Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 91 92 93 94 »
dr klaas
dephazz
Ok, hier had ik het dus niet bij het juiste eind. Ik voorspelde dat Van Aert zou winnen, en dat het...

Als de Omloop al in een sprint eindigt, omdat ze het verschil niet kunnen maken op  oa de Muur, leek mij de kans op Sprinten in KBK echt richting de 95% gaan.  Maar mooi dat 60% WvA gecapt heeft gisteren, jammer dat het maar 24 schamele Merlier puntjes opleverde.  

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager
dr klaas
Als de Omloop al in een sprint eindigt, omdat ze het verschil niet kunnen maken op  oa de Muur, leek...

Haha precies dit was ook mijn gedachte. Door die redenatie Wout en Philipsen van kopmanplek 1 en 3 geswitched, dat scheelde toch maar mooi eventjes 100 punten. Helaas durfde ik het net niet aan om die derde kopmanplek aan Fretin te gunnen. Als ik Meeus had gehad dan had ik dat wel gedaan, maar Fretin was toch nog net ff teveel een wildcard voor me. Zonde want dat zou nog leuk sprokkelwerk hebben opgeleverd.

Punchen of verzuipen
dephazz
Afgelopen 5 jaar kwam het slechts één keer op een sprint aan, lijkt me wel dat er andere opties zijn...

Daarbij moet je wel opmerken dat in de jaren dat het niet op een sprint aankwam, er alsnog werd gesprint door de sprinters voor (ongeveer) plek 5 en verder. Dus zélfs in een scenario waarin er een paar vooruit blijven, is sprinters cappen in KBK alsnog slim.

Pim Todcock

WvA is opvallend genoeg meer geselecteerd (93%) dan Pogacar :o. Maar 2% die zo laf zijn als ik om Novak te nemen.

Fretin bijna recht door het midden. Daarnaast Merlier, Meeus, De Lie, Florian Vermeersch ook in de 40-60 categorie. Dat geldt ook voor Milan die ik niet heb.

Vd Poel toch vaak gekozen (65%). Ik kan me voorstellen dat dat nog meer wordt na wat wissels.

Veel meer kan ik niet zien. Ik dacht dat je vorig jaar stiekem bij de gouden wissels kon spieken.

roelfietstalseengek
Pim Todcock
WvA is opvallend genoeg meer geselecteerd (93%) dan Pogacar :o. Maar 2% die zo laf zijn als ik om No...

Waar zie je de gekozen percentages van de renners die nog niet gekoerst hebben?

Pim Todcock
roelfietstalseengek
Waar zie je de gekozen percentages van de renners die nog niet gekoerst hebben?

Bij de kopmanselectie. Dat was denk na 1 OHN nog niet.

Nijmos

Van de renners die geracet hebben kun je het ook zien in het drop down menu van resultaten per koers

roelfietstalseengek
Nijmos
Van de renners die geracet hebben kun je het ook zien in het drop down menu van resultaten per koers

Klopt ja! Maar ik was vooral benieuwd naar die andere renners. Bedankt!

Nazgulsauron

Interessante percentages als je naar Scori Pro versus Scorito kijkt:

Fretin 86% op Pro, en 51% op normaal

Bilbao 46% op Pro, 24% op normaal

Blackmore 53% op Pro, 29% op normaal

Vermeersch 77% op Pro, 43% op normaal

Magnier 50% op Pro, 34% op normaal

Vacek 54% op Pro, 33% op normaal

Aantal duurdere renners:

Pogi: 97% Pro, 92%(?!) normaal

Pidcock: 80% Pro, 69% normaal

Wout: 98% Pro, 93% normaal

Merlier: 67% Pro, 46% normaal

JP: 93% Pro, 86% normaal

Milan: 79% Pro, 53% normaal

Narvaez: 85% Pro, 53% normaal

Wellens: 57% Pro, 53% normaal

Benoot: 35% Pro, 36% normaal

de Lie: 57% Pro, 57% normaal

Mohoric: 33% Pro, 36% normaal

Küng: 4% Pro, 15% normaal

Nog geen volledige analyse gedaan (ook niet mogelijk, volgens mij). Maar de supercaps en logische pareltjes uiteraard vaker gekozen op Pro, en de dure opvullers als Mohoric, de Lie, Benoot, en Wellens juist vergelijkbare rates (Op Narvaez na, als 'ie in deze groep valt). Vooral de 1M+ mannen buiten deze groepen zullen veel vaker gekozen zijn op normaal Scorito (Küng, Asgreen, Kooij etc.).

