Scorito Giro 2025

1 2 ... 74 ... 80 81
TimTornTeut

Zou Affini downgraden denk ik. Je zit al wel aardig in je tijdrijders

hjjanssen1973
Falonso
Last minute wissel doorgevoerd: Uit: Van Aert (aanval/tijdrit) Plapp (tijdrit/aanval) Fortunato (kl...

Ik kan je goed volgen, maar heb zelf uiteindelijk Magnier eruit gegooid ten gunste van Strong. Magnier is een jonge vent die misschien nog moet wennen aan de hectiek van een GT, is mijn theorie op dit moment.

RedDevil
ChassePatateLaurens
Ik heb nog 1.500.000 over maar will graag Landa/Hindley als laatste renner toevoegen aan mijn select...

Als je een half miljoen wil besparen om Landa of Hindley erbij te zetten, kan je Arensman eruit halen. Dan kun je Landa en Hindley allebei nemen.

hjjanssen1973

Nog steeds geen Roglic in mijn team, maar wel Tiberi, Arensman en Tarling. Met meerdere renners rond 2-3 mln heb je volgens mij een betere slagingskans dan met Roglic. Met Roglic moet echt alles goed gaan, en als dat tegenzit ben je meteen klaar.

DerbertHijkstra

Voor de eerste etappe schrijft Emil Axelgaard dat eventueel klassementsrenners aan de voorkant van het peloton willen eindigen, om een latere starttijd te hebben in de tijdrit de dag erna. Aan het begin van de tijdrit regent het waarschijnlijk en aan het eind niet meer. Hele verregaande analyse en ik weet niet hoe serieus die kans is, maar misschien wel iets om mee te nemen.

wessel2105
ChassePatateLaurens
Ik heb nog 1.500.000 over maar will graag Landa/Hindley als laatste renner toevoegen aan mijn select...

Tarling eruit halen en downgraden naar iemand anders en dan ben je er lijkt me

JB1995

Hmm, ook maar eens m'n lijstje delen:

Ayuso
A.Yates
Arensman
Martinez
Carapaz
Ciccone
S. Yates
Gee
Storer

Pedersen
Groves
Magnier
Strong
Thijssen
Lonardi

Pidcock
McNulty
Vine
Hayter 
Piganzoli

Roept u maar..

TourDeFranceUnchained
hjjanssen1973
Nog steeds geen Roglic in mijn team, maar wel Tiberi, Arensman en Tarling. Met meerdere renners rond...

Deels waar. Als Roglic valt of iets dergelijks in de eerste week wordt de kans op een bekertje erg klein. Het risico is minder als je gokt op meerdere paarden. Daar tegen over staat wel dat, als Roglic gewoon in orde is, elke 2-3 miljoen optie in jouw geval goed moet presteren om deze punten te compenseren wat dus ook weer een risico met zich meebrengt. Elke keuze heeft zo dus zijn voor- en nadelen.

CyclingDonkey
zomaareens
Gaan we in deze Giro met dit parcours.. voor 5 echte klassementsmannen, zo n beetje de duurste 5? of...

Ik ga voor optie 3. Drie dure (waaronder dus Roglic) en aanvullen met 5 goedkope (variërend tussen 750k en 2mil)

hjjanssen1973
TourDeFranceUnchained
Deels waar. Als Roglic valt of iets dergelijks in de eerste week wordt de kans op een bekertje erg k...

Daar heb jij weer gelijk in. Toch vind ik het afbreukrisico van die ene dure renner Roglic te groot. Hopelijk nemen de jonkies het deze keer echt van hem over.. ;-)

Ovenschotel
zomaareens
Gaan we in deze Giro met dit parcours.. voor 5 echte klassementsmannen, zo n beetje de duurste 5? of...

Dat tweede is op dit moment mijn tactiek. Kan natuurlijk ongelofelijk fout aflopen als Roglic domineert, maar hoop door het hebben Van Ayuso, Carapaz, Arensman, S.Yates, Tiberi, Ciccone, Landa, Gee en Fortunato toch iets van de onvervangbare eindpunten van Roglic op te vangen

CyclingDonkey
MvdM
Kenners: Heb graag wout erbij maar toch te veel twijfels. Wat vinden jullie van dit team?   Roglic,...

