Scorito Giro 2025

1 2 ... 75 ... 150 151
Nijmos
Daniel
Steeds als ik mijn team kijk denk ik: ik moet Pidcock eruit halen. Een aanvaller voor 2.5 miljoen, z...

Iemand heel vaak kunnen opstellen, is niet altijd een voordeel. Zeker niet als diegene Tom Pidcock heet ;)

Bring me the horizon

Argh, had mijn team aardig gereed.

Nu toch WVA er maar uit, twijfels over Kooij gezien de visma site, en heb ik alleen S Yates van Visma nu.

Hopelijk de laatste keer puzzelen.

WVA, V Uden en Piganzoli out

Arendsman, Fretin en Strong in

Bring me the horizon

Argh, had mijn team aardig gereed.

Nu toch WVA er maar uit, twijfels over Kooij gezien de visma site, en heb ik alleen S Yates van Visma nu.

Hopelijk de laatste keer puzzelen.

WVA, V Uden en Piganzoli out

Arendsman, Fretin en Strong in

Teker

Team staat, maar toch twijfel over dat ik geen Kooij en geen Van Aert heb. Iemand ideeen?

Nijmos

Oprechte nieuwsgierigheid, maar wat verwacht je hierop voor antwoord?

Willempie94

Verwacht door de van Aert update nog meer verschillende teams, dat maakt het wel erg leuk, al ben ik benieuwd of ik er over 5 dagen nog zo over denk haha

kevinraar

mij team voor morgen

pedersen

groves

kooij

magnier

benett

gee

roglic

ayuso

nog 1 plek over wie zouden jullie doen

arensman

landa

rubio

storer

fortunato

van uden

kanter

lonardi

bardet

mcnulty

poole

piganzoli

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973

Okeej. Twee keer pech voor TVL ga ik niet van uit. Dat betekent dat Kooij gewoon goed moet zijn! ;-)

Bring me the horizon

Morgen Pederson cap

Verder Groves, Strong, Oldani, Hayter, Pluimers, S Yates, Ciccone en Carapaz.

Kleine twijfel om Pluimers te vervangen voor DFM of Magnier.

Kratjes

We zijn er bijna, laatste keuzes..

voor 750K; Fortunato, Plapp of Poole
en voor de 2M; Ciccone, Landa of Carapaz..

Milanvandekolk

Welke renner van 1 miljoen kan ik het best voor de aanval nemen

Romain Gregoire
Kratjes
We zijn er bijna, laatste keuzes..voor 750K; Fortunato, Plapp of Pooleen voor de 2M; Ciccone, Landa...

Poole & S Yates

Milanvandekolk

Ik heb wout net gewisselt voor groves en vedramme 

Dit is nu mijn team heeft iemand nog tips omdat het nu niet meer helemaal in balans staat 

Roglic ayuso carapaz s yates gee bernal 

Pedersen groves kooij magnier strong kanter 

Pidcock 

Vine mcnulty steinhauser vendramme scaroni fiorelli pluimers

DennisdeMenniss
kevinraar
mij team voor morgen pedersen groves kooij magnier benett gee roglic ayuso   nog 1 plek over wie zou...

Zou zelf Poole of Bardet kiezen.. PicNic moet punten halen aangezien Astana ze in de nek hijgt.

DennisdeMenniss

Ben ik de enigste die Pidcock morgen als een bezetene de berg zie afdalen met Bilbao en Toro op zn wiel? 

Hassan de Mosselman

WvA en Roglic lijken de dure verschilmakers te gaan worden. Ik krijg ze niet uit mijn team, hoe graag ik het ook zou willen. We hebben het hier over bewezen mannen die altijd punten pakken.

Toch zie ik hier veel teams voorbijkomen zonder zelfs maar een van de twee... soms krijg je het gevoel dat mensen dat roepen om te hopen dat anderen het doen, om zelfs ze vervolgens wel te nemen.

en zo veel teams met Carapaz en Arensman, dat zijn toch geen puntenpakkers in etappes? 

Hassan de Mosselman
DennisdeMenniss
Ben ik de enigste die Pidcock morgen als een bezetene de berg zie afdalen met Bilbao en Toro op zn w...

Dat kan een scenario zijn. Tom kan als eerste binnenkomen als meesterdaler, maar ik zie hem ook best als nummer 86 binnenhobbelen. Altijd weer een verrassing met hem

wessel2105
Derailleurtje
Wat denken we hier van Baroncini, de goedkoopste UAE-man? Werd vorig jaar in de Vuelta 16e in een vl...

Ik heb Baroncini erbij goede TT en zal in de heuvels misschien nog wel eens op pad mogen ook nog een goede punch misschien mag hij in die lastige etappes wel meesprinten wie weet wat voor puntenkanon het dan kan zijn

MvdM

Moet nog 1 500k renner ?

Hermans, piganzoli, bouwman?

Nijmos
Milanvandekolk
Welke renner van 1 miljoen kan ik het best voor de aanval nemen

Watvoor aanval? De aanval is een breed begrip

Hassan de Mosselman
Nijmos
Watvoor aanval? De aanval is een breed begrip

De aanval op een gouden beker neem ik aan? 

Nijmos
Hassan de Mosselman
De aanval op een gouden beker neem ik aan? 

In dat geval: Sam Bennett!

Erik Verhoef
Hay
Nog meer mensen problemen met het storten van geld op het Zweeler account? Twee Visa cards gebruikt...

kun je mij PB sturen hoe en wat met zweeler als nederlander  omdat het niet meer kon????

ik weet niet hoe ik PB

Koekebakkert

Pidcock en Kooij of van Aert en Fretin/Moschetti?

Nederlandsche

Alright, na wat gepuzzel is dit mijn team. Ik zit echter te twijfelen om Vine eruit te kicken voor een sprinter omdat ik de balans een beetje zoek vind, wat zeggen jullie? Vine inruilen voor een Kanter die punten moet pakken voor Astana? Ik hoor 't graag helden.

AK:

Roglic

Ayuso

Tiberi

Landa

Gee

Rubio

Storer

Fortunato

(Vine)

(McNulty)

(Pidcock)

Sprint:

Pedersen

Groves

Fretin

Magnier

Bennett

Lonardi

Pluimers

Overig:

Piganzoli

Poels

1 2 ... 75 ... 150 151

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.