Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 75 76 77 78 »
S. Morgenstern

Goed punt met betrekking tot Jorgenson inderdaad en de vraag wat de invloed gaat zijn van een eventuele Giro deelname. Lijkt mij in dat geval niet dat hij klassiekers gaat rijden.

Dave87

Interessant in het artikel op HLN dat Kooij nog niet zou hebben getekend bij DAT. 

zou er nog een kleine kans zijn? Bij TVL is er qua aantallen ook plek voor een lead out (Hoole en Bol) en er blijven en komen wat Nederlanders.

skylimit

Met Kielich haal je juist toch een soort semi-sprinter binnen, vergelijkbaar met Zingle.

baukeingeel
S. Morgenstern
Lijkt qua ingaande en uitgaande renners inderdaad nog wel ruimte te zijn. Ik zou de verlenging van K...

Opzich heb je een punt met dat er een verschil zit tussen ruimte qua plekken en qua geld. Ik had het meer over het geld, omdat ik denk dat Visma qua plekken wel goed zit. Kooij, Benoot, Van Baarle, Valter, mogelijk Gloag, mogelijk Kruijswijk en drie redelijk inwisselbare krachten in Vermote, Van der Sande en McLay, hebben allemaal aflopend contract en er lijken geen jongens uit het Dev team te komen voor volgend jaar. Dus bij overschot aan plek, reken ik het blijven van Kelderman voor waarschijnlijk minder salaris als extra plek in budget voor een wat grotere aankoop

S. Morgenstern

Ik heb het ook over geld. Jorgenson, Tulett en Brennan gaan allemaal meer verdienen dan ze nu doen.

AWestie

Vooral Matteo, die gaat gewoon een volledig kopmansalaris krijgen.

Leuk dat er een hoop gebeurt rondom het team. Als ik de geruchten zo lees gaat er natuurlijk wat leuk volk weg maar krijgen we ook verrassingen terug. Het is nog niet dat we echt terugvallen voorlopig in potentiële kwaliteit.

S. Morgenstern

Kooij is wel wereldtop in zijn discipline, met potentie voor de klassiekers. Ik zie ze dat voorlopig kwalitatief niet gelijkwaardig invullen met de inkomende renners. Maar goed, wanneer er intern iemand veel harder doorbreekt dan verwacht, zit die 'vervanging' waarschijnlijk daar.

Dave87
baukeingeel
Opzich heb je een punt met dat er een verschil zit tussen ruimte qua plekken en qua geld. Ik had het...

Ik zie Mattio wel doorstromen uit het Dev team.

Yeez

@awestie ik zie niet in hoe het wegvallen van Kooij Benoot en Van Baarle (die volgens benson de ploeg gaat verlaten) en de inkomende transfers van kielich covi piganzoli en evt. Segaert een vooruitgang kan worden genoemd

AWestie
Yeez
@awestie ik zie niet in hoe het wegvallen van Kooij Benoot en Van Baarle (die volgens benson de ploe...

Ik zeg ook niet dat we vooruitgang boeken. Zeker Kooij is een pijnlijk verlies, die is in dit peloton bijna onvervangbaar, behalve door Brennan ;)

De mogelijke namen die komen vind ik dan juist weer interessant, al kan de ploeg zich ook weer niet te veel tussenjaren veroorloven als het gaat om reageren op verlies van kopmannen.

BraboCycling

Covi zou ik echt een onbegrijpelijke aanwinst vinden. Presteert alleen op pro niveau, nooit op WT niveau. 

In Mattio van dev team zie ik ook niet zoveel overigens en ik denk dat je met Huising Graat Nordhagen Cian al veel talenten hebt met vergelijkbare profielen die een stap verder zijn / kunnen zetten in hun carrière 

Yeez

@awestie dat dus. Voldoende renners met marge, maar dat zou betekenen dat jongens als nordhagen en brennan (zelfs behrens en volgend jaar eventueel piganzoli) al de stap naar kopman moeten maken, anders leun je de komende jaren enkel op vingegaard en v aert als afmakers (eventueel een goede laporte)

S. Morgenstern

Jorgenson en Brennan winnen nu al in de WT. Volgens mij zijn dat volgend jaar naast Van Aert en Vingegaard gewoon de kopmannen binnen de selectie. Daarachter nog renners als Laporte, Yates, Tulett en Nordhagen.

S. Morgenstern

Covi vind ik ook niet zo'n boeiende versterking (hoewel de uitslagen van een knecht weinig zeggen). Hij begon heel aardig de eerste jaren na zijn overstap naar de profs, oa met ritwinst in de Giro, maar daarna ogenschijnlijk wat uitgeblust. Wellicht mede veroorzaakt doordat zijn programma die eerste jaren weinig uitgebalanceerd was (70 en 78 koersdagen voor een renner van begin twintig lijkt mij wat overdreven).

Desondanks zou je in hem wel een degelijke middenvelder voor WT-rondes kunnen zien. Aangezien ze daar Benoot en Van Baarle lijken te verliezen en er verder niet overdreven veel ervaring zit bij dat type renner in de selectie. Een renner die je zonder problemen toe kunt voegen aan een selectie voor de Giro of Vuelta, die daar voor verschillende kopmannen van waarde kan zijn.

kelderfan
kelderfan
Yeez
@awestie ik zie niet in hoe het wegvallen van Kooij Benoot en Van Baarle (die volgens benson de ploe...

Precies, want  't wegvallen van Kooij, Benoot en Van Baarle vang je niet zomaar op. En leuk dat je de naam van Segaert toch nog laat vallen.

1 2 ... 75 76 77 78 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.