Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 77 ... 81 82
Dave87

De van Dijke's, Vader, Bouwman en hopelijk Hessmann allemaal verlengen. F. Vermeersch en Arensman toevoegen en je hebt wederom een sterkere selectie op papier dan in 2024.

Dan heb je een volle ploeg van 30 (wss 29 want Hessmann zal wel weg moeten of geschorst zijn).

 

kelderfan
S. Morgenstern
#1900
Haha je ziet het zelf gelukkig ook, dat je dingen naar je eigen voorkeur voor meer klimmers praat....

Vandaag Harper in dezelfde bocht als O'Connor een paar tellen later; dus dat kun je niet breien naar eigen inzicht. 

🎥 Harper knalt in Tour of the Alps keihard tegen lantaarnpaal, helm lijkt grote schade te voorkomen | Indeleiderstrui.nl

S. Morgenstern

Oe ja, je neemt ook wel een risico natuurlijk als je vlak voor de Giro nog Tour of the Alps gaat rijden.

En morgen plaats je ook de valpartij in de laatste bocht van een sprintetappe hier of daar toch?

Yeez

Voorlopige startlijst luik is net vrijgegeven. Die van de aso zijn altijd recent.

Benoot
Valter
Tulett
Vader
Van belle
Vd sande
Mick van Dijke

kelderfan
S. Morgenstern
#1903
Oe ja, je neemt ook wel een risico natuurlijk als je vlak voor de Giro nog Tour of the Alps gaat rij...

Eerst maar de LBL bekijken op je gemakkie. Want als de weergoden zo blijven, dan wordt 't oppassen geblazazen en die quote was meer bedoeld om te laten zien, dat ook andere ploegen worstelen met die klimmers out. Klein voorbeeldje ene Remco Evenepoel en kanjer Roglic.

Maar ik lees dat Wout Van Aert zijn stinkende best doet om weer fit te geraken..

kelderfan
Yeez
#1904
Voorlopige startlijst luik is net vrijgegeven. Die van de aso zijn altijd recent. BenootValterTulet...

Gelukkig dat Valter erbij is gekomen.

kelderfan

Iemand had 't over Kevin Vauquelin in de verre toekomst. Ik lees bij IDL dat Laurence Pithie bijna bij V|Lab had gereden. Hij wordt nu gelinkt aan Bora, maar hij flirt openlijk met V|Lab.

AWestie
kelderfan
#1289
Ik hoorde tijdens 't verslag op TV iets over Laurence Pithie. Klopt 't dat er geen plaats meer was b...

Kelderfan, je hebt daar een kleine maand terug ook al een vraag over gesteld.

Raul Alcala
Yeez
#1904
Voorlopige startlijst luik is net vrijgegeven. Die van de aso zijn altijd recent. BenootValterTulet...

Mooi dat Tulett er ook bij zit.

En Mick!

kelderfan
AWestie
#1908
Kelderfan, je hebt daar een kleine maand terug ook al een vraag over gesteld.

Ja, maar IDL komt nu met een uitgebreider verhaal. Zie onderstaande link. Dus in deze geen vraag meer.

Openbaring Pithie over 'corona-contact' met Jumbo-Visma en zijn 'guts' en doelstellingen voor Giro | Indeleiderstrui.nl

AWestie

Het enige nieuwe en nieuwswaardige is dat hij het publiek bevestigd, maar als jij daar al blij van wordt jongen, be my guest.

kelderfan
AWestie
#1911
Het enige nieuwe en nieuwswaardige is dat hij het publiek bevestigd, maar als jij daar al blij van w...

Hoezo blij dan?

kelderfan

Eindelijk de officiele ploeg voor de komende LBL met de verrassing dat Tiesj Benoot de kopman is

Tiesj krijgt de volgende renners als ondersteuning mee en dat zijn Loe van Belle, Milan Vader, Julien Vermote, Ben Tulett en Tosh van der Sande.

Ook Romandie wordt voorgesteld met Koen Bouwman met de herstelde van Lemmen, Staune-Mittet, Tim van Dijke, Julien Vermote (die vult echt alle gaatjes), Jan Tratnik en Robert Gesink.

Cycling

@Kelderfan volgens mij vergeet je een renner in de opsomming voor LBL 

kelderfan
Cycling
#1914
@Kelderfan volgens mij vergeet je een renner in de opsomming voor LBL 

Oh, ja Attilla Valter; sorry Attilla.

kelderfan

WF is kennelijk niet echt blij met team V|LaB. Voorheen kwamen zij meteen met dat nieuws naarbuiten.

peerduell

Wat is er nog steeds met Gloag aan de hand? Zoland uit de roulatie.Zicht op weer inzetbaar?

Cycling

@Peerduell ronde van Zwitserland zou Gloag zijn 1e wedstrijd zijn. Dit is in iedergeval maanden geleden aangegeven 

kelderfan
Cycling
#1919
@Peerduell ronde van Zwitserland zou Gloag zijn 1e wedstrijd zijn. Dit is in iedergeval maanden gele...

Als ik PCS mag geloven niet meer. Voorlopig zijn 't Bouwman, Tulett, Staune-Mittet en Lemmen in de Tour de Suisse 2024.

kelderfan

@Fanny

Koen Bouwman krijgt een mooie reeks volgens PCS dan Romandie, Giro, TdS en Vuelta. Dus die Koen gaat zeker blijven en het lijkt erop dat de heren grotendeels klaar zijn met de puzzel. 

AWestie

Heeft Gloag ooit bij Zwitserland gestaan dan op PCS? En Koen blijft zeker weten door een invalbeurt? Echt, de conclusies die je trekt zijn echt bijna iedere keer weer onnavolgbaar.

Zie ik in LBL maar één gele jongen in de voorste groep?

Laatst gewijzigd
Robert

Valter zit ook voorin nu. Maar dat is het volgens mij in LBL.

kelderfan
AWestie
#1922
Heeft Gloag ooit bij Zwitserland gestaan dan op PCS? En Koen blijft zeker weten door een invalbeurt?...

Jij bent echt een grappenmaker toch, want Koen rijdt toch een programma om u tegen te zetten.

Tevens staat hij ook op de rol van de Vuelta. Dus zeker weten is 't natuurlijk niet. Maar de kans wordt wel een stuk groter of niet.

kelderfan

Benoot heeft zich wel laten zien, maar hij is wel erg zuinig aan 't rijden en Valter ja na hoogte is niet echt te bewonderen. Ook Tulett heb ik niet gezien. Derhalve jammer maar niet om blij van te worden.

1 2 ... 77 ... 81 82

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.