Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 67 68 69 70
AWestie

Knowhow is ook wel ingekocht bij Redbull hoor, alleen de structuur werkt niet. Zoals Cruijff ooit zei over het winnen van een zak geld.

kwestie van jaren voordat die een stabiele factor zijn bovenin.

pirazzi

Wout van Aert is/was nog niet in topvorm, daarom reed hij Luik - Bastenaken - Luik niet?

Te hopen valt dat hij in de Giro wel topvorm heeft.

Laatst gewijzigd
WoutvoorGoud

Mee eens. Excuses gelden niet. De ploeg heeft niet het beoogde niveau gehaald. Niet qua resultaten en ook niet qua attractief rijden.

skylimit
pirazzi
Wout van Aert is/was nog niet in topvorm, daarom reed hij Luik - Bastenaken - Luik niet? Te hopen va...

WVA heeft alleen in 2022 LBL gereden, dus het zal de jaren erna niet in zijn programma gepast hebben vanwege geplande trainingsstages en rust in voorbereiding op o.a. de grote rondes.

pirazzi

Oké 2022 was ook wel een topjaar voor hem (WVA) met o.a. de groene trui in de Tour de France.

Nijmos
skylimit
M.b.t. de Giro staan de 8 al bekende namen op de startlijst. Benieuwd waartoe Yates in staat zal zij...

Top 5 lijkt me een realistische ambitie.

pirazzi

Volgens PCS haalt Simon Yates top 4 in de Giro. Want er zit een stijgende lijn in zijn resultaten wat betreft het algemeen klassement: 14e in Tirreno-Adriatico, 9e in Volta Cyclista a Catalunya.

AWestie
pirazzi
Volgens PCS haalt Simon Yates top 4 in de Giro. Want er zit een stijgende lijn in zijn resultaten wa...

Waar lees je dat dan?

BraboCycling
Nijmos
Top 5 lijkt me een realistische ambitie.

Ik denk niet dat dat gaat lukken met Roglic, Ayuso, A. Yates, Del Toro, Carapaz, Tiberi, Bernal, Landa en Ciccone aan de start. 
En onze Yates heeft weinig tot geen ondersteuning bij zich. Alleen Kelderman (die altijd net niet is en bij de laatste 15 er nooit bij zit) en Kruijswijk (die wel klaar is inmiddels).

Beter gaan ze proberen om een rit of 4-5 te winnen 

Jandepandaman

Top 5 lijkt me ook rijkelijk hoog gegrepen. Top 10 echter zou gewoon moeten kunnen waarbij een meevaller natuurlijk zomaar kan gebeuren. In het lijstje van Brabo staan al paar vrij labiele renners, knechten en renners die zomaar door de mand kunnen vallen. 

Poeksel

Top vijf voor Van Aert dan?

kelderfan
BraboCycling
Ik denk niet dat dat gaat lukken met Roglic, Ayuso, A. Yates, Del Toro, Carapaz, Tiberi, Bernal, Lan...

Dat is toch gewoon 't doel om een aantal ritten te winnen en met Kelderman heeft Simon een betrouwbare en goede luitenant; dus een klassement is echt wel aan de orde.

Kooij komt terug van een blessure en 't is niet evident, dat hij er meteen staat.

kelderfan
Poeksel
Top vijf voor Van Aert dan?

Ja, dat zit er dik in.

kelderfan

Hoe zit 't met Bart Lemmen en Steven Kruijswijk, want die moeten toch ook aan de bak.

S. Morgenstern

Lemmen en Kruijswijk zijn toch met Yates op hoogtestage sinds Catalonië? Dat is de standaard voorbereiding op de Giro bij deze ploeg. Kelderman week daar vanaf, wellicht omdat hij ook nog een koers voor eigen kansen wilde rijden en Baskenland daarvoor over bleef.

Laatst gewijzigd
skylimit
kelderfan
Dat is toch gewoon 't doel om een aantal ritten te winnen en met Kelderman heeft Simon een betrouwba...

