Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 43 ... 94 95
De Haai van Milheze

Nooit echt overwogen, maar Søren Kragh kan geschrapt worden voor het voorjaar.

Nijmos

Klopt, KV. Ik bedoelde dat die jongens je 'heuvelsprobleem' eenvoudig kunnen verzachten. In het scenario van bigmig zit je voor strade sowieso wel goed.

Nijmos
De Haai van Milheze
Nooit echt overwogen, maar Søren Kragh kan geschrapt worden voor het voorjaar.

In andere spelletjes wel overwogen dus toch nuttig. Wat heeft hij?

De Haai van Milheze
Nijmos
In andere spelletjes wel overwogen dus toch nuttig. Wat heeft hij?

Zie: https://dnlbenson.substack.com/p/sren-kragh-andersen-set-to-miss-spring

JoostEmpty

Voor mensen die de Pidcock wissel overwegen: niet bang dat hij ook in Vlaamse koersen gaat rijden? Of zou het jullie niet uitmaken als hij daar rijdt?

Nijmos
JoostEmpty
Voor mensen die de Pidcock wissel overwegen: niet bang dat hij ook in Vlaamse koersen gaat rijden? O...

Als ik ervoor ga zorg ik dat Merlier geen absolute must is. Tegen de tijd van De Panne weten we wel wat Pidcock gaat doen. Als hij een royaal vlaams voorjaar doet, wissel je hem niet.

Houtenees
JoostEmpty
Voor mensen die de Pidcock wissel overwegen: niet bang dat hij ook in Vlaamse koersen gaat rijden? O...

altijd lekker als een renner die je hebt meer koersen gaat rijden toch? 

qua wissels heb ik een team waarin ik de Pidcock wissel zou 'kunnen' doen, maar dit is niet noodzakelijk. 

Ragnar Lolbroek
tol100
Ballerini mee of niet mee

Dankzij het aantal koersen dat hij lijkt te gaan rijden ( 9 geloof ik), staat hij er bij mij wel in. Wel wat twijfels over vorm. Zit samen met Groves en Pithie op de schop. 

Gruttepi3r
JoostEmpty

Dat zou een een voordeel voor de mensen zijn die pidcock hebben en de wissel niet doen.

Maar als ik die wissel zou doen, zou ik de vier duurste mannen ook hebben. Dus zou pidcock geen kopman zijn. Met de strategie speel je een 4miljoen vrij om jezelf in de breedte te versterken.

Wil je anders de 4 duurste mannen + pidcock/Merlier houden je opties daarna snel op en zit je met een 6+ 500/750k mannen. Waar genoeg leuke namen inzitten overigens.

Je moet je wissels toch ergens gebruiken, en 3x wisselen voor de heuvels is niet nodig als je Poga/benoot al hebt. Met die wissel kan je er voor de ardennen pidcock/Remco in wisselen en heb je je kopmannen. Mocht je toch genoodzaakt zijn eerder te wisselen val je terug op benoot of een goedkope man die je hebt als 3e kopman. En wissel je enkel remco in (of een vGils/Pidcock. 

Natuurlijk is het lekker om Pidcock al te hebben en tegen dit tijd een Remco/vGils en stel je voor een Roglic die opeens zegt te gaan rijden voor de giro ;) 

Nijmos

Er worden hier veel vragen gesteld over het wisselplan met Pidcock. Maar ik ben wel eens benieuwd wat het wisselplan is van degene die NIET op dat plan zitten. Ik kan een paar dingen bedenken.

1 gewoon sparen en alles erin klappen voor de heuvels 

2 twee wissels voor de heuvels bewaren (waarbij al dan niet pidcock al in je team zit) en 1 wissel voor een calamiteit

3 pidcock gaat eruit voor iemand die goed en onmisbaar lijkt, dus wel een pidcock plan, maar niet voor merlier.

4 pidcock en de lie gaan allebei mee en afhankelijk van de vorm van de lie wissel ik hem of pidcock voor merlier

5 wva out mvdp/pogi in na het openingsweekend.

Zijn er uitgesproken voorkeuren? Waar zijn die op gebaseerd? En mis ik misschien nog leuke alternatieve plannen?

DennisdeMenniss
Gruttepi3r
Dat zou een een voordeel voor de mensen zijn die pidcock hebben en de wissel niet doen. Maar als ik...

