brennan waarschijnlijk niet alleen naar Romandië voor die paar sprinterskansen maar ook om kilometers te maken en sterker te worden op een heuvelachtig parcours. Ook voor de andere jongeren is het goed voor hun ontwikkeling. En dat het dan geen sterke ploeg is kan mij echt niet interesseren. We hebben het over Romandië niet over de Giro of de Tour. 

Laatst gewijzigd
WoutvoorGoud

Het rijden van Davide Piganzoli in Tour of the Alps viel me al op. Reed goede uitslagen in de bergen. Ook Paul Seixas reed zich in de kijker.

Dave87
T80JZ
La Gazzetta dello Sport noemt Piganzoli 'één van de interessantste Italiaanse talenten' en een trans...

Toffe renner en niet 1 waar je snel gedoe mee krijgt omdat hij perse naar de Tour wil.

kelderfan
WoutvoorGoud
Het rijden van Davide Piganzoli in Tour of the Alps viel me al op. Reed goede uitslagen in de bergen...

Die jongen viel al op in de Tour de L'Avenir 2022 met o.a. Uytdebroeks, Van Belle en Staune-Mittet. Ook Mathias Vacek en nog een paar renners, die inmiddels hun plek hebben gevonden bij een WT-ploeg.

Hij is zeker welkom, want een klimmertje kan de ploeg best gebruiken. 

AWestie

Voor je het weet gaat Cen met Piganzoli aan de haal

skylimit

Piganzoli reed vorig jaar al goede uitslagen. Seixas is een ander groot talent, maar of dat haalbaar is voor Visma en/of ze daar interesse in zouden hebben is nog een vraag.

Romandie is wel iets meer dan een heuvelachtig parkoers dit jaar, een echte "makkelijke" sprintersetappe is er niet bij.

De Giro gaat een lastig verhaal worden voor Kooij met al dat vele klimwerk en maar een paar echte sprintkansen, etappe 4 - 6 - 12 en dan aan het eind 18 (misschien) en 21, als hij dan nog in koers is.

AWestie

Verwacht je dat hij het eind niet haalt of spreekt daar de twijfel die bij iedere sprinter hoort of die zijn lijf wel over de bergen krijgt, @skylimit?

skylimit
AWestie
Verwacht je dat hij het eind niet haalt of spreekt daar de twijfel die bij iedere sprinter hoort of...

Ik weet niet of de doelstelling van Visma is met de Kooij de Giro uit te rijden of dat de focus zal liggen op 1-2 sprintsuccessen in het begin  en daarna na bijvoorbeeld 2 weken uit koers te laten stappen en zich richten op andere doelen later.

T80JZ

Ik ga ervan uit dat Kooij de Giro uit wil rijden. Daar kan hij alleen maar sterker van worden. 

kelderfan
AWestie
Voor je het weet gaat Cen met Piganzoli aan de haal

Ha, ha Cen hebben wij nog niet in de collectie. Davide is dan ook nieuw.

T80JZ

Zoals verwacht. Cian nog niet klaar voor Romandië. En niet uit de ploeg gelaten om plaats te maken voor McLay zoals iemand hier dacht. En dat was niet Cen. 

Laatst gewijzigd
WoutvoorGoud

Matthew Brennan keurig 15e in de proloog van Ronde van Romandie, op 7 seconden. Nordhagen ook prima gereden, 43e op 13 seconden van verassende winnaar Sam Watson van Ineos.

Bij In de Leiderstrui werd Ivo Oliveira van UAE al als winnaar aangekondigd. Maar op het laatst ging de jonge Brit met 28 honderste er onderdoor.

Vermote belandde in de hekken en kon nog wel de finish halen.

Laatst gewijzigd
kelderfan
WoutvoorGoud
Matthew Brennan keurig 15e in de proloog van Ronde van Romandie, op 7 seconden. Nordhagen ook prima...

Matthew Brennan wordt 15e. in de proloog volgens Tissot en PCS. Nordhagen wordt uiteindelijk 43e. in de proloog.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Trouwens Jed Smithson wordt vandaag keurig 2e. in de Tour de Bretagne.

T80JZ

124 Thomas Gloag Team Visma | Lease a Bike + 29

Doet Gloag toch mee? Uit de rituitslag van Romandië vandaag. 

WoutvoorGoud
kelderfan
Trouwens Jed Smithson wordt vandaag keurig 2e. in de Tour de Bretagne.

Keurig van Jed Smithson. De plaatsen van Brennan en Nordhagen zijn later bijgesteld. Ze hadden wat renners gemist. Loe van Belle stond eerst ook niet in de uitslag. Later toegevoegd met 105e plaats op 22 seconden.

WoutvoorGoud
T80JZ
124 Thomas Gloag Team Visma | Lease a Bike + 29   Doet Gloag toch mee? Uit de rituitslag van Romand...

Thomas Gloag is niet gestart. Tijmen Graat eindigde als 124e op 29 seconden. Foutieve melding in uitslag van Wielerflits.

1 2 ... 64 65 66 67 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.