Pom titcock

Dan zit je met een team zonder poel en zie je dit op twitter voorbij komen...

Mathieu Van der Poel will start his season in #GPSamyn tomorrow and he might be at the start of #StradeBianche this saturday (Sporza)

Benzardi

Wie had gehoopt dat Van der Poel er nu ook de Strade Bianche nog bijneemt voor de Tirreno, komt evenwel bedrogen uit. Daar start de voormalige wereldkampioen met zekerheid niet. Na Tirreno-Adriatico staat Van der Poels eerste grote doel op het programma: Milaan-Sanremo.

Pffffffffffffff gelukkig 😱

https://www.ad.nl/wielrennen/een-vervroegde-rentree-mathieu-van-der-poel-start-morgen-verrassend-in-le-samyn~a129bbdd9/

Aanklampen
Benzardi
Wie had gehoopt dat Van der Poel er nu ook de Strade Bianche nog bijneemt voor de Tirreno, komt even...

Kun je hele artikel plakken? Kan de inhoud niet zien.

Skuijns van de startlijst, eentje die ik heel lang had, oa voor deze. weet iemand waarom?

Jens Voigt

Naar mijn idee opvallend lage scores voor:

Skujins (21%)

Morgado (17%)

Kooij (6%)

Powless (5%)

Tarling (5%)

Turner (3%)

Hagenes (2%)

Hofstetter (1%)

Kubis (1%)

Bittner (0%)

Soderqvist (0%)

Penhoet (0%)

Bennett (0%)

Opvallend hoog voor:

F Vermeersch (43%) 

Teuns (38%)

Mohoric (36%)

Naesen (32%)

Groves (29%)

Rex (12%)

G Vermeersch (11%)

Ballerini (10%)

Asgreen (10%)

tak
Jens Voigt
Naar mijn idee opvallend lage scores voor: Skujins (21%) Morgado (17%) Kooij (6%) Powless (5%) Tarli...

Meeste lage percentages zitten wat mij betreft in hun (te beperkte of onzekere) programma. Heb zelf alleen Turner.

Ecko

Het Klassiekerspel is begonnen, dus Van de Poel is domweg te laat om alsnog in de Strade te willen starten.

oli4g

Groves vind ik eerder een lage pickrate, dat was voor 1M toch echt een no-brainer

KV
oli4g
Groves vind ik eerder een lage pickrate, dat was voor 1M toch echt een no-brainer

Dan mag hij wel stoppen met zijn fratsen

Pim Todcock
KV
Dan mag hij wel stoppen met zijn fratsen

Maar goed dat je bij dit spel nog geen puntaftrek krijgt voor gele kaarten.

HB
Jens Voigt
Naar mijn idee opvallend lage scores voor: Skujins (21%) Morgado (17%) Kooij (6%) Powless (5%) Tarli...

Bennett 0% vind je opvallend voor een ploeg die niet start in Brugge-De Panne en Scheldeprijs?

