Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 65 ... 72 73
snoek1974

Met Matthews, Teuns en Wellens als kopman de juiste keuzes gemaakt , verder Hirshi - teampunten en Kron , jammer genoeg niet in de punten .

Gestegen naar plek 64 

zondag vd Poel , Pidcock en van Gils als kopmannen met zoals het er nu uit ziet Matthews , Benoot , Kron , Gregoire, Teuns , Kung , Hirshi en Philipsen aan de start .

HaagseHaas

Michael Matthews zegt
"Ik heb nog drie of vier wedstrijden te gaan voor mijn break" 
"Hopelijk heb ik nog iets in de benen om Luik-Bastenaken-Luik mee te pikken, want dat is niet zeker."

Als LBL de onzekere is, dan is EF dus wel zeker voor hem?

Harry83

Ik heb Matthews maandag in een DM naar EF gevraagd en hij heeft gereageerd. 
Hey thank you so much I’m not sure yet normally not but everything can change πŸ‘Š

normaal gesproken dus geen EF voor bling

Punct
Harry83
#1603
Ik heb Matthews maandag in een DM naar EF gevraagd en hij heeft gereageerd. Hey thank you so mu...

Damn

Hay
HaagseHaas
#1602
Michael Matthews zegt "Ik heb nog drie of vier wedstrijden te gaan voor mijn break" "Hopelijk h...

Hij zegt dit in een interview voor de start van BP. Is dus inclusief BP drie of vier wedstrijden. Het zegt ook "in the next week and a half". Gaat dus t/m LBL waarbij hij aangeeft dat LBL onzeker is.

Georgeske

Cosnefroy of Skjelmose 3de kopman zondag? Matje en Pidcock staat op 1 en 2...

Feld

Aiii...had in top 100 kunnen staan. Bling en Teuns waren goed, maar Polit ipv Wellens als derde was verkeerd gegokt. Blijf steken op plek 106. Hopen dat Cosnefroy zich rustig houdt in de heuvels. Die heb ik niet. Matje, Pidcock en Gils komende zondagπŸ‘πŸ»

Georgeske

Dilemma: Hou ik mijn 3de transfer voor EF of zet ik Skjelmose voor de 3 aankomende klassiekers? Heb met Matje, Pidcock, Woods, Cosnefroy, Philipsen (voor Amstel), Jorgenson (amstel),Mohoric, Kung, Matthews, Hirschi en SKA nog wel wat renners aan de start de komende ritten...

Skjelmose zit wel in goede vorm, dus neig nog naar hem erbij te nemen. 

Op dit moment alleen Hirshi voor EF.

Sjarls
Georgeske
#1608
Dilemma: Hou ik mijn 3de transfer voor EF of zet ik Skjelmose voor de 3 aankomende klassiekers? Heb...

Tja waar verwacht je meer punten mee te pakken? 1 renner voor EF of een in goede vorm verkerende Skjelmose in 3 wedstrijden? 

Bozenik

Gisteren de eerste 2 wissels gedaan: Cosnefroy en Teuns. Dat kon slechter uitpakken. Verder vooral blij dat het voorjaar van Wellens er eindelijk op zit. Wat heeft die absurd veel punten gepakt.

@Georgeske: ik heb een vergelijkbaar team en ga voor Skjelmose. Volgens mij heb je dan ook voor Luik 3 prima kopmannen.

Georgeske
Bozenik
#1610
Gisteren de eerste 2 wissels gedaan: Cosnefroy en Teuns. Dat kon slechter uitpakken. Verder vooral b...

Bedankt! Wat denk je van Skjelmose of Cosnefroy als 3de kopman voor zondag?

Wicked Wout
Wicked Wout
#1547
De Lie heeft op PCS zijn eerste koers gepland staan op 28-4. Mooi op tijd om daarna door te rijden n...