Je moet niet alleen kijken naar de prijs die Scorito eraan hangt maar ook naar welke potentie een renner heeft in een specifieke koers. Als voorbeeld, waarom zou een van Eetvelt die aanzienlijk goedkoper is dan van Gils niet een betere pick zijn? M.a.w. wil ik zeggen dat de dure renners in Scorito niet per definitie ook de beste renners in koers gaan zijn. 

NielsH97

Ik start niet met Pidcock en ben van plan Evenepoel, van Gils en mogelijk Pidcock erin te wisselen. Maar dit kan ook mogelijk Cosnefroy worden.

SB kan ik hopelijk wel opvangen en in OHN verwacht ik hem niet in de top 10.

Jasperdewaal11

Ik ben meer van nummer 2, met die aanpassing dat ik zelfs ruimte heb voor 2 wissels voor calimiteiten en met 1 wissel in de heuvels afdoende heb. 

TimTornTeut
Nijmos
Er worden hier veel vragen gesteld over het wisselplan met Pidcock. Maar ik ben wel eens benieuwd wa...

Vorig jaar vrij hard geraakt door alle malaise bij Jumbo en het algehele falen van De Lie, dus ik speel op safe met optie 2

NielsH97

Wat verwachten jullie van Stuyven? Komt vaak nog redelijk rap aan maar heeft dan ook weer Milan en Pedersen voor zich.

DennisdeMenniss
Nijmos
Er worden hier veel vragen gesteld over het wisselplan met Pidcock. Maar ik ben wel eens benieuwd wa...

Volgens mij zijn de punten 3 4 en 5 een beetje irrelevant aan de vraag die je stelt.

Dus hou je automatisch optie 1 en 2 over.

Nijmos
DennisdeMenniss
Volgens mij zijn de punten 3 4 en 5 een beetje irrelevant aan de vraag die je stelt. Dus hou je auto...

Licht dat eens toe als je zou willen

Frits
Nijmos

Ik zit in team 3 met Pidcock en Merlier in het begin, en daarna Pidcock eruit voor een kasseienklepper. 

Nijmos
NielsH97
Wat verwachten jullie van Stuyven? Komt vaak nog redelijk rap aan maar heeft dan ook weer Milan en P...

Precies dit. Zaterdag zou ik hem graag captain maken, maar daarna nergens meer

Erik Verhoef
tol100
Heb nu een team staan ga voor een gewaagde strategie die wva inruilt voor pogi voor sb hoop dat ik n...

ik heb 2,5 in kas op dit moment (moet eigenlijk naar 3,0) om te spelen met Pid/vAert/MvdP/DeLie/Merlier

ik start met vAert/DeLie/Pid 

gokje???  maar ach hoe moet je anders een Bamibal worden

Weet natuurlijk nog niet of ik het echt aandurf, maar voorlopig sta ik er achter

?????????? 

Nijmos
TimTornTeut
Vorig jaar vrij hard geraakt door alle malaise bij Jumbo en het algehele falen van De Lie, dus ik sp...

Ja, velen met jou. De vraag is alleen hoe je calamiteiten opvangt als je alle renners van die prijs al hebt. Ik vond dat vorig jaar erg lastig. Ook omdat er veel onduidelijk blijft over de aard van blessures etc

DennisdeMenniss

Als je mijn mening vraagt inzake mijn wisselstrategie met het team wat ik nu heb. 1 wissel voor de heuvels / 1 voor calamiteiten / 1 bonus wissel daar waar nodig toe te passen 

Uiteraard zal de wisselstrategie afhankelijk zijn van het team wat je hebt. 

Mijn tip, zorg voor een gebalanceerd team.

NielsH97
Nijmos
Precies dit. Zaterdag zou ik hem graag captain maken, maar daarna nergens meer

Ergens wel gehoord/gelezen dat Lidl graag wil proberen om in overtal situaties te creeeren om zo een klassieker te winnen. Zij gaven aan dat dit met MvdP, WvA en Pogi de enige mogelijkheid zou zijn.

Nijmos
DennisdeMenniss
Als je mijn mening vraagt inzake mijn wisselstrategie met het team wat ik nu heb. 1 wissel voor de h...

Ik bedoelde vooral waarom je opties 3 tm 5 irrelevant vond 

Nijmos
NielsH97
Ergens wel gehoord/gelezen dat Lidl graag wil proberen om in overtal situaties te creeeren om zo een...

Ja dat geloof ik ook wel.. en jasper gaat vast punten halen. Maar waar en hoe dat weet je niet, dus als captain in een team met mads en milan wat mij betreft geen fijne cap

1 2 ... 43 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.