Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 98 99 100 101
Rawolf

Mooi gereden van jumbo vandaag. Tulett die mindere goden volgt. Jorgenson aanval. Vingegaard aanval. 

Prima dagje. 

kelderfan

Op 't eerste gezicht. Neem Tulett mee naar de TdF. Die kan veel nuttig werk opknappen; zoals vandaag.

De Ezel van Eindhoven

Prachtig gereden van Vingegaard, Tullett en Jorgensen vandaag. Als Kuss het deze week weer niet kan laten zien, zou ik hem vervangen door Ben Tullett. 

Ik hoop natuurlijk dat Seppie het straks in de bergen weer als vanouds uit elkaar trekt, maar dat is alweer even geleden...

mitchel_91

Een Tullet zoals in de Waalse klassiekers en vandaag, lijkt met toch echt van grote waarde in de tour ploeg.

Zoals ik eerder opperde had ik hem graag in de plaats van Laporte gezet. Maar met Affini heb je wel iemand met meer beulswerk op het vlakke en breng je het team meer in balans. 

Het deed me later denken aan het thuis laten van Tiesj Benoot. Komt dicht in de buurt van het profiel van Tullet. Echter neemt Tiesj een enorme bal met ervaring mee. Daarintegen is Tullet wat explosiever, gaat Tiesj de ploeg verlaten en lijkt het parcours wat meer bij Tullet te passen. 

Denken jullie dat Tiesj Benoot onomstreden is? 

tdola

Denk benoot en kuss onomstreden.

Tulett zal wel reserve zijn mochten 1 vd renners t alsnog niet halen.

Maar laat tulett lekker belangrijk zijn in de vuelta. Wellicht komt zijn kans in de tour in 2026. Heeft nu ook pas 1 grote ronde gereden ooit.

S. Morgenstern

De Tour de France selectie wordt niet aangepast op basis van een rit in de Dauphine.

Rawolf

Benoot vind ik echt al jaren de meest onderschatte renner in de tourploeg. Dit parcours ligt m juist prima. Veel heuvelwerk.

Benoot is allround, ervaren en enorm betrouwbaar. Kan lang mee bergop en heeft veel meer body dan andere klimmers die zo ver reiken, kan zo veel bijdrage op t vlakke. 

Een goede Tulett klimt iets beter als Benoot. Maar Tulett is daarin ook zeer wisselvallig. Heeft sinds 2022 geen grote ronde gereden. Laat die eerst maar is de Vuelta of Giro doen. 

Yeez

@rawolf ik kan het mis hebben, maar was jij juist niet degene die al jaren aan de stoelpoten van Benoot aan het zagen was mbt zijn rijden in de Dauphine en Tour?

kelderfan
Rawolf
Benoot vind ik echt al jaren de meest onderschatte renner in de tourploeg. Dit parcours ligt m juist...

Eens dat Tiesj Benoot een betrouwbare knecht is voor de grote rondes. Ook in 't Vlaamse/Waalse is hij altijd paraat en doet mee in de finale. Hij zal zeker worden gemist.

kelderfan

Vandaag weer saaie rit maar de gele bijtjes zijn bij de les. Dat is goed om te zien.

Rawolf
Yeez
@rawolf ik kan het mis hebben, maar was jij juist niet degene die al jaren aan de stoelpoten van Ben...

dat denk ik niet. maar de wielerflitsforum zoekfunctie werkt te belabberd om iets van mijn eerdere uitspraken terug te vinden. Of jij moet meer geluk hebben :) 

Yeez

Ik geloof je op je blauwe ogen ;)

AWestie
Yeez
Ik geloof je op je blauwe ogen ;)

Iets in mij zegt Xistnc, maar das compleet ongefundeerd 

Yeez

Zou ook nog kunnen. 

edit: @xistnc was inderdaad van de anti-benoot campagne in 2023 ;)

Laatst gewijzigd
xistnc

Dat beperkt zich niet tot 2023 ;)

AWestie
xistnc
Dat beperkt zich niet tot 2023 ;)

Volgend jaar dus in een Decathlon topic? 😉

S. Morgenstern

Benoot was de afgelopen twee jaar steeds de vierde klimmer in de Tour de France selectie en daarmee ook wat mij betreft degene die als eerste in aanmerking kwam voor doorselecteren. Zeker toen Van Baarle nog duidelijk een betere middenvelder was.

Yeez

@xistnc hahaha nee klopt. Opzich ben ik ook niet de grootste fan van de knecht benoot. Zeker door eerder genoemde argumenten dat het niet de beste klimmer is, maar ook niet de beste hardrijder. Wel iemand die er op lastig terrein nog vaak bij is en de korte klimmetjes stevig op kan rammen

Rawolf
S. Morgenstern
Benoot was de afgelopen twee jaar steeds de vierde klimmer in de Tour de France selectie en daarmee...

van Baarle was bij Ineos een aantal keren mogelijk nog waardevoller dan Benoot. Maar bij Jumbo is daar nooit sprake van geweest.

S. Morgenstern

Tour van 2023 was Van Baarle vele malen crucialer dan Benoot.

FDJ

Benoot vind ik zeker wel een onderschatte renner. Snap ook van hem uit dat als hij nog een keer kan cashen hij die keuze maakt. 

De renner Benoot heeft afgelopen jaren echt zijn waarde gehad in de ploeg. 

kelderfan
S. Morgenstern
Tour van 2023 was Van Baarle vele malen crucialer dan Benoot.

Die is diep gevallen, want nu willen wij hem zo snel mogelijk weer kwijt. Op naar Belgie.

Tiesj Benoot is toch heel van veel grotere waarde geweest en nu nog steeds, dan Dylan van Baarle heeft kunnen laten zien bij de gele bijtjes. 

kelderfan
FDJ
Benoot vind ik zeker wel een onderschatte renner. Snap ook van hem uit dat als hij nog een keer kan...

Precies.

kelderfan

Ook Sepp Kuss bloeit weer op: 'Alles wijst erop dat we op schema liggen voor de Tour' | Wieler Revue; hopelijk gaat ook Sepp Kuss weer schijnen en dan zeker in de laatste ritten in de Dauphine vanaf vrijdag a.s.

S. Morgenstern
kelderfan
Die is diep gevallen, want nu willen wij hem zo snel mogelijk weer kwijt. Op naar Belgie. Tiesj Beno...

Ik denk dat jullie de Tour van 2023 nog eens terug moeten kijken, om te zien wie daarin een cruciale rol speelden bij het koken van Pogacar. Zelf bestempelde hij het als zijn beste Tour ooit.

Wanneer je een statistiek zou maken van het aantal serieuze kilometers kopwerk in de grote rondes van 2023, dan zou het mij niet verbazen wanneer Van Baarle daar in de top drie staat.

Ik weet dat het in is om te doen alsof hij bij Visma nooit goed uit de verf kwam, maar dan wordt wel genegeerd dat hij een giga rol speelde in de Tour en Vuelta (en daarmee het schrijven van wielergeschiedenis) in 2023.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 98 99 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.