Helaas ijdele hoop. De Lie staat niet op de planning voor EF:

"De Lie zal vervolgens deelnemen aan de Grand Prix du Morbihan, die hij ook in 2023 heeft gewonnen, en de Tro Bro Léon in Bretagne. "Daarna kunnen we een nauwkeuriger overzicht van zijn programma maken", sluit Bille af."

Bozenik
Georgeske
#1611
Bedankt! Wat denk je van Skjelmose of Cosnefroy als 3de kopman voor zondag?

Ja kopmankeuze is lastig. Zie dat ik 9 van de eerste 13 heb bij de bookmakers. Denk dat het MvdP, Pidcock en Skjelmose wordt. Cosnefroy is aan een prima seizoen bezig, maar sla Skjelmose toch iets hoger aan.

snoek1974

Als je Skjelmose hebt zou ik die idd 1 van je kopmannen maken .

geen ruimte meer voor die wissel , heb Benoot en Merlier al eerder gebracht en voor Teuns gekozen door Brabantse pijl en hoop dat de BP rijders ook EF gaan rijden .  Zelf nu van Gils als derde kopman en ook vd Poel en Pidcock als kopmannen 

floda

Waarom zeg je zelf van gils als derde kopman? Ik heb skjelmose mvp en pidcock ook en ttwijfel toch om van gils kopman te maken. Hij is dit jaar zo explosief op die steilere heuvels. De agr is misschien iets te makkelijk voor hem, maar is wel echt goede 3e kopman volgens mij.

Astarloa

Niemand die Ayuso verkiest boven Skjelmose? Kan veel net zo goed en misschien zelfs beter en kan in Luik nog wat teampunten pakken met Pogacar.

Vinniesmittie

Ayuso rijdt geen LBL, vanwege te kort op Ronde van Romandie. Ik zat zelf ook aan hem te denken om er in te wisselen.

Astarloa

Das jammer, dan houdt het op inderdaad. 

rkmmr

Roglic geen klassiekers meer, Ayuso geen LBL, dat beperkt met alle eerdere uitvallers wel nog meer de opties om een verschil te maken. Skjelmose gaat een hele hoge pickrate krijgen vermoed ik 

DennisdeMenniss

Geen Philipsen in de Amstel

Ecko
rkmmr
#1619
Roglic geen klassiekers meer, Ayuso geen LBL, dat beperkt met alle eerdere uitvallers wel nog meer d...

Ik sta op zilver, net te hoog om een gokje te wagen met Woods of Schachmann (rijden het complete Ardennendrieluik). Nu zal het Skjelmose worden, maar inderdaad, die heeft/neemt bijna iedereen. 

DennisdeMenniss
Ecko
#1621
Ik sta op zilver, net te hoog om een gokje te wagen met Woods of Schachmann (rijden het complete Ard...

@Ecko, idemdito.. Schachman zou echt weleens een gouden pick kunnen zijn maar ook hier gaan we voor zekerheid met Skjelmose. 

Kirsipuu

Die mogelijkheid tot wisselen maakt het ook wel weer lastig, de doorgaande vrees dat je de verkeerde keuze maakt...

Dilemma: ik heb vd Poel, Pidcock, Van Gils, Benoot, Teuns, Cosnefroy en Teuns. Madouas hopelijk ook. Ik heb nog 1 wissel over. Wordt dat Pogacar, met een grote kans op 300 punten in LBL, of iemand die met drieluik rijdt. Maar gaat iemand als Skjelmose dan meer dan 300 punten pakken? 

Keshi
Kirsipuu
#1623
Die mogelijkheid tot wisselen maakt het ook wel weer lastig, de doorgaande vrees dat je de verkeerde...

Als je hem kopman maakt wel, anders niet.

snoek1974
floda
#1615
Waarom zeg je zelf van gils als derde kopman? Ik heb skjelmose mvp en pidcock ook en ttwijfel toch o...

@ floda 

van Gils heeft prima uitslagen en heb zelf Skjelmose niet .

maar Matthews is ook een optie als derde kopman waar ik misschien nog naar switcht want die deelt het kopmanschap niet 

1 2 ... 65 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.