Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 149 150 151 152 »
dr klaas

Ruim 50% heeft ook 1 van de grote 3 niet. Geen pogi was zelfmoord natuurlijk maar het niet selecteren van van Aert of VDP moest je wel opvangen met pedersen.  En rest stoppen in de lie of merlier en pidcock.  Benoot heeft al wel weer 134 puntjes en dan moeten zijn koersen nog komen. En dat al jaren op rij.

nasibal
dr klaas
Ruim 50% heeft ook 1 van de grote 3 niet. Geen pogi was zelfmoord natuurlijk maar het niet selectere...

Klopt. Zodra je Wout, Poel of Pog zou thuislaten werd Pedersen wel een must om mee te nemen. 

Je zou het dus idd misschien ook breder kunnen zien als "wanneer je ze alle 4 meeneemt vervallen de cappunten van één van de vier". 

Los van onderlinge kwaliteit had Pog de heuvels extra als unieke cap en Wout het openingsweekend. Vervalt het al snel in een Poel vs Pedersen vraagstuk, die in eerste instantie (vrijwel) hetzelfde programma leken te gaan rijden. Voor beiden viel iets te zeggen denk ik en als je de een thuisliet moest de ander mee. 

Laatst gewijzigd
wessel2105

Thibau Nys is in orde hoor wat een indrukwekkende versnelling op het laatste klimmetje van GP Miguel Indurain. Dat wordt zeker een kandidaat om er nog in te gaan wisselen voor de heuvels!

ditisdavid

Ik had overwogen om met Nys te starten (ipv Grégoire), vooral vanaf gezien omdat ik anders geen backupkopman voor de Strade had. Vrees dat ik mezelf daarmee een verschilmaker door de neus heb geboord...

DennisdeMenniss

Prachtig al die discussies over Pedersen. Enfin, gefeliciteerd voor de mannen die Pedersen hebben en volgende keer beter voor de gasten die hem niet hebben. Dat laatste geldt spijtig genoeg ook voor mezelf. Kan allerlei redenen noemen waarom ik hem niet heb mee genomen maar die zijn allemaal al voorbij gekomen. Blijf erbij dat voorafgaand aan het spel Pedersen niet nodig was geweest. Had verwacht dat de kleintjes en een gebalanceerd team juist het verschil zouden gaan maken en niet zo'n klasbak als Pedersen.. voorlopig lijkt dat verkeerd uit te pakken. Vandaag misschien wel de mooiste koers van het jaar, laten we hopen dat het een spektakelstuk wordt! Hoop op een prachtige strijd tussen Pogi Poel en van Aert. Laat die gekke Deen maar een keer 21e worden ofzo 😂🤣 Succes allemaal!

DancingIndurain
nasibal
Wat een mooie oneliner om aan te geven dat je de daadwerkelijke werking van het spelletje nog niet h...

Dankjewel dat je wederom laat zien dat als iemand een andere gedachtegang heeft je het af doe als "je snapt het spel niet". Zoals je voorheen ook iedereen belachelijk hebt zitten maken voor het kiezen van de Lie toen hij niet thuis gaf. Jij hebt je eigen referentiekader en verwachting. Als een renner het dan beter doet dan jouw verwachting leg jij het uit als overpresteren en als iemand het slecht doet is het pech. Maar als Waerenskjold de Omloop wint vind je vooral jezelf geniaal en had iedereen dat aan moeten zien komen. Je verward je eigen voorspelling met de waarheid. En de waarheid is dat Mads op dit moment de meeste punten in het spel heeft gehaald; je zou hem maar niet hebben..

Er zijn hierboven zat mensen die hebben uitgelegd waarom Pedersen vooraf een prima cap was voor MSR/PR en eventueel ook GW/DDV. Een visie die dan wel niet strookt met jouw stategie maar dat zegt niets over de kwaliteit van een andere strategie. Jij en anderen zonder Mads hebben gegokt en verloren. Het blijft een educated guess en een spel(!); je hebt daarin een mispeer gemaakt. Succes vandaag!

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Ik zit sinds 9.15 klaar voor de tv. Was een mooie opkomst en strakke koppies. Iedereen is er klaar voor. 

Dat we vandaag mogen genieten van een mooie koers en de beste mogen winnen 💪

nasibal
DancingIndurain
Dankjewel dat je wederom laat zien dat als iemand een andere gedachtegang heeft je het af doe als "j...

Ik zit een aantal mensen heel duidelijk heel hoog hier. Ook jouw account historie laat recent vooral veel kritiek aan mij persoonlijk zien. 

Ben ik zó belangrijk voor je ja?

Ik zou zeggen, pak je vriendjes mee, neem een lekker pilsje, geniet van de koers en focus je op zaken die er toe doen. Laat gaan joh. 

Bittergarnituur
DancingIndurain
Dankjewel dat je wederom laat zien dat als iemand een andere gedachtegang heeft je het af doe als "j...

.

Hassan de Mosselman

Je zou je maar zo druk maken om een user met een andere mening dan jij op een wielerforum. Wees blij dat je hier van inzichten kan wisselen en dat niet iedereen dezelfde mening is toegedaan. Dan kan je het forum wel sluiten.

Speciaal een account aanmaken om iemand de maat te nemen is buitengewoon sneu, hopelijk beseffen die personen dat wel. 

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
Hassan de Mosselman
Je zou je maar zo druk maken om een user met een andere mening dan jij op een wielerforum. Wees blij...