Aanklampen

Skujins (21%) | over getwijfeld, maar wel veel concurrentie in eigen ploeg met sterk Vacek en Milan

Morgado (17%) | maar 4 koersen, Vermeersch lijkt logischer/

Kooij (6%) | ziek in UAE, duurder dan Milan

Powless (5%) | best laag, vanaf gebleven door slecht 2024

Tarling (5%) | Onzeker, Ganna/Kung light en geen sprint

Turner (3%) | Onzeker

Hagenes (2%) | 1,5m voor Visma knecht vrij veel

Hofstetter (1%) | Kan, best sterk

Kubis (1%) | Gemiste kans inderdaad, maar eigenlijk genoeg sprinters

Bittner (0%) | beter opties

Soderqvist (0%) | Ziek Skuijns, nog meer domestique dan Skuijins

Penhoet (0%) | Na gekeken, maar geen sprinter nodig

Bennett (0%) | Stelt bijna altijd teleur

Opvallend hoog voor:

F Vermeersch (43%) | Wellicht 100-120 TP

Teuns (38%) | best hoog voor iemand zonder sprint

Mohoric (36%) | Idd best hoog

Naesen (32%) | sprint altijd, helemaal nu Gautherat nog niet meedoet

Groves (29%) | Had al 84 punten moeten hebben, 29% eerder veel te laag

Rex (12%) | Sterke renner, 12% vind ik niet hoog

G Vermeersch (11%) | TP en SB?

Ballerini (10%) | Stelt vaak teleur

Asgreen (10%) | Gegaan voor renners met sprint (Marijn 100+ en Madis (ziek))

Niet helemaal eens met jouw lijstje, vind Groves zeker niet opvallend hoog.. Marijn van den Berg (5%) vind ik echt laag, voor iemand in vorm en een sprint, die best veel gaat rijden (hoop ik)

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Aanklampen
Skujins (21%) | over getwijfeld, maar wel veel concurrentie in eigen ploeg met sterk Vacek en Milan...

Hagenes was 750k. Best interessant voor een knecht, maar misschien nog wel meer. Staat er ook redelijk bij in de odds voor het Vlaamse werk.

Powless volgens de geruchten een mooi programma, maar weining echte bevestiging. Misschien dat de PCS-scouts hem mooit overwogen.

Teunissen had ik wel wat hoger verwacht. Met de nieuwe fietsen en een ruim programma valt er toch wel wat te sprokkelen voor die paar munten.

Alledrie zelf niet gekozen bij gebrek aan plekjes overigens.

ditisdavid
Aanklampen
Skujins (21%) | over getwijfeld, maar wel veel concurrentie in eigen ploeg met sterk Vacek en Milan...

Hagenes was 750k en daarmee voor mij een van de meest logische picks voor dat bedrag.

Laatst gewijzigd
Benzardi
Aanklampen
Kun je hele artikel plakken? Kan de inhoud niet zien.   Skuijns van de startlijst, eentje die ik hee...

Een vervroegde rentree: Mathieu van der Poel start morgen verrassend in Le Samyn

Mathieu van der Poel maakt vroeger dan verwacht z'n (r)entree in competitie. 30-jarige voormalig wereldkampioen van Alpecin-Deceuninck start morgen in Le Samyn, zo heeft zijn ploeg bevestigd.

Een leuke verrassing voor de wielerfanaten. Mathieu van der Poel zou normaal gesproken pas een rugnummer opspelden in Tirreno-Adriatico, maar hij kan blijkbaar niet wachten om te koersen. Hij werd afgelopen weekend in alle stilte op de reservelijst voor Le Samyn gezet en zal morgen ook aan de start staan van de Waalse kasseikoers. ,,Als het te erg kriebelt, moet je gewoon koersen”, legde Van der Poel echter uit op Instagram.

Wie had gehoopt dat Van der Poel er nu ook de Strade Bianche nog bijneemt voor de Tirreno, komt evenwel bedrogen uit. Daar start de voormalige wereldkampioen met zekerheid niet. Na Tirreno-Adriatico staat Van der Poels eerste grote doel op het programma: Milaan-Sanremo.

Staat niet zoveel schokkends in.

Aanklampen
ditisdavid
Hagenes was 750k en daarmee voor mij een van de meest logische picks voor dat bedrag.

Ah ok, hem eigenlijk helemaal niet gecheckt. Vooral naar UAE gekeken voor TP, en een beetje Lidl. 

morgen maar eens Samyn kijken. Genoeg kleppers aan de start 

1 2 ... 91 92 93 94 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.