Dat ziet er behoorlijk in balans uit ja. Niks aan doen zou ik zeggen

mirkodek

Hier alleen nog laatste twijfel over Kanter VS Bennett. Heb nu Kanter omdat die waarschijnlijk voor elk UCI punt mee sprint, waar Bennett waarschijnlijk wel laat lopen als ie niet meer kan winnen. Maar die heeft natuurlijk wel weer intrinsiek de meeste snelheid, is redelijk in vorm en kan wat beter een heuveltje over volgens mij.

CyclingDonkey
Derailleurtje
Wat denken we hier van Baroncini, de goedkoopste UAE-man? Werd vorig jaar in de Vuelta 16e in een vl...

Hij reed al aardige resultaten voordat Almeida uitviel. Ik worstel er ook mee, maar denk dat die wel zo nu en dan zijn ding mag doen. Of dat ook voldoende is en of die dat dan ook doet wanneer wij t voorspellen is een tweede...

Koen0161

Iemand mozzato en pellizari in zijn team?

luukerd

McNulty, Vine of Del toro? 

Koen0161
luukerd
McNulty, Vine of Del toro? 

Heb zelf Mcnulty doordat ik del toro de 5 ton meer niet waard vind

Nijmos
MvdM
Kenners: Heb graag wout erbij maar toch te veel twijfels. Wat vinden jullie van dit team?   Roglic,...

Balans lijkt me prima. Ik zie weinig meerwaarde van hoole als je ciccone al hebt.

Hay

Nog meer mensen problemen met het storten van geld op het Zweeler account? Twee Visa cards gebruikt maar bij beide een foutmelding (verschillende keren)

Haasrodestormvogel

1 of 2 ploegmaten van Ayuso? 
Nu 2...

Volgende vraag, Fretin is met 2 miljoen wel duur. Misschien inwisselen voor andere sprinter of klassement? 
Andere tips mogen ook, is eerste keer grote ronde dat ik speel. 

Net volledig team gemaakt op paar minuten.

Roglic
Ayuso
Arensman 
Ciccone (van Aren en Ci geen fan)
De Gee 
Rubio
Storer
Piganzoli

Mcnulty
Vine

Pedersen
Groves
Kooij
Fretin
Magnier
Pluimers
Vendrame 

(Fretin eruit?- Vendrame upgraden bennet?)

Tarling
Steinhauser
Poels 

RedDevil
mirkodek
Hier alleen nog laatste twijfel over Kanter VS Bennett. Heb nu Kanter omdat die waarschijnlijk voor...

Hier zou ik niet te lang over nadenken. Natuurlijk kan je pech hebben als je nét degene van dit duo kiest die in rit 1 zijn sleutelbeen breekt, maar normaal gesproken zullen ze ongeveer evenveel punten halen. Dus, muntje opgooien en starten maar.

Nijmos
Haasrodestormvogel
1 of 2 ploegmaten van Ayuso? Nu 2... Volgende vraag, Fretin is met 2 miljoen wel duur. Misschien inw...

Prima niks meer aan doen.(als je op een paar minuten een team maakt, verwacht dan ook geen al te grondige analyses en feedback van de 'concurrentie', no offence)

mirkodek
RedDevil
Hier zou ik niet te lang over nadenken. Natuurlijk kan je pech hebben als je nét degene van dit duo...

True, heb je gelijk in. Zal inderdaad een last-minute call worden (waar ik waarschijnlijk halverwege de 1e etappe al spijt van ga krijgen xD)

Daniel

Steeds als ik mijn team kijk denk ik: ik moet Pidcock eruit halen. Een aanvaller voor 2.5 miljoen, zonder briljante tijdrit, slaat nergens op. Maar dan kan kijk ik naar al die etappes... En dan denk ik: je kunt 'm zóveel etappes opstellen. Parcours is zó geschikt voor hem. Zeker de eerste twee weken. Stuk of 3, 4 etappes waar hij een van de topfavorieten is. En zelfs in die laatste week bergritten, kan ie gewoon in een vlucht winnen. Dus, ik hou 'm toch maar. En zou gaan we heen en weer...

Affiniteit91
Haasrodestormvogel
1 of 2 ploegmaten van Ayuso? Nu 2... Volgende vraag, Fretin is met 2 miljoen wel duur. Misschien inw...

houden zo. niets meer aan doen.

1 2 ... 74 ... 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.