Met Matthews, Teuns en Wellens als kopman de juiste keuzes gemaakt , verder Hirshi - teampunten en Kron , jammer genoeg niet in de punten .
Gestegen naar plek 64
zondag vd Poel , Pidcock en van Gils als kopmannen met zoals het er nu uit ziet Matthews , Benoot , Kron , Gregoire, Teuns , Kung , Hirshi en Philipsen aan de start .
Hij zegt dit in een interview voor de start van BP. Is dus inclusief BP drie of vier wedstrijden. Het zegt ook "in the next week and a half". Gaat dus t/m LBL waarbij hij aangeeft dat LBL onzeker is.
Dilemma: Hou ik mijn 3de transfer voor EF of zet ik Skjelmose voor de 3 aankomende klassiekers? Heb met Matje, Pidcock, Woods, Cosnefroy, Philipsen (voor Amstel), Jorgenson (amstel),Mohoric, Kung, Matthews, Hirschi en SKA nog wel wat renners aan de start de komende ritten...
Skjelmose zit wel in goede vorm, dus neig nog naar hem erbij te nemen.
Op dit moment alleen Hirshi voor EF.
Gisteren de eerste 2 wissels gedaan: Cosnefroy en Teuns. Dat kon slechter uitpakken. Verder vooral blij dat het voorjaar van Wellens er eindelijk op zit. Wat heeft die absurd veel punten gepakt.
@Georgeske: ik heb een vergelijkbaar team en ga voor Skjelmose. Volgens mij heb je dan ook voor Luik 3 prima kopmannen.
Helaas ijdele hoop. De Lie staat niet op de planning voor EF:
"De Lie zal vervolgens deelnemen aan de Grand Prix du Morbihan, die hij ook in 2023 heeft gewonnen, en de Tro Bro Léon in Bretagne. "Daarna kunnen we een nauwkeuriger overzicht van zijn programma maken", sluit Bille af."
Ja kopmankeuze is lastig. Zie dat ik 9 van de eerste 13 heb bij de bookmakers. Denk dat het MvdP, Pidcock en Skjelmose wordt. Cosnefroy is aan een prima seizoen bezig, maar sla Skjelmose toch iets hoger aan.
Als je Skjelmose hebt zou ik die idd 1 van je kopmannen maken .
geen ruimte meer voor die wissel , heb Benoot en Merlier al eerder gebracht en voor Teuns gekozen door Brabantse pijl en hoop dat de BP rijders ook EF gaan rijden . Zelf nu van Gils als derde kopman en ook vd Poel en Pidcock als kopmannen
Ik sta op zilver, net te hoog om een gokje te wagen met Woods of Schachmann (rijden het complete Ardennendrieluik). Nu zal het Skjelmose worden, maar inderdaad, die heeft/neemt bijna iedereen.
Die mogelijkheid tot wisselen maakt het ook wel weer lastig, de doorgaande vrees dat je de verkeerde keuze maakt...
Dilemma: ik heb vd Poel, Pidcock, Van Gils, Benoot, Teuns, Cosnefroy en Teuns. Madouas hopelijk ook. Ik heb nog 1 wissel over. Wordt dat Pogacar, met een grote kans op 300 punten in LBL, of iemand die met drieluik rijdt. Maar gaat iemand als Skjelmose dan meer dan 300 punten pakken?
@ floda
van Gils heeft prima uitslagen en heb zelf Skjelmose niet .
maar Matthews is ook een optie als derde kopman waar ik misschien nog naar switcht want die deelt het kopmanschap niet
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.