Sluit me hier bij aan!

het mooie van het forum is om te luisteren naar anderen, je eigen spinsels bevestigen of verworpen te zien worden en op basis van verschillende tactieken te oordelen.

zelf had ik de grote drie en Pidcock, dus Pedersen niet echt nodig. Ook omdat ik hoge verwachtingen had van Narvaez en Wellens (juist in een DDV). Enige waarvan ik een beetje baal is dat je met alle teasers van Poga rekening had kunnen houden met dit scenario en dan was Pedersen een mooie geweest, maar dat is je verlies nemen.

heb nu Pidcock na E3 (helaas) gewisseld voor Pedersen. Kan dus nu redelijk mee en kijken met twee wissels.

mooie dag

dr klaas

Verschil is vandaag ook niet echt  te maken 90% van mogelijke kopmanplekken is door 4 renners ingenomen.     Hopelijk een mooie koers vandaag. 

snoek1974

Dan is het verschil juist wel te maken als iedereen uit dezelfde vier zijn kopmannen heeft gekozen dan is het puntverschil juist in de keuze overige renners .

mits natuurlijk die 4 ook gaan uitmaken wie deze klassieker wint 

wessel2105
snoek1974
Dan is het verschil juist wel te maken als iedereen uit dezelfde vier zijn kopmannen heeft gekozen d...

Ook al zijn ze de 4 die het uit gaan vechten dan nog is het een mooie kans om verschil te maken met je aanvulling. De mannen in de "tweede" lijn kunnen vandaag heel belangrijk gaan zijn.

Berend

Ja mijn Astana-duo Teunissen en Ballerini is waar ik het "verschil" maak :)

Maar het belangrijkste is dat we hebben kunnen genieten van een fantastische koers!

NielsH97

Met 810 punten zonder Pedersen gezakt naar 83%. Wel de juiste capvolgorde met Pogi, VdP en WvA. Zonde dat ik buiten Benoot ook niemand meer uit de top 20 heb.

De Tourminator

Het was inderdaad een erg mooie koers. Wat een kracht van Pogi, dat gaat volgende week ook iets moois worden. WVA kwam er goed doorheen en Pedersen ook gewoon goed. 

Mijn team kwam er helaas niet zo goed doorheen, ik ben gezakt tot onder de 90%. Het is dit jaar gewoon niet goed genoeg, hand in eigen boezem. 

De Tourminator
Berend
Ja mijn Astana-duo Teunissen en Ballerini is waar ik het "verschil" maak :) Maar het belangrijkste i...

Teunissen presteert inderdaad opmerkelijk goed. Goed gezien vooraf, heeft mijn team nooit gehaald

Laatst gewijzigd
Dekkerony

Heeft Wellens z,n vorm overgegeven aan Benoot ofzo..

Denk dat beide wel hun geld gaan opleveren met o.a. team punten. Maar zoals het er nu naar uitziet gaat Benoot met deze vorm winnen..

Net zoals de ellenlange discussie over Pedersen had ik ze wel gewoon beide willen hebben. Want heb Benoot en Pedersen vanaf het begin en had maar al te graag Wellens ipv Mohoric gehad want die halveert zijn uitslagen de laatste tijd maar wordt wel keurig met nul punten 21e👌

Laatst gewijzigd
Cold Palmer

De captain puzzel, met schijnbaar weer een goede Wout,  voor Roubaix wordt wel lastig met: Philipsen - vd Poel - van Aert - Pogacar - Pedersen

Laatst gewijzigd
Berend
De Tourminator
Teunissen presteert inderdaad opmerkelijk goed. Goed gezien vooraf, heeft mijn team nooit gehaald

Mwoah ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat dat deels geluk is. Genoeg andere kandidaten overwogen voor die Astana plekjes.

Dit paste gewoon het beste, en ik wist wel dat Astana vaak zou meesprinten voor top 20-punten. Dat helpt wel :)

Berend
Cold Palmer
De captain puzzel, met schijnbaar weer een goede Wout,  voor Roubaix wordt wel lastig met: Philipsen...

Ja daar zit ik ook al mee haha. Vooral een luxeprobleem tho. Dus mag niet klagen.

Zitvlees
Cold Palmer
De captain puzzel, met schijnbaar weer een goede Wout,  voor Roubaix wordt wel lastig met: Philipsen...

Philipsen lijkt me toch de minste in dit geweld, maar wel de beste aankomer..

Van Aert was vandaag heel goed, maar mist de explosiviteit. Voor prb hoeft dat geen probleem te zijn. Dus eigenlijk zie ik in prb heel weinig verschil tussen die 4.. iemand een ander idee?

NOAD1912

Mathieu wil zich er zelf niet achter verschuilen (en dat siert hem), maar zijn val en griepverschijnselen eerder deze week kunnen natuurlijk heel goed het verschil hebben gemaakt: https://www.telegraaf.nl/sport/624641309/ploegmaat-van-van-der-poel-na-ronde-van-vlaanderen-ik-denk-echt-dat-die-valpartij-mathieu-heeft-genekt

Parijs-Roubaix heeft geen cols waarbij Pogi het verschil kan maken. Met een fittere Mathieu, nog altijd in bloedvorm, is hij voor mij de uitgesproken favoriet. Jasper Phillipsen en ook Wout zijn denk ik niet in de vorm van hun leven, dit in tegenstelling tot Pedersen.

Zoals ik het nu zie worden mijn caps: 1. Mathieu 2. Mads 3. Tadej en gaan die 2 Vlaamse klasbakken op het bankje.

1 2 ... 149 150 151 152 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.