Kelderman een betrouwbare luitenant ? of betrouwbaarder dan Kruijswijk ? Het is alweer even geleden dat Kelderman gevallen is, dus dan kan het zomaar weer gebeuren in een grote hectische ronde (hopelijk niet). Kruijswijk kan/kon vaak langer mee in zware bergetappes, met Lemmen is het afwachten net als met WVA. Als WVA voor etappe-succes gaat en daar heel veel energie in zal steken, dan zal zijn eventuele hulp aan Yates vroeg opgebrand kunnen zijn.

skylimit
kelderfan
Ja, dat zit er dik in.

In bepaalde etappes wel, voor het eindklassement wishful thinking!

kelderfan
skylimit
Kelderman een betrouwbare luitenant ? of betrouwbaarder dan Kruijswijk ? Het is alweer even geleden...

Ja vorig jaar in de TdF heeft hij ondanks zijn valdicipline meer dan goed geacteerd. En ja Steven Kruijswijk doet 't nog steeds redelijk goed.

Bovendien lees je dat hij op hoogte heeeft getraind. Dus 't team heeft nog steeds vertrouwen in die jongens.

kelderfan
skylimit
In bepaalde etappes wel, voor het eindklassement wishful thinking!

Wishful blijft 't altijd, dat zie je nu in Romandie, waar Nordhagen en Graat 't zouden moeten doen, maar dat moet helaas nog even wachten.

kelderfan
S. Morgenstern
Lemmen en Kruijswijk zijn toch met Yates op hoogtestage sinds Catalonië? Dat is de standaard voorber...

Ja dat weet ik ook, maar dat is niet mijn vraag. Want wat kunnen wij verwachten van Lemmen en Kruijswijk in de ondersteuning of is dat ook wishful.

skylimit
kelderfan
Wishful blijft 't altijd, dat zie je nu in Romandie, waar Nordhagen en Graat 't zouden moeten doen,...

Van Graat en Nordhagen heb/had ik sowieso geen verwachtingen. Denk ook niet dat ze morgen in de bergetappe vooraan kunnen/gaan eindigen. Vandaag misschien nog een kansje voor Brennan.

S. Morgenstern
kelderfan
Ja dat weet ik ook, maar dat is niet mijn vraag. Want wat kunnen wij verwachten van Lemmen en Kruijs...

Lemmen en Kruijswijk zijn degelijke middenvelders, kunnen in de vlakke ritten controleren voor Kooij, in de heuvels voor Van Aert en in bergritten Yates bijstaan tot er geschift wordt door een ploeg. Ik zou daar niet meer van verwachten.

Hooguit hopen dat Lemmen met zijn eerste hoogtestage een flinke stap vooruit zet in vergelijking met de Tour of dat Kruijswijk per ongeluk in de slotweek in een matige kopgroep beland die voor de rit mag rijden. Dat hij dan als de Hondo van dienst een talentvolle debuterende Alexander mag lossen (om alsnog te verliezen van één of andere Fransman). Passend Giro afscheid.

kelderfan
S. Morgenstern
Lemmen en Kruijswijk zijn degelijke middenvelders, kunnen in de vlakke ritten controleren voor Kooij...

He dat is voor mij nieuw, dat Kruissie afscheid na de Giro neemt of gaat hij ook richting Decathlon.

Ja Lemmen is nog open vraag. Gaat hij nog stappen zetten.

S. Morgenstern

Of hij plakt er nog een jaartje aan vast.

Lemmen met het niveau van afgelopen Tour is ook al een prima knecht in zo'n selectie. Kruijswijk met het niveau van afgelopen Vuelta ook. Maar goed dat wist je eigenlijk al.

kelderfan
S. Morgenstern
Of hij plakt er nog een jaartje aan vast. Lemmen met het niveau van afgelopen Tour is ook al een pri...

Ik hoop dat Kruijswijk nog een jaar eraan vastkoppelt, want 't is niet verkeerd om zo'n rol als Vermote te hebben bij de klimmers, want 't gebeurt te vaak, dat een klimmer afhaakt. Ik volg de Romandie niet alleen om een sprinter te bewonderen.

Trouwens is 't al een feit, dat Kooij gaat starten in de Giro, want PCS geeft 'm nog steeds als geblesseerd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 67 68 69 70

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.