Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 67 68 69 70 »
S. Morgenstern

Want jij zou Romandie liever volgen om Kruijswijk te bewonderen?

PCS is natuurlijk de bron der bronnen, maar zoals jij ook hebt gelezen zit Kooij alweer een tijdje op de fiets en was hij op trainingskamp met Affini, McLay en Brennan.

kelderfan
S. Morgenstern
Want jij zou Romandie liever volgen om Kruijswijk te bewonderen? PCS is natuurlijk de bron der bronn...

Zeker weten, want Vermote en Van Belle zijn niet te bewonderen en dat zou voor Brennan toch leuk zijn, want nu mag Menno 't opknappen.

S. Morgenstern

Vermote en Van Belle hebben met EF en Picnic tot de klim achter die sterke kopgroep aan gereden. Graat vervolgens met Bahrein en Picnic achter een sterke Kung. Nee, inderdaad Huising moet het allemaal alleen doen.

kelderfan

Helaas komt Brennan niet aan sprinten toe en dat ligt niet aan Nordhagen, Graat en Huising, want die hebben hun longen eruit gereden en dank je wel zegt UAE.

kelderfan
S. Morgenstern
Vermote en Van Belle hebben met EF en Picnic tot de klim achter die sterke kopgroep aan gereden. Gra...

Heb je wel gekeken want naar de laatste klim heb ik Van Belle en Vermote niet gezien en enige die in beeld is geweest, is ja Menno Huising. Die 't kopwerk heeft gedaan en daarna heeft Tijmen Graat 't laatste stuk op de berg de achtervolging gedaan.

AWestie

Omdat je ook niet moet verwachten dat de eerste twee achtervolgers van dienst van de dag op de laatste klim er bij zitten, slimmerik

Dave87

Vauquelin heeft een aanbieding liggen van TVL.

Bernal zou ik persoonlijk ook tof vinden. Was een jaar geleden ook een gerucht over. 

AWestie
Dave87
Vauquelin heeft een aanbieding liggen van TVL. Bernal zou ik persoonlijk ook tof vinden. Was een jaa...

Waar lees je het eerste?

S. Morgenstern
kelderfan
Heb je wel gekeken want naar de laatste klim heb ik Van Belle en Vermote niet gezien en enige die in...

Ik begrijp dit niet. Je hebt dus alleen het eind gekeken. Waarom ben je dan niet benieuwd wat er daarvoor is gebeurd? En waarom neem je anderen de maat over een deel van de koers dat je zelf niet hebt gezien?

Dave87
AWestie
Waar lees je het eerste?

Benson 

S. Morgenstern

Vauquelin was afgelopen Waalse Pijl na Mauro Smidt de zwaarste uit de toptien. Best een interessant gegeven richting mogelijkheden in andere koersen.

1 2 ... 67 68 69 70 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.