Ik heb wout net gewisselt voor groves en vedramme
Dit is nu mijn team heeft iemand nog tips omdat het nu niet meer helemaal in balans staat
Roglic ayuso carapaz s yates gee bernal
Pedersen groves kooij magnier strong kanter
Pidcock
Vine mcnulty steinhauser vendramme scaroni fiorelli pluimers
WvA en Roglic lijken de dure verschilmakers te gaan worden. Ik krijg ze niet uit mijn team, hoe graag ik het ook zou willen. We hebben het hier over bewezen mannen die altijd punten pakken.
Toch zie ik hier veel teams voorbijkomen zonder zelfs maar een van de twee... soms krijg je het gevoel dat mensen dat roepen om te hopen dat anderen het doen, om zelfs ze vervolgens wel te nemen.
en zo veel teams met Carapaz en Arensman, dat zijn toch geen puntenpakkers in etappes?
Ik heb Baroncini erbij goede TT en zal in de heuvels misschien nog wel eens op pad mogen ook nog een goede punch misschien mag hij in die lastige etappes wel meesprinten wie weet wat voor puntenkanon het dan kan zijn
Alright, na wat gepuzzel is dit mijn team. Ik zit echter te twijfelen om Vine eruit te kicken voor een sprinter omdat ik de balans een beetje zoek vind, wat zeggen jullie? Vine inruilen voor een Kanter die punten moet pakken voor Astana? Ik hoor 't graag helden.
AK:
Roglic
Ayuso
Tiberi
Landa
Gee
Rubio
Storer
Fortunato
(Vine)
(McNulty)
(Pidcock)
Sprint:
Pedersen
Groves
Fretin
Magnier
Bennett
Lonardi
Pluimers
Overig:
Piganzoli
Poels
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.